.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

۱.chanel
تاریخ تأسیس: ۱۹۱۰
تاسیس شده توسط: کوکو شانل
کشور مبدا: پاریس، فرانسه
کیف های دستی شانل در کجا ساخته می شوند: فرانسه یا ایتالیا
قیمت متوسط ​​هر کیف: ۳۰۰۰ تا ۷۰۰۰ دلار

شانل نیازی به معرفی ندارد. آن یکی از لوکس ترین برندهای کیف دستی در جهان است. این برند در بین افراد مشهور محبوب است.
کیف های دستی Chanel به دلیل ساده و در عین حال کاربردی بودن آنها شناخته شده اند. اغلب اوقات، خواهید دید که کیف های دستی لوکس مطابق مد بسیار کاربردی نیستند. کوکو شانل با دیدن این روند، اقدام به تولید یک سری کیف دستی کرد که لوکس به نظر می رسید و در عین حال کاربردی نیز بود. امروز هم خواهید دید که کیف های دستی Chanel در عین زیبایی و با کلاس بودن، از طراحی مینیمالیستی برخوردار هستند. کیف های دستی Chanel، به لطف طراحی ساده، از مد نمی افتند و همیشه مد روز هستند.
اگر می خواهید برای یک کیف دستی لوکس هزینه کنید، Chanel باید در بالای لیست شما باشد.

۲. Louis Vuitton
تاریخ تأسیس: ۱۸۵۴
تاسیس شده توسط: Louis Vuitton Malletier
کشور مبدا: پاریس، فرانسه
کشورهای سازنده فعلی: فرانسه، ایالات متحده آمریکا، ایتالیا، سوئیس، آلمان و اسپانیا
قیمت متوسط هر کیف: ۱۵۰۰ تا ۱۰۰۰۰ دلار

 

Chanel، Hermès و Louis Vuitton بدون شک ۳ نام تجاری برتر کیف های دستی در حال حاضر هستند. یک دلیل مهم وجود دارد که چرا Louis Vuitton در قسمت فوقانی جدول ما نشسته است. در حالی که بسیاری از مردم ممکن است Louis Vuitton را به عنوان یک برند برتر که کیف های دستی را با قیمت های ناخوشایند می فروشد، در نظر بگیرند، اما به وضوح اینگونه نیست.
اگر به داده ها نگاه کنید، کاملاً برعکس است. افرادی که کیف های Louis Vuitton را خریداری کرده اند، آن را سرمایه گذاری خوبی می دانند. Louis Vuitton کیف های دستی فوق العاده با کیفیت تولید می کند و ماندگاری آنها بسیار طولانی است. نه تنها این، بلکه این برند حراج های بهتری رو نسبت به باقی برندهای معروف برگزار می کند.

۳. Valentino
تاریخ تأسیس: ۱۹۵۲
تاسیس شده توسط: ماریو والنتینو
کشور تاسیس: ناپل، ایتالیا
ساخت در: ایتالیا
قیمت متوسط ​​هر کیف: ۲۰۰۰ تا ۳۵۰۰ دلار

Valentino همیشه به ساخت کیف های دستی لوکس معروف نبود. ماریو والنتینو، که بنیانگذار این برند است، یک کارخانه چرم سازی واقعا ماهر در ناپل بود. او به ساخت کیف های چرمی معروف نبود. در عوض کفش های چرمی را طراحی و تولید می کرد. افراد مشهوری از جمله ژاکلین کندی کفش های سفارشی طراحی شده توسط ماریو را می پوشیدند.
امروزه نیز می توانید همان کار دستی را توسط Valentino در کیف های دستی مشاهده کنید. کیف های دستی Valentino زیبا و لوکس به نظر می رسند. با ادامه روند تعیین شده توسط ماریو والنتینو، می توانید مهارت کار در هر یک از کیف های دستی والنتینو تولید شده را مشاهده کنید.
البته لازم به ذکر است کیف های دستی Valentino ارزان نیستند. قیمت کیف های Valentino می تواند در حدود ۲۰۰۰ تا ۳۵۰۰ دلار باشد. با این حال، غیر معمول نیست که می بینید کیف های طرحدار Valentino با قیمت محدودی به قیمت دو هزار دلار نیز به فروش می رسند.

۴. Prada
تاریخ تأسیس: ۱۹۱۳
تاسیس شده توسط: ماریو پرادا، میوشیا پرادا
کشور تأسیس: میلان، ایتالیا
ساخت در: ایتالیا
قیمت متوسط ​​هر کیف: ۱۰۰۰ تا ۳۰۰۰ دلار

Prada یکی از محبوب ترین مارک های کیف دستی در جهان است. اگر اهل شیک پوشی و علاقه مند به کیف های دستی هستید، مطمئنا یک یا دو کیف دستی Prada در اطراف خود دارید.
Prada به عنوان یک شرکت تولیدکننده کیف لوکس شروع به کار نکرد. در عوض، به عنوان یک برند چمدان بی نظیر به وجود آمد. در سال ۱۹۸۵، میوچیا پرادا با معرفی یک سری از کیف های دستی نایلونی، برند Prada را نوسازی کرد. این شرکت کیف های دستی مرغوبی تولید کرده که با توجه به جزئیات ساخته شده اند. و برخلاف بسیاری از کیف های دستی طراحی شده، میوشیا قیمت کیف های دستی را به گونه ای تعیین کرد که برای مخاطبان بیشتری در دسترس باشد. و Prada امروزه یکی از برترین برند های کیف دستی لوکس در جهان است.

۵.Coach
تاریخ تأسیس: ۱۹۴۱
تاسیس شده توسط: لیلیان و مایلز کان
کشور مبدا: ایالات متحده آمریکا، شهر نیویورک
کشور سازنده: چین
متوسط قیمت هر کیف: ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰ دلار

 

Coach برند دیگری است که نیازی به معرفی ندارد. مانند همه برندهای ذکر شده قبلتر از آن، Coach نیز شروع دمدمی مزاجی داشت. این برند در ابتدا کیف های دستی تولید می کرد که طرحی ای شبیه به دستکش بیس بال داشتند. با گذشت زمان، این شرکت با طراحی های جدیدی روبرو شده است که مخاطبان اصلی آن را هدف قرار داده اند. و این تغییر به خوبی نتیجه داد.
امروزه کیف های دستیCoach یکی از محبوب ترین برندها در بین خریداران در سراسر جهان است. طرح هایی که امروز ارائه می دهند ساده و در عین حال ظریف هستند. همچنین کیف های دستی Coach به هر شکل و اندازه ای وجود دارند و باعث رشد نام تجاری آن در طول سال ها می شوند. مهم نیست شما چه سلیقه ای دارید، مطمئنا کیف Coach متناسب با نیازهای خود را پیدا خواهید کرد.

Marc Jacobs.6
تاریخ تأسیس: ۱۹۸۴
تاسیس شده توسط: مارک جیکوبز
کشور تأسیس: ایالات متحده آمریکا ، شهر نیویورک
ساخت در: ایتالیا
قیمت متوسط ​​کیف دستی : ۱۷۵ تا ۴۹۵ دلار

 

اگر متوجه شده اید که طرح کیف های دستی Marc Jacobs مشابه طرح Louis Vuitton است، قطعاً اشتباه نمی کنید. و شما می خواهید بدانید که چرا. مارک جیکوبز، مردی که برند تجاری از آن او بود، قبل از شروع برند تجاری خود، ۱۷ سال در Louis Vuitton به عنوان مدیر خلاق کار کرد. خوشبختانه برای ما، کیف های دستی Marc Jacobs خیلی گران نیستند.
مارک جیکوبز بیش از ۲۰۰ فروشگاه خرده فروشی و یک فروشگاه آنلاین دارد و در ۸۰ کشور گسترش یافته است.

Gucci.7
تاریخ تأسیس: ۱۹۲۱
تأسیس شده توسط: گوچیو گوچی
کشور مبدا: فلورانس، ایتالیا
کارخانه تولید: شهر پراتو در توسکان، خارج از فلورانس
قیمت متوسط ​​کیف دستی: ۱۷۰۰ تا ۳۰۰۰ دلار

Gucci به دلیل بندهای دستی چرمی لوکس ایتالیایی بسیار محبوب است. گوچیو گوچی، خالق این برند، شروع به ساخت طرح های کیف دستی کرد که الهام گرفته از زین های اسب بود. او به خوبی به کار با کیف های چرمی آشنایی داشت زیرا پدرش صاحب تجارت چرمی بود.
گوچیو به عنوان یک مسافر از طراحی های چمدان هایی که در سراسر دنیا دیده الهام گرفته و زمان زیادی طول نکشید تا بفهمد مردم چه می خواهند. او کیف های دستی چرمی با کیفیت بالا ساخت که علاوه بر ساخت خوب، از قابلیت اطمینان بالایی نیز برخوردار هستند. توجه به جزئیات یکی از مهمترین موارد Gucci است. بنابراین جای تعجب نیست که کیف های Gucci سال ها دوام داشته باشند.

۸. Fendi
تاریخ تأسیس: ۱۹۲۵
تاسیس شده توسط: آدل و ادواردو فندی
کشور مبدا: رم، ایتالیا
کشور سازنده: ایتالیا
قیمت متوسط ​​هر کیف: ۱۵۰۰ تا ۳۸۰۰۰ دلار

در حالی که برندهای لوکس دیگر سعی می کنند درجه یک به نظر برسند و برجسته باشند، Fendi در جهت کاملاً مخالف حرکت می کند. در حالی که تعدادی از کیف هایی که Fendi ارائه می دهد درجه یک و مجلل به نظر می رسند، بقیه ترکیبات آن فریاد می کشند و هیچ چیز مجللی را در ساخت خود ندارند. و این به آنها کمک کرده تا کاملاً در میان مردم متمایز شوند.
فندی در سال ۱۹۲۵ تاسیس شد و از همان ابتدا به ساخت کیف های دستی جذاب و فریبنده معروف بود. بسیاری از کیف های دستی آنها طرح های خزدار را به یک شکل یا شکل دیگر ادغام می کند. نباید انکار کرد که کیف دستی های Fendi چشم نواز هستند.

Hermès.9
تاریخ تأسیس: ۱۸۳۷
تاسیس شده توسط: تیری هرمس
کشور تاسیس: پاریس، فرانسه
جایی که اکنون ساخته می شوند: فرانسه
قیمت متوسط ​​هر کیف: ۱۲۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰۰ دلار

ما اطمینان داریم که انتظار داشتید هرمس را در این لیست جزو بالاترین رده ها از مارک های کیف دستی در جهان مشاهده کنید. و بنابراین، اینجاست! هرمس در سال ۱۸۳۷ به وجود آمد و توسط تیری هرمس تأسیس شد. این برند به ساخت کیف های دستی بسیار لوکس معروف است که برای اکثر مردم از دسترس خارج شده است. تا زمانی که یک فرد مشهور نباشید یا خیلی ثروتمند نباشید، بدست آوردن یکی از این موارد می تواند آرزو باشد.
قیمت کیف های هرمس در حدود ۱۲۰۰۰ دلار است و می تواند تا ۲۰۰۰۰۰ دلار نیز باشد. اما در اینجا متوقف نمی شود. اگر طرحی سفارشی برای کیف دستی خود درخواست می کنید و اگر هرمس این درخواست را بپذیرد، هزینه کیف بسیار بیشتر است. با این حال، در ازای این کار، می توانید کیف دستی ای را بخرید که شبیه هیچ کیف دیگری نباشد. کیف های دستی هرمس بسیار محدود هستند و حتی می توان آنها را به عنوان سرمایه گذاری در نظر گرفت. معمول است که می بینید کیف های دستی Hermès بیش از قیمت خرید به فروش می رسند.

Céline.10
تاریخ تأسیس: ۱۹۴۵
تاسیس شده توسط: سلین ویپیانا
کشور مبدا: پاریس، فرانسه
کیف های دستی سلین در کجا ساخته می شوند: ایتالیا
قیمت متوسط ​​کیف های دستی: ۲۰۰۰ تا ۴۰۰۰ دلار

Céline کیف های دستی لوکسی درست می کند که در واقع می توانید روزانه از آنها استفاده کنید. برخلاف بسیاری از کیف های دستی لوکس که فقط در موارد خاص می توانید از آنها استفاده کنید، کیف های دستی Céline متفاوت هستند. کیف های دستی آنها بسیار محدود هستند و توجه عمومی را به خود جلب نمی کند. اما این بدان معنی نیست که آنها شیک و زیبا به نظر نمی رسند.
قیمت اکثر کیف های دستی سلین در حدود ۲۰۰۰ دلار است و همانطور که تصور می کنید از مواد چرمی با کیفیت بالا ساخته شده اند. توجه به اینکه جزئیات در این کیف ها نیز بسیار زیاد است. و جای تعجب نیست که این کیف ها ارزش خود را به خوبی حفظ می کنند. و از آنجا که این کیف ها بسیار گران هستند، مجموعه کیف های دستی Céline منحصر به فرد است. همچنین لازم به ذکر است که شما می توانید این کیف ها را فقط در یک فروشگاه مجاز محدود خریداری کنید.
کیف های دستی سلین به دلیل طراحی حداقلی و قابلیت استفاده عالی بسیار محبوب هستند. در حالی که کیف های آنها جایگزین کیف های لپ تاپ نیست، اما تعداد کمی از مدل ها لپ تاپ را می توانید داخل آنها را جای دهید.

۱۱. Christian Dior
تاریخ تأسیس: ۱۹۴۷
تاسیس شده توسط: کریستین دیور
کشور مبدا: پاریس، فرانسه
ساخت در: ایتالیا یا اسپانیا
قیمت متوسط ​​هر کیف: ۱۵۰۰ تا ۵۰ هزار دلار

Dior یک برند مد برتر است که به ساخت کیف های دستی لوکس، لباس های نفیس با طراحان و عطرهای برتر معروف است. این برند پس از جنگ جهانی دوم هنگامی که این شرکت به شکل گیری پاریس به عنوان یک شهر مد و لوکس کمک کرد، رونق گرفت.
Dior دارای تعداد زیادی کیف دستی است که برای مخاطبان زیادی کافی است. آنها کیف های متنوعی را تهیه می کنند که هم برای علاقه مندان به مد و هم برای کسانی که به دنبال کاربردی بودن کیف های دستی خود هستند، تهیه می شوند.

Saint Laurent.12
تاریخ تأسیس: ۱۹۶۶
تاسیس شده توسط: ایو سن لوران
کشور مبدا: پاریس، فرانسه
ساخت در: ایتالیا
قیمت متوسط ​​هر کیف: ۱۵۰۰ تا ۳۰۰۰ دلار

 

ما که در لیست برند های برتر کیف دستی لوکس در جهان قرار داریم، Saint Laurent را نیز خواهیم داشت. Saint Laurent یکی دیگر از برندهای کیف دستی لوکس از پاریس و فرانسه است. این برند داستان بسیار جالبی دارد.
ایو سن لوران، بنیانگذار این برند تا دهه ۱۹۶۰ در Christian Dior کار می کرد. با این حال، به دلیل جنگ جهانی دوم، او مجبور شد برای جنگ برود. وقتی برگشت کارش از بین رفته بود. او از Dior به دلیل نقض قرارداد شکایت کرد و برنده شد! با استفاده از این پول، مارک تجاری خود را ایجاد کرد – سنت لوران.
کیف های دستی Saint Laurent معمولاً منحصر به فرد هستند و طرح های جدیدی را به میدان می آورند. این برند بخاطر ارائه فلسفه های طراحی جدید و اجرای آنها بسیار مورد احترام است. بیشتر طرح های کیف دستی Saint Laurent ظریف بوده و تأثیرگذار به نظر می رسد.

13. تولیدی کیف یک  kif1.ir

تاریخ تاسیس : 1385

تاسیس شده توسط : گوهری

کشور مبدا: ایران , تهران

ساخت در: ایران

قیمت متوسط ​​هر کیف: 40 تا 70 هزار تومان

 

تولیدی کیف یک با بیش از یک دهه فعالیت مستمر در عرصه

تولید و پخش انواع کیف زنانه , مردانه , کوله پشتی

و انواع کیف مدرسه ای به صورت عمده نامی آشنا برای

فعالان و همکاران عمده و خرده فروش سراسر کشور است

تولید مدل های جدید به صورت روزانه

از ویژگی های منحصر به فرد مجموعه گوهری برای ایجاده تنوع بالا و فروش بهتر

همکاران عزیز اقدام به تولید دو تا سه مدل کیف جدید به صورت روزانه

و حذف چند مدل قدیمی میباشد

تولید انواع کیف سفارشی

از دیگر خدمات این تولیدی تولید انواع

کیف سفارشی با مارک و برند اختصاصی شما

و به صورت کاملا اختصاصی

ساخت و تولید انواع کیف زنانه , مردانه , دستی اداری , لب تابی

انواع کیف مدرسه و …

منبع :

http://kif1.ir

لینک مقاله :

 
http://mgkif.ir/blog/%d8%a8%d8%b1%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%af%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d8%af-%da%a9%d9%86%d9%86%d8%af%d9%87-%da%a9%db%8c%d9%81/
 



:: برچسب‌ها: تولیدی کیف ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : گوهری
ت : یک شنبه 24 مرداد 1400
.

۱.chanel
تاریخ تأسیس: ۱۹۱۰
تاسیس شده توسط: کوکو شانل
کشور مبدا: پاریس، فرانسه
کیف های دستی شانل در کجا ساخته می شوند: فرانسه یا ایتالیا
قیمت متوسط ​​هر کیف: ۳۰۰۰ تا ۷۰۰۰ دلار

شانل نیازی به معرفی ندارد. آن یکی از لوکس ترین برندهای کیف دستی در جهان است. این برند در بین افراد مشهور محبوب است.
کیف های دستی Chanel به دلیل ساده و در عین حال کاربردی بودن آنها شناخته شده اند. اغلب اوقات، خواهید دید که کیف های دستی لوکس مطابق مد بسیار کاربردی نیستند. کوکو شانل با دیدن این روند، اقدام به تولید یک سری کیف دستی کرد که لوکس به نظر می رسید و در عین حال کاربردی نیز بود. امروز هم خواهید دید که کیف های دستی Chanel در عین زیبایی و با کلاس بودن، از طراحی مینیمالیستی برخوردار هستند. کیف های دستی Chanel، به لطف طراحی ساده، از مد نمی افتند و همیشه مد روز هستند.
اگر می خواهید برای یک کیف دستی لوکس هزینه کنید، Chanel باید در بالای لیست شما باشد.

۲. Louis Vuitton
تاریخ تأسیس: ۱۸۵۴
تاسیس شده توسط: Louis Vuitton Malletier
کشور مبدا: پاریس، فرانسه
کشورهای سازنده فعلی: فرانسه، ایالات متحده آمریکا، ایتالیا، سوئیس، آلمان و اسپانیا
قیمت متوسط هر کیف: ۱۵۰۰ تا ۱۰۰۰۰ دلار

 

Chanel، Hermès و Louis Vuitton بدون شک ۳ نام تجاری برتر کیف های دستی در حال حاضر هستند. یک دلیل مهم وجود دارد که چرا Louis Vuitton در قسمت فوقانی جدول ما نشسته است. در حالی که بسیاری از مردم ممکن است Louis Vuitton را به عنوان یک برند برتر که کیف های دستی را با قیمت های ناخوشایند می فروشد، در نظر بگیرند، اما به وضوح اینگونه نیست.
اگر به داده ها نگاه کنید، کاملاً برعکس است. افرادی که کیف های Louis Vuitton را خریداری کرده اند، آن را سرمایه گذاری خوبی می دانند. Louis Vuitton کیف های دستی فوق العاده با کیفیت تولید می کند و ماندگاری آنها بسیار طولانی است. نه تنها این، بلکه این برند حراج های بهتری رو نسبت به باقی برندهای معروف برگزار می کند.

۳. Valentino
تاریخ تأسیس: ۱۹۵۲
تاسیس شده توسط: ماریو والنتینو
کشور تاسیس: ناپل، ایتالیا
ساخت در: ایتالیا
قیمت متوسط ​​هر کیف: ۲۰۰۰ تا ۳۵۰۰ دلار

Valentino همیشه به ساخت کیف های دستی لوکس معروف نبود. ماریو والنتینو، که بنیانگذار این برند است، یک کارخانه چرم سازی واقعا ماهر در ناپل بود. او به ساخت کیف های چرمی معروف نبود. در عوض کفش های چرمی را طراحی و تولید می کرد. افراد مشهوری از جمله ژاکلین کندی کفش های سفارشی طراحی شده توسط ماریو را می پوشیدند.
امروزه نیز می توانید همان کار دستی را توسط Valentino در کیف های دستی مشاهده کنید. کیف های دستی Valentino زیبا و لوکس به نظر می رسند. با ادامه روند تعیین شده توسط ماریو والنتینو، می توانید مهارت کار در هر یک از کیف های دستی والنتینو تولید شده را مشاهده کنید.
البته لازم به ذکر است کیف های دستی Valentino ارزان نیستند. قیمت کیف های Valentino می تواند در حدود ۲۰۰۰ تا ۳۵۰۰ دلار باشد. با این حال، غیر معمول نیست که می بینید کیف های طرحدار Valentino با قیمت محدودی به قیمت دو هزار دلار نیز به فروش می رسند.

۴. Prada
تاریخ تأسیس: ۱۹۱۳
تاسیس شده توسط: ماریو پرادا، میوشیا پرادا
کشور تأسیس: میلان، ایتالیا
ساخت در: ایتالیا
قیمت متوسط ​​هر کیف: ۱۰۰۰ تا ۳۰۰۰ دلار

Prada یکی از محبوب ترین مارک های کیف دستی در جهان است. اگر اهل شیک پوشی و علاقه مند به کیف های دستی هستید، مطمئنا یک یا دو کیف دستی Prada در اطراف خود دارید.
Prada به عنوان یک شرکت تولیدکننده کیف لوکس شروع به کار نکرد. در عوض، به عنوان یک برند چمدان بی نظیر به وجود آمد. در سال ۱۹۸۵، میوچیا پرادا با معرفی یک سری از کیف های دستی نایلونی، برند Prada را نوسازی کرد. این شرکت کیف های دستی مرغوبی تولید کرده که با توجه به جزئیات ساخته شده اند. و برخلاف بسیاری از کیف های دستی طراحی شده، میوشیا قیمت کیف های دستی را به گونه ای تعیین کرد که برای مخاطبان بیشتری در دسترس باشد. و Prada امروزه یکی از برترین برند های کیف دستی لوکس در جهان است.

۵.Coach
تاریخ تأسیس: ۱۹۴۱
تاسیس شده توسط: لیلیان و مایلز کان
کشور مبدا: ایالات متحده آمریکا، شهر نیویورک
کشور سازنده: چین
متوسط قیمت هر کیف: ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰ دلار

 

Coach برند دیگری است که نیازی به معرفی ندارد. مانند همه برندهای ذکر شده قبلتر از آن، Coach نیز شروع دمدمی مزاجی داشت. این برند در ابتدا کیف های دستی تولید می کرد که طرحی ای شبیه به دستکش بیس بال داشتند. با گذشت زمان، این شرکت با طراحی های جدیدی روبرو شده است که مخاطبان اصلی آن را هدف قرار داده اند. و این تغییر به خوبی نتیجه داد.
امروزه کیف های دستیCoach یکی از محبوب ترین برندها در بین خریداران در سراسر جهان است. طرح هایی که امروز ارائه می دهند ساده و در عین حال ظریف هستند. همچنین کیف های دستی Coach به هر شکل و اندازه ای وجود دارند و باعث رشد نام تجاری آن در طول سال ها می شوند. مهم نیست شما چه سلیقه ای دارید، مطمئنا کیف Coach متناسب با نیازهای خود را پیدا خواهید کرد.

Marc Jacobs.6
تاریخ تأسیس: ۱۹۸۴
تاسیس شده توسط: مارک جیکوبز
کشور تأسیس: ایالات متحده آمریکا ، شهر نیویورک
ساخت در: ایتالیا
قیمت متوسط ​​کیف دستی : ۱۷۵ تا ۴۹۵ دلار

 

اگر متوجه شده اید که طرح کیف های دستی Marc Jacobs مشابه طرح Louis Vuitton است، قطعاً اشتباه نمی کنید. و شما می خواهید بدانید که چرا. مارک جیکوبز، مردی که برند تجاری از آن او بود، قبل از شروع برند تجاری خود، ۱۷ سال در Louis Vuitton به عنوان مدیر خلاق کار کرد. خوشبختانه برای ما، کیف های دستی Marc Jacobs خیلی گران نیستند.
مارک جیکوبز بیش از ۲۰۰ فروشگاه خرده فروشی و یک فروشگاه آنلاین دارد و در ۸۰ کشور گسترش یافته است.

Gucci.7
تاریخ تأسیس: ۱۹۲۱
تأسیس شده توسط: گوچیو گوچی
کشور مبدا: فلورانس، ایتالیا
کارخانه تولید: شهر پراتو در توسکان، خارج از فلورانس
قیمت متوسط ​​کیف دستی: ۱۷۰۰ تا ۳۰۰۰ دلار

Gucci به دلیل بندهای دستی چرمی لوکس ایتالیایی بسیار محبوب است. گوچیو گوچی، خالق این برند، شروع به ساخت طرح های کیف دستی کرد که الهام گرفته از زین های اسب بود. او به خوبی به کار با کیف های چرمی آشنایی داشت زیرا پدرش صاحب تجارت چرمی بود.
گوچیو به عنوان یک مسافر از طراحی های چمدان هایی که در سراسر دنیا دیده الهام گرفته و زمان زیادی طول نکشید تا بفهمد مردم چه می خواهند. او کیف های دستی چرمی با کیفیت بالا ساخت که علاوه بر ساخت خوب، از قابلیت اطمینان بالایی نیز برخوردار هستند. توجه به جزئیات یکی از مهمترین موارد Gucci است. بنابراین جای تعجب نیست که کیف های Gucci سال ها دوام داشته باشند.

۸. Fendi
تاریخ تأسیس: ۱۹۲۵
تاسیس شده توسط: آدل و ادواردو فندی
کشور مبدا: رم، ایتالیا
کشور سازنده: ایتالیا
قیمت متوسط ​​هر کیف: ۱۵۰۰ تا ۳۸۰۰۰ دلار

در حالی که برندهای لوکس دیگر سعی می کنند درجه یک به نظر برسند و برجسته باشند، Fendi در جهت کاملاً مخالف حرکت می کند. در حالی که تعدادی از کیف هایی که Fendi ارائه می دهد درجه یک و مجلل به نظر می رسند، بقیه ترکیبات آن فریاد می کشند و هیچ چیز مجللی را در ساخت خود ندارند. و این به آنها کمک کرده تا کاملاً در میان مردم متمایز شوند.
فندی در سال ۱۹۲۵ تاسیس شد و از همان ابتدا به ساخت کیف های دستی جذاب و فریبنده معروف بود. بسیاری از کیف های دستی آنها طرح های خزدار را به یک شکل یا شکل دیگر ادغام می کند. نباید انکار کرد که کیف دستی های Fendi چشم نواز هستند.

Hermès.9
تاریخ تأسیس: ۱۸۳۷
تاسیس شده توسط: تیری هرمس
کشور تاسیس: پاریس، فرانسه
جایی که اکنون ساخته می شوند: فرانسه
قیمت متوسط ​​هر کیف: ۱۲۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰۰ دلار

ما اطمینان داریم که انتظار داشتید هرمس را در این لیست جزو بالاترین رده ها از مارک های کیف دستی در جهان مشاهده کنید. و بنابراین، اینجاست! هرمس در سال ۱۸۳۷ به وجود آمد و توسط تیری هرمس تأسیس شد. این برند به ساخت کیف های دستی بسیار لوکس معروف است که برای اکثر مردم از دسترس خارج شده است. تا زمانی که یک فرد مشهور نباشید یا خیلی ثروتمند نباشید، بدست آوردن یکی از این موارد می تواند آرزو باشد.
قیمت کیف های هرمس در حدود ۱۲۰۰۰ دلار است و می تواند تا ۲۰۰۰۰۰ دلار نیز باشد. اما در اینجا متوقف نمی شود. اگر طرحی سفارشی برای کیف دستی خود درخواست می کنید و اگر هرمس این درخواست را بپذیرد، هزینه کیف بسیار بیشتر است. با این حال، در ازای این کار، می توانید کیف دستی ای را بخرید که شبیه هیچ کیف دیگری نباشد. کیف های دستی هرمس بسیار محدود هستند و حتی می توان آنها را به عنوان سرمایه گذاری در نظر گرفت. معمول است که می بینید کیف های دستی Hermès بیش از قیمت خرید به فروش می رسند.

Céline.10
تاریخ تأسیس: ۱۹۴۵
تاسیس شده توسط: سلین ویپیانا
کشور مبدا: پاریس، فرانسه
کیف های دستی سلین در کجا ساخته می شوند: ایتالیا
قیمت متوسط ​​کیف های دستی: ۲۰۰۰ تا ۴۰۰۰ دلار

Céline کیف های دستی لوکسی درست می کند که در واقع می توانید روزانه از آنها استفاده کنید. برخلاف بسیاری از کیف های دستی لوکس که فقط در موارد خاص می توانید از آنها استفاده کنید، کیف های دستی Céline متفاوت هستند. کیف های دستی آنها بسیار محدود هستند و توجه عمومی را به خود جلب نمی کند. اما این بدان معنی نیست که آنها شیک و زیبا به نظر نمی رسند.
قیمت اکثر کیف های دستی سلین در حدود ۲۰۰۰ دلار است و همانطور که تصور می کنید از مواد چرمی با کیفیت بالا ساخته شده اند. توجه به اینکه جزئیات در این کیف ها نیز بسیار زیاد است. و جای تعجب نیست که این کیف ها ارزش خود را به خوبی حفظ می کنند. و از آنجا که این کیف ها بسیار گران هستند، مجموعه کیف های دستی Céline منحصر به فرد است. همچنین لازم به ذکر است که شما می توانید این کیف ها را فقط در یک فروشگاه مجاز محدود خریداری کنید.
کیف های دستی سلین به دلیل طراحی حداقلی و قابلیت استفاده عالی بسیار محبوب هستند. در حالی که کیف های آنها جایگزین کیف های لپ تاپ نیست، اما تعداد کمی از مدل ها لپ تاپ را می توانید داخل آنها را جای دهید.

۱۱. Christian Dior
تاریخ تأسیس: ۱۹۴۷
تاسیس شده توسط: کریستین دیور
کشور مبدا: پاریس، فرانسه
ساخت در: ایتالیا یا اسپانیا
قیمت متوسط ​​هر کیف: ۱۵۰۰ تا ۵۰ هزار دلار

Dior یک برند مد برتر است که به ساخت کیف های دستی لوکس، لباس های نفیس با طراحان و عطرهای برتر معروف است. این برند پس از جنگ جهانی دوم هنگامی که این شرکت به شکل گیری پاریس به عنوان یک شهر مد و لوکس کمک کرد، رونق گرفت.
Dior دارای تعداد زیادی کیف دستی است که برای مخاطبان زیادی کافی است. آنها کیف های متنوعی را تهیه می کنند که هم برای علاقه مندان به مد و هم برای کسانی که به دنبال کاربردی بودن کیف های دستی خود هستند، تهیه می شوند.

Saint Laurent.12
تاریخ تأسیس: ۱۹۶۶
تاسیس شده توسط: ایو سن لوران
کشور مبدا: پاریس، فرانسه
ساخت در: ایتالیا
قیمت متوسط ​​هر کیف: ۱۵۰۰ تا ۳۰۰۰ دلار

 

ما که در لیست برند های برتر کیف دستی لوکس در جهان قرار داریم، Saint Laurent را نیز خواهیم داشت. Saint Laurent یکی دیگر از برندهای کیف دستی لوکس از پاریس و فرانسه است. این برند داستان بسیار جالبی دارد.
ایو سن لوران، بنیانگذار این برند تا دهه ۱۹۶۰ در Christian Dior کار می کرد. با این حال، به دلیل جنگ جهانی دوم، او مجبور شد برای جنگ برود. وقتی برگشت کارش از بین رفته بود. او از Dior به دلیل نقض قرارداد شکایت کرد و برنده شد! با استفاده از این پول، مارک تجاری خود را ایجاد کرد – سنت لوران.
کیف های دستی Saint Laurent معمولاً منحصر به فرد هستند و طرح های جدیدی را به میدان می آورند. این برند بخاطر ارائه فلسفه های طراحی جدید و اجرای آنها بسیار مورد احترام است. بیشتر طرح های کیف دستی Saint Laurent ظریف بوده و تأثیرگذار به نظر می رسد.

13. تولیدی کیف یک  kif1.ir

تاریخ تاسیس : 1385

تاسیس شده توسط : گوهری

کشور مبدا: ایران , تهران

ساخت در: ایران

قیمت متوسط ​​هر کیف: 40 تا 70 هزار تومان

 

تولیدی کیف یک با بیش از یک دهه فعالیت مستمر در عرصه

تولید و پخش انواع کیف زنانه , مردانه , کوله پشتی

و انواع کیف مدرسه ای به صورت عمده نامی آشنا برای

فعالان و همکاران عمده و خرده فروش سراسر کشور است

تولید مدل های جدید به صورت روزانه

از ویژگی های منحصر به فرد مجموعه گوهری برای ایجاده تنوع بالا و فروش بهتر

همکاران عزیز اقدام به تولید دو تا سه مدل کیف جدید به صورت روزانه

و حذف چند مدل قدیمی میباشد

تولید انواع کیف سفارشی

از دیگر خدمات این تولیدی تولید انواع

کیف سفارشی با مارک و برند اختصاصی شما

و به صورت کاملا اختصاصی

ساخت و تولید انواع کیف زنانه , مردانه , دستی اداری , لب تابی

انواع کیف مدرسه و …

منبع :

http://kif1.ir

لینک مقاله :

 
http://mgkif.ir/blog/%d8%a8%d8%b1%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%af%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d8%af-%da%a9%d9%86%d9%86%d8%af%d9%87-%da%a9%db%8c%d9%81/
 



:: برچسب‌ها: تولیدی کیف ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : گوهری
ت : یک شنبه 24 مرداد 1400
.

برای خرید چند عددی باید به مغازه های سطح شهر مراجعه فرمایید

 

برای خرید مستقیم و بدون واسطه کیف از تولیدی حتما باید

به صورت تعداد بالا یا به صورت عمده خرید کنید

برای خرید مستقیم از تولیدی کیف در نظر بگیریم

حداقل خرید :

حداقل خرید از تولیدی ۵۰ عدد به بالا میباشد

نکته منظور خرید در مجموع ۵۰ عدد از کلیه اجناس مورده نظره

نه هر مدل

چون پر واضحه تعداده بالا از هر مدل برای هیچ مغازه تک فروشی کارامد نیست

مگرد در مواردی که شخصه خریدار برای فروش عمده بخواد

 

فروش حضوری :

برای فروش حضوری میتونید در تمام هفته بجز ایام تعطیل رسمی

با حضور در دفتر مرکزی تولیدی کیف اقدام به خرید کنید

تمامی محصولات موجود در کانال و سایت تولیدی (بالای ۴۰۰ مدل کیف )

به صورت فیزیکی در دفتر مرکزی موجوده

 

فروش به صورت غیره حضوری :

برای خرید مستقیم از ما میتونید به صورت غیره حضوری هم

اقدام بفرمایید

برای این منظور باید به کانال تلگرام تولیدی یا سایت کاتالوگ ما مراجعه کنید

تمامی محصولات دارای کد و رنگبندی , ابعاد هستند

و به طور کامل تمامی مشخصات ظاهری اعم از رنگ های تولید شده کیف و تعداد زیپ و بند در زیره هر محصول نوشته شده

نحوه خرید :

تمامی کد ها را  به همراه رنگبندی خط به خط یادداشت کنید

در انتها اسم و مشخصات کامل به علاوه آدرس کامل و دقیق خود را بنویسید

از برگه فوق عکس گرفته و برای ما در واتس آپ یا تلگرام ارسال کنید

ارسال :

برای ارسال بار به علت بزرگ بودن محموله به هیچ وجه از پست استفاده نمیشه

بار توسط باربری های زمینی در همان روزه سفارش ارسال میشه

درخواست قبص :

برای پیگیری راحت تره سفارش خود از تولیدی کیف درخواست قبض باربری نمایید

برای تماس با ما از بخش مربوطه در منوی سایت استفاده کنید

محصولات جدید :

کیف شب دوشی جلو قفل ۱۵۰۰۰ تومان

کیف دخترانه تک زیپ طرح چرم ۱۴۰۰۰ تومان

کیف دوشی گلدوزی چنل ۱۵۰۰۰ تومان

 

 



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : گوهری
ت : دو شنبه 16 دی 1398
.

از سری محصولات تولیدی کیف

کد ۳۱۸۷

محصول پرفروش کد٣١٨٧

تولیدی کیف

کیف٢حالته٣کاره(بسیار جادار)
فقط ۴٨٠٠٠ تومان(عمده)
حالت کوله و تغیر حالت به دوشى
داراى٧زیپ+٩جیب جا
جنس کتان ضخیم بادوام
ابعاد حالت دوشى٣٠در٢٢سانت
ابعاد حالت کوله ۴٠در٣٠سانت
۵رنگ مطابق عکس+صورتى.سرخابى.آبى
مدل شل – داراى زیپ مخفى
تلفن ۰۲۱۳۶۸۳۲۰۸۵

صفحه اصلی محصول 

http://kif1.ir



:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : گوهری
ت : جمعه 6 دی 1398
.

تور استانبول

این روزها حرف از استانبول و جاذبه‌های گردشگری است زیاد شده و تا مردم پول به دست می‌آورند ترجیح می‌دهند اولین سفر خارجه خود را در استانبول سپری کنند.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، به نظر بیشتر مردم ایران مسافرت به استانبول آسان و بی‌دغدغه است. استانبول هم از همه نظر تکمیل است. از نظر اینکه هر روز پروازهای زیادی به سمت استانبول می‌رود و انواع گوناگون که ما طی گزارشی کوتاه و خلاصه شده در زیر به شما توضیح می‌دهیم.

تور استانبول

استانبول در ماه‌های مختلف همراه با تور استانبول

تابستان استانبول

برای مردم مسافرت به استانبول هیچ محدودیت و حدودی ندارد. مردم هر ماه به استانبول مسافرت می‌کنند و با کلی خاطره خوب باز می‌گردند.

تابستان ۹۷ کم‌کم نزدیک می‌شود و میدان وسیعی برای مسافرت در استانبول باز می‌شود. حالا که دیگر فصل تعطیلات و استراحت‌ها هم نزدیک شده، آب‌وهوای استانبول معتدل و شرایط استانبول هم بهتر و عالی‌تر از همیشه شده است. انگار همه چیز دست در دست هم داده تا مسافرت به این شهر در تابستان رونق پیدا کند. با شروع مسافرت‌های تابستانی چارتر کننده‌ها پروازهای خود را باز می‌کنند و نرخ‌ها هر روز به‌روز می‌شود. این روال تا پایان تابستان برقرار است و معمولا در ماه شهریور که پایان خوشی و فرجام تعطیلات است، استانبول یک بار دیگر در غلغله‌ای از شور و شوق توریستی فرو می‌رود.

زمستان استانبول

کم‌کم از تابستان فاصله می‌گیریم و به ماه‌های سرد پاییز و زمستان نزدیک می‌شویم. بدیهی است که ترکیه به‌واسطه قرارگیری در شمال ایران، آب و هوای سردتر و دمای پایین‌تری پیدا می‌کند. حالا در این ماه توریست‌ها سعی می‌کنند از لباس‌های گرم‌تری استفاده کنند تا در رفت‌وآمد خود در خیابان ‌های استانبول کمتر اذیت شوند.

مناطق مختلف استانبول

استانبول زیبا از گذشته به شهر چند منطقه‌ای معروف بود. توریست‌هایی که به استانبول مسافرت می‌کنند شاهد منطقه‌های مختلف پیاله پاشا، شیشلی، آکسارای، تکسیم و عثمان‌بی هستند. هتل‌های استانبول در همه این مناطق پراکنده شده‌اند.

معمولا بیشتر هتل‌های خوب و عالی استانبول که بیشتر مردم هم آن‌ها را برای اقامت انتخاب می‌کنند در همین منطقه تکسیم واقع شده است.

منطقه تکسیم ( میدان استقلال )

در منطقه محبوب تکسیم میدان استقلال بسیار معروف است. اگر از بیشتر توریست‌ها و افراد مقیم ترکیه در این باره سوال کنید همه همان واژه استقلال را بر سر زبان‌ها می‌آورند. بیشتر مراکز خرید، هتل‌های با ارزش در همین میدان استقلال واقع شده است.

معمولا هتل‌های همین منطقه استقلال با توجه به لوکیشن عالی و خوبی که دارند ریت بالاتری هم به شما ارائه می‌دهند.

معمولا بیشتر توریست‌ها این منطقه و همین میدان را برای اقامت ترجیح می‌دهند. اما خوب خیلی از توریست‌ها هم ترجیح می‌دهند در هتل‌های عالی و خوبی اقامت کنند که حالا اگر هم واقع در میدان استقلال نباشد مهم نیست. برای مثال هتل مترو پلیتن استانبول که نزدیک به مترو است سالانه اقامت و امتیازهای بالایی داشته است. خیلی از ایرانی‌ها در این هتل اقامت کرده‌اند و اتفاقا راضی هم بودند.

نرخ ارز در ترکیه

پس از اخذ ویزا به کشور مورد نظر چیزی که بسیار توجه توریست‌ها را به سمت خود جلب می‌کند، تبدیل نرخ ارز می‌باشد. در حال حاضر توریست‌ها برای رفتن به استانبول به چنج کردن و تبدیل ارز نیازمند هستند. در این میان ریت دلار و لیر بسیار عالی و مهم می‌باشد. خوشبختانه در حال حاضر بازار استانبول رونق فراوانی دارد و چون نرخ دلار صعودی شده معمولا مسافران سریع از بازار استفاده می‌کنند. این طور که از گذشته تاکنون مشخص بوده ریت دلار در حال گردش خاصی است و ممکن است یک روز تصاعد کند و یک روز دیگر نزول داشته باشد. خیلی از مسافران بی‌توجه به آن که وضعیت دلار در بازار چگونه است به مسافرت خود و چمدان و کوله‌بارهای مسافرتی فکر می‌کنند. اما خوب خیلی‌ها هم هستند که فرصت پیش آمده را غنیمت می‌دانند و خیلی سریع با کاهش نرخ تور استانبول خود را بر می‌گزینند.

پروازهای مختلف به سوی استانبول

چیزی که بدیهی است این است که هر روز ایرلاین‌های مختلف به سوی مقصد استانبول روانه می‌شوند. بنابراین این امکان وجود ندارد که یک روز هیچ ایرلاینی روانه استانبول نشود. اگر استانبول را مقصد گردشگری ندانید حتما  تور آنتالیا را برای مقصد گردشگری در تابستان انتخاب کنید.

اما خوب اینکه هر روز و هر ساعت و در هر شرکتی مشاهده می‌شود، این است که توریست‌ها دوست دارند با ایرلاین‌های مختلف چه خارجی و چه ایرانی به استانبول بروند. ایرلاین‌های خارجی انواع مختلفی دارند. برای مثال در این زمینه می‌توان به ترکیش ایرلاین یا انور ایر یا سان‌اکپسرس اشاره کرد. خوب این پروازها که اصل پرواز ترک هستند به مراتب خدمات بهتری ارائه می‌دهند و گران‌تر هستند. خوبی پروازهای ترک این است که این پروازها حتی به شما اجازه حمل ۳۰ کیلو بار را می‌دهند.

اما عده دیگر هستند که ترجیح می‌دهند با همان پروازهای ایرانی به ترکیه بروند. خیلی از توریست‌ها پروازهای ارزان را انتخاب می‌کنند چون برای آن‌ها رسیدن به مقصد مهم‌ترین است. پروازهای ایرانی خوبی مانند آتا یا زاگرس یا ماهان و قشم ایر هر روز پروازهای خود به سمت ترکیه را باز می‌کنند. اما خوب این مزیت برای این پروازها برقرار است که هزینه کمتری دارند. همچنین که پروازهای ایرانی به غیر از ماهان بارهای پروازی مختلفی دارند. معمولا پرواز ماهان ۳۰ کیلو بار را برای هر نفر اجازه می‌دهد و شما در فرودگاه با جریمه روبه‌رو نمی‌شوید.

 معمولا تورهای زیادی را گشت نوید پیشنهاد می‌کند برای مسافران ایرانی اما تور دبی برای تابستان  را نمی‌توان با تورهای دیگر مقایسه کرد. چون هوای  بسیار گرم و شرجی است.



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : گوهری
ت : دو شنبه 29 مرداد 1397
.

تولیدی کفش ارزان قیمت

محصول جدید تولیدی کفش ایرانی

تولیدی کفش ارزان قیمت

تولیدی کفش ارزان قیمت

تولیدی کفش ارزان قیمت

 

 

تولیدی کفش ارزان قیمت

 

ویژگی این کفش بسیار زیبا :

  • جنس رویه کفش : چرم طبیعی
  • نحوه بسته شدن : بندی
  • دارای نوک مربعی شکل و پنجه پهن
  • لایه میانی از جنس چرم و بسیار نرم و راحت
  • مناسب برای استفاده در مجالس و مناسبت های رسمی
  • میزان ارتفاع پاشنه کفش : 2.5 سانتی متر

برای دیدن دیگر محصولات تولیدی کفش ارزان قیمت به بخش عکس و قیمت مراجعه بفرمایید

 

صفحه اصلی :

 کلیک کنید

سایت اصلی :

ورود به سایت اصلی

 

 



:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : گوهری
ت : یک شنبه 14 مرداد 1397
.

کفش دخترانه

محصول جدید از سری محصولات بچه گانه

کفش دخترانه پارچه ای

تولیدی کفش

تولیدی کفش

تولیدی کفش

ویژگی های کفش :

  • جنس : پارچه ای
  • نحوه بسته شدن ک بندی
  • جنس زیره کفش : پلاستیک
  • زیره یکسره
  • نوک کفش گرد
  • پنجه پهن
  • آستر داخلی از جنس پارچه

تولیدی کفش ایرانی ارائه دهنده خدماتی نوین

 

صفحه اصلی :

 کلیک کنید

سایت اصلی :

ورود به سایت اصلی

 



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : گوهری
ت : یک شنبه 14 مرداد 1397
.

کفش چرم زنانه

طرح ایتالیا

جنس زیره و رویه تماما چرم طبیعی

تولیدی کفش

تولیدی کفش

تولیدی کفش

کفش تخت زنانه تماما چرم

  • بسته شدن : توسط بند
  • رویه دوخت دار
  • پاشنه کفش 1.5 سانتی متر
  • مناسب برای استفاده روزمره

حتما از تمامی مدلهای تولیدی کفش دیدن فرمایید

 

 

صفحه اصلی :

 کلیک کنید

سایت اصلی :

ورود به سایت اصلی



:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : گوهری
ت : یک شنبه 14 مرداد 1397
.

کتانی ورزشی مردانه 

کتانی طرح نایک محصول جدید تولیدی کفش

تولیدی کفش

تولیدی کفش

تولیدی کفش

 

ویژگی این کتانی :

  • جنس رویه : تماما پارچه ای
  • جنس زیره : مواد مصنوعی
  • بسته شدن : توسط بند
  • مناسب برای ورزش و دویدن
  • بسیار سبک و راحت
  • قابلیت گردش هوا در رویه کفش
  • زیره لاستیکی و ضده سایش

بررای دیدن مدل های جدید تولیدی کفش

از طریق بخش مربوطه اقدام فرمایید

 

صفحه اصلی :

 کلیک کنید

سایت اصلی :

ورود به سایت اصلی



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : گوهری
ت : یک شنبه 14 مرداد 1397
.

تولیدی کفش زنانه

محصول جدید تولیدی کفش زنانه

تولیدی کفش زنانه

تولیدی کفش زنانه

تولیدی کفش زنانه

ویژگی محصول :

  • کفش زنانه پاشنه بلند
  • پنجه باریک
  • مناسب برای استفاده روزمره و مجالس
  • ارتفاع پاشنه : 10.5 سانتی متر
  • پاشنه باریک
  • جنس کفش صد در صد پلی اورتان

تولیدی کفش زنانه  ایرانی ارائه دهنده خدمات نوین در عرصه تولید

و پخش کفش عمده

صفحه اصلی :

 کلیک کنید

سایت اصلی :

ورود به سایت اصلی



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : گوهری
ت : یک شنبه 14 مرداد 1397
.

تولیدی کفش

تولیدی کفش گوهری تولید کننده انواع کفش زنانه ارزان قیمت و حراجی

تولیدی کفش

تولیدی کفش

تولیدی کفش

تولیدی کفش

تولید و پخش انواع کفش زنانه مجلسی , راحتی , کالج , طبی

انواع کفش مردانه  , مردانه مجلسی , مردانه اسپرت

تولید و پخش انواع کتانی مردانه و زنانه

انجام کلیه امور سفارشی با مارک و برند شما

آماده عقد قرار داد با کلیه ارگانهای دولتی

بیمارستان ها و ......

برای دیدن مدل ها به گالری لیست قیمت مراجعه بفرمایید

تلفن تماس :

پخش مرکزی : 02136832085

تلفن همراه : 09357827477

 

صفحه اصلی :

 کلیک کنید

سایت اصلی :

ورود به سایت اصلی



:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : گوهری
ت : یک شنبه 14 مرداد 1397
.

 



:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : گوهری
ت : سه شنبه 26 تير 1397
.

تور کیش

جزیره کیش جزو مناطق آزاد تجاری می باشد که در این مناطق برای کالاها و فروشنده ها عوارض ورود یا گمرکی تعلق نمی گیرد.

به همین سبب عده زیادی از کسبه و گردشگران جهت تأمین کالاهای خارجی که مجوز قانونی ورود به ایران را ندارند

و یا گران تمام می شوند کیش را به عنوان مقصد خود انتخاب می کنند.

همچنین کیش به عنوان یک مقصد گردشگری و تفریحی با داشتن

تنها پارک آبی روباز بانوان در ایران ، تنها ساحل مرجانی با تنوع گوناگونی از ماهی ها

و تنها شهر قانون مندی در ایران که خودروهای لوکس به سادگی در آن میسر می باشد.
شهری که در آن نظافت قانون است

به صورتی که اگر خودروی شما کثیف باشد جریمه خواهید شد

و بوق زدن نیز در جزیره کیش یه نوع جرم محسوب می شود.

مسافرین عزیز برای پرواز های داخلی باید ۱ ساعت قبل از پرواز با به همراه داشتن کارت ملی جلوی گیت

صدور بلیط حاضر شوند همچنین وزن مجاز برای انواع بار نیز ۲۰ کیلوگرم قسمت

بار و ۱۱ کیلوگرم داخل هواپیما برای هر نفر می باشد بدیهی است

اگر میزان از حد مجاز بیشتر باشد مسافران مجلور به پرداخت هزینه مازاد می باشند.

قوانین تحویل هتل

از قوانین هتل، ساعت تحویل اتاق مسافر  ۲ بعد از ظهر روز ورود مسافر به هتل می باشد

و روز خروج نیز مسافر ساعت ۱۲ باید اتاق را تحویل خدمتگزاران هتل دهند.

در صورتی که مسافر قصد اقامت بیشتر را داشته باشد به صورت نیم شارژ باید هتل را شارژ نمایند.

[caption id="attachment_2038" align="alignnone" width="300"]تور کیش تور کیش[/caption]

میزان گردشگر

این جزیره سالانه پذیرای یک میلیون نفر گردشگر در سال می باشد.

این جزیره به دلیل مجاورت با دریای خلیج فارس آب و هوای گرم و مرطوب است.

بهترین زمان سفر به جزیره کیش از اوایل مهرماه تا اوایل خرداد ماه می باشد

زیرا گرمی هوا در این زمان رو به کاهش است و آب و هوای مطلوبی به وجود می آید.

جزیره کیش دارای جاذبه های تاریخی  و گردشگری و بازارها و اماکن خرید زیادی می باشد .

از جمله جاذبه های کیش می توان به کشتی یونانی، شهر کاریز، پارک های ساحلی و ... اشاره کرد.

با تورهای کیش، هتل های کیش و جاذبه های کیش آشنا شده  و درصورتی که تمایل دارید

به این جزیره زیبا سفر کنید با کارشناسان ما تماس گرقته

و از جدیدترین قیمت تور کیش ، هتل های کیش ، بلیت هواپیما کیش مطلع شوید

به طور کلی آب و هوای کیش به واسطه ی بودن در کنار دریا،

گرم و مرطوب و به واسطه ی چند توده ی هوای شمال غربی و جنوبی،

کم باران است.بنابراین به راحتی می توانید به این جزیره ی رویایی ( مروارید خلیج فارس) سفر کنید

و در کنار سواحل نایاب خلیج فارس قدم بزنید.

زمان سفر به کیش

اگر هم از قدم زدن در زیر باران لذت می برید، زمستان، کیش باران های فوق العاده ای دارد

آب و هوای کیش در بهمن ماه عالی است و باران به حالت رگباری صورت میگیرد

در تابستان ماه تیر به دلیل گرمی هوا میتوانید تور ارزان کیش را تهیه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : گوهری
ت : سه شنبه 26 تير 1397
.

در معنای سئو چیست ؟

در پاسخ به پرسش سئو چیست میتوان گفت

بهینه‌سازی موتور جستجو ؛ (به انگلیسی: Search Engine Optimization)

به اختصار سئو (به انگلیسی: SEO)

یک روند مناسب برای بهتر دیده شدن یک وب سایت یا یک صفحه وب

در نتایج جستجو طبیعی یک موتور جستجو است.

معمولاً وب سایت‌هایی که بالاترین مکان و بیشترین تکرار در صفحه نتایج جستجو را دارند،

بازدیدکننده بیشتری از طریق موتورهای جستجو بدست می‌آوردند و این بازدیدکنندگان می‌توانند به مشتری تبدیل شوند .

سئو چیست

سئو ممکن است انواع مختلف جستجو را در بر گیرد،

از جمله جستجوی تصویر، جستجو در ویدیو، جستجوی دانشگاهی،

جستجو در اخبار و جستجو در نقشه. سئو

یک سایت شامل فاکتورهای زیادی می‌شود که توسط موتورهای جستجو بررسی و بازبینی می‌شود.

از دید بازاریابی اینترنتی سئو به چگونگی کار کردن موتورهای جستجو و اینکه کاربران چه چیزی جستجو می‌کنند

و همین‌طور کلمات کلیدی تایپ شده

و اینکه کدام یک از موتورهای جستجو توسط مخاطبان مورد توجه قرار می‌گیرد را مورد بررسی قرار می‌دهد.

بهینه‌سازی وب سایت شامل توسعه و ویرایش مطالب موجود در خود سایت و اچ‌تی‌ام‌ال و برنامه‌نویسی

و همچنین ارتباط بین کلمات کلیدی و حذف موانع مربوط به فعالیت‌های نمایه‌سازی

در موتور جستجو و ترویج یک سایت برای

افزایش تعداد لینک دهنده یا لینک‌های ورودی، و دیگر تاکتیک‌های جستجوگرها است.

در نتیجه در خلاصه ترین تعریف سئو را

می توان به معنای بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو دانست.

سئو چیست

سئو و بالا آوردن یک صفحه در جستجوهای گوگل به طور کلی دونوع فعالیت

را در بر می گیرد off page seo  یا سئو داخلی مجموعه فعالیت هایی که خارج از وب سایت انجام میدهیم

برای این که روند بالا آمدن سایت سریع تر باشد و on page seo که به کلیه فعالیت هایی

که داخل سایت انجام می شود تا موتورهای جستجو به راحتی بتواند

سایت مارا index کند گفته میشود هردوی این فعالیت ها در کنار هم به سئو معنا می دهد.

نگاهی سریع به تاریخچه سئو سایت

اواسط دهه ۱۹۹۰ میلادی که نخستین موتورهای جستجو اقدام به فهرست کردن

وب نخستین کردند، مدیران وب سایت‌ها و تولیدکنندگان محتوا،

شروع به بهینه‌سازی سایت‌ها برای موتورهای جستجو نمودند.

در ابتدا تمام کارهایی که مدیران وب سایت‌ها باید انجام می‌دادند،

ارسال آدرس صفحه به موتورهای مختلفی که یک «عنکبوت» جهت «خزش» آن صفحه می‌فرستادند،

استخراج لینک‌های صفحه به سایر صفحات از درون صفحه، و بازگرداندن اطلاعات یافت شده در صفحه جهت ایندکس شدن بود.

فرایند به این صورت است که عنکبوت موتور جستجو، یک صفحه را دانلود

و آن را در سرور موتور جستجو ذخیره می‌کند و یک برنامه دیگر موسوم به ایندکس‌کننده،

اطلاعات مختلفی را دربارهٔ صفحه استخراج می‌کند؛ اطلاعاتی از قبیل واژه‌های موجود و

محل قرارگیری آن‌ها در صفحه، و نیز وزن خاص واژه‌های بخصوص، و تمام لینک‌های موجود در صفحه،

که سپس جهت خزش در زمانی دیگر، در دستور کار قرار می‌گیرد.

مدیران سایت‌ها شروع به بازشناسی ارزش رتبه بالای سایت خود و در

دید قرار گرفتن آن در نتایج موتورهای جستجو نمودند که این امر، فرصتی را برای هکرهای غیر مخرب

و مخرب شاغل در بخش بهینه‌سازی موتور جستجو مهیا کرد.

سئو چیست

یک نمونه از صفحه نتایج موتور جستجو

نسخه‌های اولیه الگوریتم‌های جستجو به اطلاعات فراهم شده توسط مدیران وب سایت‌ها

نظیر متا تگ واژه‌های کلیدی، یا فایل ایندکس موتورهای جستجو مانند ای‌ال‌آی‌وب اعتماد و اتکا می‌کردند.

متاتگ‌ها یک راهنمایی برای محتوای هر صفحه فراهم می‌کنند.

با این‌حال، استفاده از داده‌های متا در صفحات ایندکس، کمتر قابل اطمینان بود

زیرا انتخاب واژگان در یک متاتگ توسط وب سایتها، بالقوه می‌تواند یک

نمایش غیر دقیق از محتوای واقعی وب سایت باشد. داده‌های نادرست،

ناقص و ناسازگار در متا تگ‌ها می‌تواند موجب رتبه‌بندی شدن صفحه برای جستجوهای غیر مرتبط گردد.

تولیدکنندگان محتوای شبکه همچنین تعدادی از ویژگی‌های منبع اچ‌تی‌ام‌ال یک صفحه را دستکاری کردند

تا رتبه صفحه را در موتورهای جستجو بهبود بدهند.

سئو چیست و چگونه عمل میکند ؟

با تأکید بر عواملی مانند تراکم واژه کلیدی، که بطور انحصاری تحت کنترل مدیر وب سایت است،

موتورهای جستجوی اولیه از سوء استفاده و دستکاری رتبه‌بندی رنج می‌بردند.

به منظور ارائه نتایج بهتر به کاربران خود، موتورهای جستجو باید انطباق یافته

و از نتایج صفحاتی اطمینان یابند که نتایج مرتبط تری دارند، نه نتایج مربوط

به صفحاتی که نامربوط بوده و توسط مدیران شبکه بدون وجدان کاری و با

استفاده از کلمات کلیدی متعدد پر شده‌اند.

از آنجایی که موفقیت و محبوبیت یک موتور جستجو از طریق توانایی آن

در تولید نتایج مرتبط تر در قبال هر جستجوی صورت گرفته مشخص می‌شود، کیفیت پایین

سئو چیست

یا نتایج نامرتبط می‌تواند سبب سوق دادن کاربران به منابع جستجوی دیگر شود. موتورهای جستجو

با توسعه الگوریتمی رتبه‌بندی پیچیده‌تر به این عمل پاسخ دادند؛ که در آن عوامل بیشتری مورد توجه قرار می‌گیرند

و دستکاری را برای مدیران شبکه، سخت‌تر می‌سازند.

لری پیج و سرگئی برین دو دانشجوی فارق التحصیل دانشگاه

استنفورد یک موتور جستجو موسوم به بک‌روب را توسعه دادند

که جهت ارزیابی برجستگی صفحات وب، به یک الگوریتم ریاضیاتی تکیه داشت.

عددی که توسط الگوریتم محاسبه می‌شد، یعنی «رتبه صفحه»، تابعی است

از مقدار و قدرت لینک‌های ورودی. رتبه صفحه میزان یک صفحه معین را که توسط یک کاربر

که به صورت تصادفی شبکه را جستجو می‌کند مورد دسترسی قرار گرفته،

تخمین می‌زند و لینک‌های یک صفحه به صفحه دیگر را دنبال می‌کند.

در واقع، این بدان معناست که برخی لینک‌ها از سایر لینک‌ها قوی تر بوده،

رتبه صفحه بالاتر احتمال دیده شدن صفحه توسط وب گردهای تصادفی را افزایش می‌دهد.

تعریف سئو چیست و ارتباط آن با  گوگل

پیچ و برین، گوگل را در سال ۱۹۹۸ بنیان‌گذاری کردند. گوگل درمیان کاربران فزاینده اینترنت،

هواداران ثابت قدمی را به خود جذب کرد که طراحی ساده آن را دوست داشتند.

عوامل خارج از صفحه (مانند رتبه صفحه و تجزیه تحلیل لینک) نیز همانند عوامل داخل صفحه

(فراوانی واژه‌های کلیدی، متاتگ‌ها، عنوان‌ها، لینک و ساختار وب سایت) مورد توجه قرار گرفتند

تا گوگل را قادر به این امر سازند که از نوعی دستکاری که در موتورهای جستجویی دیده می‌شود

که تنها به عوامل داخل صفحه توجه می‌کنند، اجتناب نماید.

علی‌رغم اینکه به بازی گرفتن رتبه صفحه سخت‌تر بود، مدیران

شبکه سرانجام ابزارها و طرح‌های تولید لینک را جهت تحت تأثیر قرار دادن موتور جستجوی اینکتومی توسعه دادند،

و این روش‌ها ثابت کردند که به طریقی مشابه می‌توان رتبه صفحه را تحت تأثیر قرار داد. ب

سیاری از وب سایت‌ها روی تبادل، خرید و فروش لینک در حجم زیاد و وسیع متمرکز هستند

. بعضی از این طرح‌ها یا مزارع لینک، موجب ایجاد هزاران وب سایت برای فروش هرزنگاری لینک‌ها می‌شوند.

گوگل اینستنت، یا جستجوی زمان واقعی، در اواخر سال ۲۰۱۰

در تلاشی به منظور به‌هنگام‌تر و مرتبط نمودن جستجوها ارائه شد.

به‌طور تاریخی، ادمین‌های وب سایت‌ها، ماه‌ها یا حتی سال‌ها

روی بهینه‌سازی یک وب سایت و ارتقای رتبهٔ جستجوی آن زمان گذاشته‌اند.

با گسترش عمومیت وب سایت‌ها و وبلاگ‌های رسانه‌های اجتماعی،

موتورهای جستجوی پیشرفته در الگوریتم‌های خود تغییراتی ایجاد کردند

تا مطالب تازه به سرعت در میان نتایج جستجو رتبه‌بندی شوند.

در فوریه ۲۰۱۱، از آپدیت پاندا خبر داد که وب سایت‌هایی

را که حاوی محتوای تکثیر شده از وب سایت‌ها و منابع دیگر باشند،

جریمه می‌کند.

سئو چیست و کپی مطالب چه تاثیری بر آن میگذارد

بطور تاریخی، وب سایت‌ها محتوا را از یکدیگر کپی کرده

و از آن در رتبه‌بندی موتورهای جستجو بهره‌مند شده‌اند.

با این حال، گوگل یک سیستم جدید پیاده‌سازی کرد که

سایتهایی را که حاوی محتوای منحصر به فرد نیستند، جریمه می‌کند.

در آوریل ۲۰۱۲، گوگل از آپدیت گوگل پنگوئن رونمایی کرد که هدف آن،

جریمه کردن وب سایت‌هایی بود که از روش‌های دستکاری جهت بهبود رتبه خود در موتورهای جستجو استفاده می‌کردند.

در سپتامبر ۲۰۱۳، کمپانی گوگل از آپدیت الگوریتم مرغ مگس خوار رونمایی کرد؛

یک الگوریتم که جهت بهبود پردازش زبان طبیعی گوگل و درک معنایی صفحات وب طراحی شد.

در سپتامبر سال ۲۰۱۶، گوگل اعلام کرد که گوگل پنگوئن به الگوریتم اصلی رتبه‌بندی گوگل ملحق شده‌ است

و دیگر آپدیت‌های آن اعلام نمی‌شود. از سال ۲۰۱۶ به بعد،

الگوریتم پنگوئن گوگل دیگر به صورت لحظه‌ای نتایج جستجو را بررسی خواهد کرد.

بعد از پاسخ به پرسش مهم سئو چیست و توضیحات تکمیلی

در ادامه با ادامه مطالب بیشتر در زمینه آموزش سئو همراه ما باشید

صفحه اصلی :

برای ورد به صفحه اصلی کلیک کنید

سایت اصلی :

برای ورد به سایت اصلی کلیک کنید

منبع :

seowb.ir



:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : گوهری
ت : پنج شنبه 21 تير 1397
.

سئو سایت با سئو وب

انجام سئو سایت توسط ما به دو بخش سئو داخلی و سئو خارجی  تقسیم بندی میشه

سئو داخلی

این خدمات به طور مختصر و تیر گونه به این شرحه :

1- سئو و بهینه سازی عنوان صفحات، کلمات کلیدی و متا تگ ها (Description، Robots و ...)
2- سئو و بهینه سازی هدینگ صفحات (تگ های H1 و H2 و ...
3- ساخت و بهینه سازی سایت مپ
4- فعال کردن Htaccess. و تصحیح تنظیمات آن
5- ترکیب و فشرده سازی فایل های جاوا اسکریپت
6- بررسی یو آر ال های سایت و تصحیح آنها در صورت امکان
7- بررسی و ویرایش کدهای منسوخ شده HTML
8- فعال کردن Gzip در سایت به منظور فشرده سازی داده های سایت
9- فعال کردن کش سایت
10- جلوگیری از اجرا شدن فایل های جاوا اسکریپت در زمان رندر شدن سایت
11- بررسی وجود محتوای Flash و پنجره های Iframe در سایت

12- مرتب سازی ترتیب بارگزاری و اجرای فایل های CSS و Javascript
13- بهینه سازی تصاویر سایت (کاهش حجم تصاویر و نوشتن متن جایگرین (Alt) برای تصاویر)
14- ترکیب فایل های CSS
15- اضافه کردن Expires Headers برای انواع فرمت فایل های سایت
16- ثبت وبسایت در وبمستر گوگل
17- بهینه کردن حجم سایت
18- لینک بیلدینگ داخلی در صفحات سایت
19- بررسی ریداریکت های اعمال شده در سایت
20- بررسی ویژگی Keep Alive
21- افزایش سرعت سایت
22- بررسی و تصحیح ایندکس و فالو بودن صفحات

سئو سایت

سئو خارجی

سئو خارجی هم جزوه پروسه سئو سایت محسوب میشه

و مثل سئو خارجی خیلی با اهمیته

در لیست زیر میتونید مهم ترین اونا  رو ببینید

  • آنالیز سایت
  • میزان رقابت در بین کلمات کلیدی
  • عمر سایت و دامنه
  • وضعیت و میزان فعالیت رقبا
  • مقدار محتوای اختصاصی و کیفیت آنها
  • وضعیت و جایگاه فعلی سایت
  • تعداد کلمات کلیدی جهت سئو
  • معرفی کلمات کلیدی پر بازدید
  • تعیین میزان جستجوی ماهانه
  • تعیین نرخ تبدیل هر کدام
  • رقابت سنجی در کلمات کلیدی
  • فعالیت در شبکه های اجتماعی
  • معرفی کسب و کار
  • و.........

دقت داشته باشید در صورتیکه خودتون نسبت به بهینه سازی سایت اقدام میکنید

حتما از یه متخصص مشاوره بگیرید

ممکنه در بعضی مواقع اشتباهاتی هر چند کوچیک عواقب غیر قابل جبرانی

به همراه داشته باشه

به طوری که باید به فکر یه دامنه و طراحی سایت جدید باشید

در مواردی پیش اومده که ما هم نتونستیم اشتباهاتی که دوستان

سهوا انجام دادن رو تو گوگل مرتفع کنیم

و باعث حذف دائمی سایت

یا از دست رفتن کلی رنک سایت شده

پس برای جلوگیری از هزینه اضافه لطفا از یه متخصص کمک بگیرید

بعضی از خدمات سئو سایت در سئو وب به صورت کاملا رایگان انجام میشه

حتما برای سایتتون از این خدمات استفاده کنید

یاد آور میشم ما بابت مشاوره هیچ هزینه ای دریافت نمیکنیم و برخی از

مشکلاتتون رو در صورت کوچک بودن به صورت رایگان برطرف میکنیم

برای انجام سئو رایگان و اطلاع از قیمت سئو برای کلمات کلیدی مورد نظرتون

از بخش تماس با ما اقدام کنید

صفحه اصلی :

برای ورد به صفحه اصلی کلیک کنید

سایت اصلی :

برای ورد به سایت اصلی کلیک کنید

منبع :

seowb.ir



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : گوهری
ت : پنج شنبه 21 تير 1397
.

سئو داخلی

سئو داخلی به مجموعه عوامل و فاکتور هایی گفته میشه که

سایت ما رو برای تشخیص صحیح محتوا و مطالب

برای موتور های جستجو بهینه میکنه

اگر بخوایم ساده تر بیان کنیم

سئو داخلی باعث میشه :

محتوای سایت ما به طور کامل مورد تجزیه تحلیل قرار بگیره

موضوع و مطالب ما به سادگی توسط موتور های جستجو خونده و ذخیره بشه

و در نتیجه سریع و تو موارد مربوط به سایت ما در نتیجه جستجو ظاهر بشه

سئو داخلی

برای اطلاع از معنای کلمه سئو حتما مقاله سئو چیست و چگونه عمل میکند رو مطالعه بفرمایید

آسان کردن کار موتور های جستجو

ما با انجام سئو داخلی یا on page seo

سایتمون رو شفاف و واضح در اختیار موتور های سرچ  نظیر گوگل قرار میدیم

تا اونها هم بعد از تحلیل درست و کامل محتوای سایت ما

مطالب ما رو در زمینه مربوطه و صحیح در اختیار کاربرها قرار بدن

عوامل بهینه سازی سئو داخلی شامل چه مواردی میشن ؟

عوامل زیادی به عنوان سئو داخلی شناخته میشن

در زیر مهمترین این عوامل رو که باعث بهینه سازی سئو سایت میشه

به طور مختصر و تیتر وار نام میبریم

  • نام دامنه
  • نام سایت
  • انالیز قالب سایت و حذف و بهینه سازی کدهای مخرب و ناکارامد
  • بررسی محتوا
  • بررسی عناوین مطالب
  • تحلیل لینک های داخلی
  • برسی متا تگ ها
  • تگ های عنوان
  • بهینه سازی عکس ها
  • دسته بندی صحیح
  • کلمات کلیدی مناسب و مربوط و هدفمند

و صد ها عامل دیگه که حتما باید به طور کامل و صحیح استفاده بشن

یا اگر اشتباهی درون سایت دیده میشه اصلاح بشن

سئو سایت داخلی چه مقدار موثره ؟

بر خلاف عقیده بسیاری از وب مستر ها

که فقط به حرف به اهمیت سئو داخلی اشاره میکنن  و رنک و رتبه رو

در موارد دیگه ای میبینن

on page seo بیش از حده تصور تو کسب رنک و رتبه بالاتر

ایفای نقش میکنه

امیدوارم به هیچ وجه این قسمت از سایتتون رو دست کم نگیرید

و در صورتی که به طور کامل تو این بخش آگاهی ندارید

حتما به یه متخصص مراجعه کنید

با سری مقالات آموزش سئو از سایت سئو وب

میتونید اگاهی و دانش خودتونو تا حده قابل قبولی بالا ببرید

و حتی به صورت سهوی هم اشتباهی انجام ندید که باعث از دست رفتن

رتبه و اعتبار و هزینه ای که تا اینجا کردید بشه

شاد و پیروز باشید

صفحه اصلی :

برای ورد به صفحه اصلی کلیک کنید

سایت اصلی :

برای ورد به سایت اصلی کلیک کنید

منبع :

seowb.ir



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : گوهری
ت : پنج شنبه 21 تير 1397
.

خدمات سئو در وب سایت سئو وب

سئو وب با سالها تجربه و کادری مجرب در زمینه خدمات سئو و

سئو سایت آماده انجام کلیه امور :

خدمات سئو

ارتقا رتبه کلمات کلیدی مورد نظر شما به صفحه اول گوگل

و دیگر موتور های سرچ به صورت تضمینی

تولید محتوا و ارتقا رنک و رتبه وب سایت شما در کلیه موتور های جستجو

نظیر گوگل , بینگ , یاهو و

جذب مخاطب مربوط به شغل و خدمات مورد نظر شما,

کلیه امور بهینه سازی سایت , تولید محتوای تخصصی و یونیک

مطابق با اصول سئو و الگوریتم های تمامی موتور های جستجو ,

انجام کلیه امور آنالیز  وب سایت , عیب یابی و رفع ایرادات تاثیر گذار

در رنک و رتبه فعلی وب سایت شما ,

معرفی کلمات مناسب و پر مخاطب مربوط به شغل و خدمات شما

بهینه سازی کامل و تکمیلی سئو داخلی On-page SEO و

سئو خارجی seo off page  , انجام کلیه امورلینک بیلدینگ

داخلی و خارجی و بسیاری موارد دیگه ......

برای استفاده از خدمات سئو رایگان ما

و همچنین برای درخواست و سفارش انواع خدمات

از طریق فرم تماس با ما اقدام بفرمایید

برای اطلاع از قیمت سئو برای هر کلمه کلیدی از طریق منو به بخش مربوطه مراجعه بفرمایید

صفحه اصلی :

برای ورد به صفحه اصلی کلیک کنید

سایت اصلی :

برای ورد به سایت اصلی کلیک کنید

منبع :

seowb.ir



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : گوهری
ت : پنج شنبه 21 تير 1397
.

قیمت سئو چگونه محاسبه میشود؟

قیمت سئو به عوامل زیادی بستگی داره ولی اگر بخوایم

به صورت کوتاه و خلاصه بیان کنیم :

قیمت سئو

  • بررسی سئو فعلی وب سایت شما
  •  بررسی میزان رقابت و سختی کلمات هدف و مورد نظر شما
  • تعداد کلمات کلیدی مورد نظر شما جهت بهینه سازی و کسب رنک
  • قدمت دامنه و سایت شما
  • رنک و رتبه فعلی سایت و کلمات کلیدی شما
  • زمان مورد نیاز برای بهینه سازی
  • و ...

برای اطلاع از قیمت سئو سایت و ارتقاء رنک و رتبه

کلمات کلیدی مورد نظرتون رو از طریق فرم تماس با ما

برای ما ارسال کنید

تیم ما بعد از آنالیز میزان سختی

میزان رقابت و جستجو در کلمه یا کلمات کلیدی مورد نظر شما

تعداد کلمات کلمات کلیدی که میخواین به صفحه اول گوگل آورده بشن

در کمتر از یک ساعت کاری قیمت رو محاسبه و با شما تماس میگیرن

یقینا منصفانه ترین قیمت رو از ما خواهید شنید

تمامی سفارشات به صورت تضمینی انجام میشه

و در صورت عدم رضایت شما و یا کسب نتیجه

حتی یک ریال هم از شما دریافت نمیشه

در صورت وجود مشکلات کوچیک سئو یا

محتوا و هر گونه مشکل دیگه ای

میتونید به صورت رایگان از خدمات سئو استفاده کنید

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

هم چنین برای بهبود اطلاعات شخصی خودتون حتما

از بخش آموزش سئو وب سایت ما دیدن فرمایید

موفق باشید

صفحه اصلی :

برای ورد به صفحه اصلی کلیک کنید

سایت اصلی :

برای ورد به سایت اصلی کلیک کنید

منبع :

seowb.ir



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : گوهری
ت : پنج شنبه 21 تير 1397
.

دامنه مناسب برای سایتمون رو چطور انتخاب کنیم ؟

دامنه مناسب برای سایت ما باید شامل یه سری ویژگی ها باشه

که تو این مقاله از سری مقالات آموزش سئو به بحث و بررسی اون میپردازیم

تو انتخاب دامنه مناسب باید به چند چیز دقت کنیم که در آینده میتونه

خیلی تو روند پیشرفت سایت ما موثر باشه

پس عاقلانه تر اینه که قبل از صرف هزینه , انرژی و زمان

برای طراحی و بهینه سازی سایت از ابتدا اقدام به انتخاب نام مناسب برای دامنه و سایتمون باشیم

نام کوتاه 

انتخاب نام کوتاه مهم ترین اصل موندگاری سایت ما تو ذهن مخاطبه

نام کوتاه چون راحت به خاطر سپرده میشه به راحتی توسط مخاطب ما به دیگران معرفی میشه

و تو ذهنشون میمونه و به راحتی تایپ میشه و مخاطب رو مستقیم به سایت ما هدایت میکنه

پس یکی از فاکتورهای دامنه مناسب کوتاه بودنه اونه

منحطر به فرد بودن

حتما دقت کنید دامنه انتخابیتون منحصر به فرد و یونیک

باشه در صورتی که نام دامنه ما مشابه های بسیاری

داشته باشه به راحتی میتونه مخاطب مارو به سمت سایت مشابه و اشتباه

هدایت کنه که مسلما هممون از عواقب فاجعه بارش اطلاع داریم

com یا ir ؟

تو سایت های بسیاری مطالب مختلفی درباره نام دامنه دیده میشه

که درست یا غلط بودنش به علت نبود مرجع آموزشی خاص و معتبر در این رابطه

باید به صورت تجربی بدست بیاد

بسیاری عنوان کردن که دامنه دات کام ( com ) نسبت به کلیه پسوندها بسیار بهتره

بسیار سریع تر رتبه میگیره و ترافیک بیشتری به ما اختصاص داده  میشه

ولی ما به صورت تجربی تست کردیم و غلط بود !!!!!

دامنه مناسب

تجربه سئو وب در زمینه پسوند دامنه

ما به دفعات زیاد دامنه های زیادی تو انجام پروژه های مختلف

و انجام سئو سایت مورد بررسی قرار دادیم

ولی هیچ تفاوتی تو سرعت رنک گرفتن و میزان هدایت مخاطب

به سایت مورد نظر مشاهده نکردیم !!!

البته در نظر داشته باشیم هنگام انجام سئو برای دامنه های مذکور ما همیشه از یه الگو

برای بهینه سازی سایت استفاده کردیم و نتیجه های یکسان و هم زمان هم

بدست آوردیم

پسوند های تجربه شده توسط ما 

co - com - ir - net - org - pro - in - info - biz

بیش از صد سایت با دامنه های فوق راه اندازی شد

و تو همه موارد نتیجه سئو که مورد نظر ماست یکسان بود

تنها حسنی که پسوند com داره آشنایی بیشتر

مخاطب با این پسونده

ممکنه شما سایتی با پسوند co داشته باشید

مثل name.co ولی مخاطب ما به خاطر آشنا نبودن با این پسوند اونو

name.com فرض کنه و به خاطر بسپره

پسوند هایی مثل net - org در عین قدیمی بودن همه گیر نیست

و بیشتره مردم با این پسوند ها نا آشنا هستن

پس دقت کنید پسوند مناسب انتخاب کنید

پسوند ( com - co - net .........) هیچ ارتباطی به رتبه و سئو سایت شما نداره !!!!!

هم معنی بودن نام دامنه با موضوع سایت

سایت های بسیاری هم معنی بودن نام دامنه و سایت رو

بسیار موثر دونستن که البته این تعداد بیشمار

نتیجه یکسان به خاطر کپی بودن اکثر مطالب منتشر شده تو اینترنته

و همه هم اکثرا از چند سایت کپی برداری شده

در جواب تاثیر هم معنی بودن نام دامنه با موضوع سایت در سئو

باید عرض کنم ضمن احترام برای نظره دوستان و هم کاران عزیز

این مورد به دفعات توسط ما تست شده

و نام دامنه میتونه کلا نا مرتبط با موضوع وب سایت باشه و

سالها تو موضوع مورد نظر در صفحه یک و جزو نتایج برتر در

تمامی موتورهای جستجو باشه

مثال :

میشه یه سایت با نام 654gdfldhgc.com رو تو کلمه یخچال 12 فوت

بهینه کرد به طوری که همیشه جزوه 5 نتیجه برتر موتور های جستجو باشه

ولی دامنه بالا چند مشکل بزرگ داره که هیچ ربطی به سئو و رنک دامنه نداره

پس برای درک بهتر مطلب مورد بحث چند مشکل رو که دامنه مثال زده شده داره

به طور مختصر مرور میکنیم :

  • به هیچ وجه به یاد نمیمونه چون معنی خاصی نداره
  • کلا غیر قابل توصیف برای مخاصبه چون نام خاصی نداره
  • غیر قابل معرفی به دیگرانه
  • غیر قابل تایپ کردنه
  • به دلیل عدم ارتباط نام دامنه با نام یخچال که موضوع سایته مخاطب نمیتونه این سایت رو معتبر تو زمینه مربوطه ببینه
  • این دامنه هیچ وقت تبدیل به برند نمیشه

استفاده از دش 

استفاده از دش ( - ) هم به هیچ وجه تاثیر منفی تو سئو سایت شما نداره

مشکلاتی که استفده از دش میتونه برای ما ایجاد کنه

  • تایپش سخته و احتمال تایپ اشتباه زیاده
  • قابل خوندن نیست مثلا seo-wb رو چطور باید

برای شما توصیف کنم یا به شما معرفی کنم ؟ سئو خط فاصله وب !!!!!!

پس برای اعتبار سایت و مباحث برندینگ و جذب مخاطب استفاده از

دش که خیلی هم متداول شده توصیه نمیشه

بالا موارد زیادی درباره دامنه گفته شد که ما به صورت تجربی انجام دادیم و دیدیم صحت نداره !!!

نتیجه کلی :

پسوند و نام دامنه به هیچ وجه تو سئو سایت تاثیر نداره

عواملی که ما رو مجاب میکنه که :

  • دامنه کوتاه
  • با معنی و مرتبط به موضوع سایت

انتخاب کنیم موارده دیگه ایه که بالا به صورت مفصل دربارش بحث کردیم

امیدوارم این مطلب براتون مفید بوده باشه

و ذره ای بتونه کمکتون کنه

شاد و پیروز باشید

صفحه اصلی :

برای ورد به صفحه اصلی کلیک کنید

سایت اصلی :

برای ورد به سایت اصلی کلیک کنید

منبع :

seowb.ir

 



:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : گوهری
ت : پنج شنبه 21 تير 1397
.

تاثیر هاست بر سئو

قبل از بررسی تاثیر هاست بر سئو صورت مختصر و ساده هاست رو تعریف میکنیم

هاست چیه ؟

هاست یا فضای میزبانی وب به فضایی گفته میشه

که اطلاعات سایت ما رو تو خودش نگداری میکنه

دامنه نشانی و هاست هم محتوای سایت رو تو خودش نگهداری میکنه

این دو عنصر با هم یک وب سایت تشکیل میدن

هاست تو سئو تاثیر داره ؟

هاست با توجه به کاراییش یعنی

میزبانی وب سایت تو عواملی مثل

سرعت لود سایت 

بازدیهای موفق و هم زمانه چندین کاربر و

سرعت بارگذاری مطالب

و .... موثره

تاثیر هاست بر سئو

اما به صورت مستقیم تو سئو سایت ما تاثیر نداره

فقط در یک مورد میتونه خطرناک باشه اون هم قطعی پی در پی

سروره که باعث میشه سایت ما از دسترس خارج بشه

و ارور 404 بده .

موتور های جستجو مخصوصا گوگل به شدت به این نتیجه ها حساسه و

تمامه تلاشه گوگل به گفته و نقل از خودش اینه که بهترین و درست ترین نتایج

رو به کاربر بده و کاربر تجربه غنی و کاملی از جستجوش داشته باشه

پس هاستی که باعث از دسترس خارج شدن سایت ما بشه

اولین اصل یعنی در دسترس بودن رو نقض میکنه و نتیجه ای برای کاربر نداره

و در این مواقع سایتمون ابتدا کاهش رتبه پیدا میکنه  و در مرحله های بعدی به طور کلی

از نتایج جستجو حذف میشه

پس دقت کنیم از خرید هاست بی کیفیت جدا خودداری کنیم

و دائما با مانیتورینگ هاست و سایت اقدام به رفع مشکل کنیم

هاست اشتراکی خطرناکه ؟

بعضی از ارائه کنندگان خدمات میزبانی وب مطرح میکنن که

هاست اشتراکی خطرناکه چون ممکنه یک سایت تو سری سایت هایی که

تو یک سرور میزبانی میشن تو لیست سیاه گوگل قرار داشته باشه و کلیه

سایت های اون سرور توسط گوگل مسدود میشن

این موضوع صرفا جنبه تبلیغاتی داره و هدفش ترغیب شما

برای خریدن سرویس گران قیمت تره

هر سایتی به صورت جدا تو گوگل انالیز میشه و به هیچ وجه این موضوع

تاثیر منفی بر روی سایت های دیگه نداره

با ادامه مطالب آموزش در قالب آموزش سئو همراه ما باشید

صفحه اصلی :

برای ورد به صفحه اصلی کلیک کنید

سایت اصلی :

برای ورد به سایت اصلی کلیک کنید

منبع :

seowb.ir

 



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : گوهری
ت : پنج شنبه 21 تير 1397
.

تولیدی کیف مدارس

کوله CAT گلدوزی تریم دار , کد882

تولیدی کیف در تهران ، میدان بهارستان ، خیابان مصطفی خمینی ، بعد از پمپ بنزین پلاک 499
تماس با ما : 02136832085 ، 09357827477 تماس و مراجعه در ساعات کاری10 الی 19عصر

آدرس تولیدی کیف

[caption id="attachment_4742" align="aligncenter" width="1230"]تولیدی کیف مدارس تولیدی کیف مدارس
توانایی تولید بیش از 2000کیف در روز - ارسال به تمام عمده فروشی کیف و کفش در تهران
تولیدی کیف گوهری بزرگترین تولیدی کیف مدرسه ای و انواع کیف مدارس تولیدی کوله پشتی حراجی ارزان قیمت (عرضه به قیمت تولید) 30تا50 درصد زیر قیمت بازار - ساخت تولید کیف مدارس انواع کیف سفارشی - تولید کوله پشتی در تهران بصورت سفارش و اختصاصی
هم اکنون میتوانید بصورت حضوری از بزرگ ترین مجموعه کیف در ایران با تنوع بیش از1000 مدل زنانه مردانه و ... بازدید نمایید(فقط عمده)
دیگر محصولات تولیدى :
کیف مدارس ، مدرسه ای مقاطع ابتدایی ، انواع کوله پشتی ، انواع کیف زنانه ارزان ، تولید کیف و کفش ست ، کیف تغذیه ، کیف غذا ، تولید جامدادی ، تولید کیف های آموزشی ، تولید کوله پشتی ورزشی ، تولید کیف دانشجویی ، تولید کیف کفش[/caption]

www.tolid.co



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : گوهری
ت : یک شنبه 3 تير 1397
.

تولیدی کوله پشتی

کوله پیرگاردین الیک دار , کد885

آدرس تولیدی کیف گوهری

میدان بهارستان ، خیابان مصطفی خمینی ، بعد از پمپ بنزین پلاک 499
تماس با ما : 02136832085 ، 09357827477 تماس و مراجعه در ساعات کاری10 الی 19عصر

تولیدی کوله پشتیتولیدی کوله پشتی گوهری

توانایی تولید بیش از 700کیف در روز - ارسال به تمام عمده فروشی کیف و کفش در تهران
تولیدی کیف گوهری بزرگترین تولیدی کیف مدرسه ای و انواع کیف مدارس تولیدی کوله پشتی حراجی ارزان قیمت (عرضه به قیمت تولید) 30تا50 درصد زیر قیمت بازار - ساخت تولید کیف مدارس انواع کیف سفارشی - تولید کوله پشتی در تهران بصورت سفارش و اختصاصی
هم اکنون میتوانید بصورت حضوری از بزرگ ترین مجموعه کیف در ایران با تنوع بیش از600 مدل زنانه مردانه و ... بازدید نمایید(فقط عمده)
دیگر محصولات تولیدى :
کیف مدارس ، مدرسه ای مقاطع ابتدایی ، انواع کوله پشتی ، انواع کیف زنانه ارزان ، تولید کیف و کفش ست ، کیف تغذیه ، کیف غذا ، تولید جامدادی ، تولید کیف های آموزشی ، تولید کوله پشتی ورزشی ، تولید کیف دانشجویی ، تولید کیف کفش

www.tolid.co



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : گوهری
ت : یک شنبه 3 تير 1397
.

تولیدی کیف مدرسه ای

کوله پیرگاردین گلدوزی , کد883

تولیدی کیف در تهران ، میدان بهارستان ، خیابان مصطفی خمینی ، بعد از پمپ بنزین پلاک 499
تماس با ما : 02136832085 ، 09357827477 تماس و مراجعه در ساعات کاری10 الی 19عصر

آدرس تولیدی کیف

[caption id="attachment_4749" align="aligncenter" width="708"]تولیدی کیف مدرسه ای تولیدی کیف مدارسه ای گوهری (انواع کوله پشتی) تولید کیف مدرسه ای گوهری
توانایی تولید بیش از 900کیف در روز - ارسال به تمام عمده فروشی کیف و کفش در تهران
تولیدی کیف گوهری بزرگترین تولیدی کیف مدرسه ای و انواع کیف مدارس تولیدی کوله پشتی حراجی ارزان قیمت (عرضه به قیمت تولید) 30تا50 درصد زیر قیمت بازار - ساخت و تولید کیف مدارس انواع کیف سفارشی - تولید کوله پشتی در تهران بصورت سفارش و اختصاصی
هم اکنون میتوانید بصورت حضوری از بزرگ ترین مجموعه کیف در ایران با تنوع بیش از300 مدل زنانه مردانه و ... بازدید نمایید(فقط عمده)
دیگر محصولات تولیدى :
کیف مدارس ، مدرسه ای مقاطع ابتدایی ، انواع کوله پشتی ، انواع کیف زنانه ارزان ، تولید کیف و کفش ست ، کیف تغذیه ، کیف غذا ، تولید جامدادی ، تولید کیف های آموزشی ، تولید کوله پشتی ورزشی ، تولید کیف دانشجویی ، تولید کیف کفش[/caption]

www.tolid.co



:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : گوهری
ت : یک شنبه 3 تير 1397
.

تور ترکیه

در تور ترکیه ، به محبوب ترین مقصد توریستی ایرانیان سفر کنید.

فرایند انتخاب تور ترکیه

در ارائه شده تورهای مختلف ترکیه را در یک نگاه ملاحظه نمایید و با کلیک بر روی تور مورد نظر، از جزییات آن مطلع شوید .

در جزییات تور، قیمت تور ترکیه به همراه لیست هتل های آن تور مشخص می باشد .

همچنین چنانچه تور دلخواه خود را پیدا کردید، مشخصات تلفن آن آژانس قابل رویت است.

شما می توانید با وی آی پی تور تماس حاصل نموده و رزرو تور ترکیه را انجام دهید.

چرا تور ترکیه

- تور ترکیه یک مقصد گردشگری بی نظیر و در عین حال ارزان قیمت برای گردشگران محسوب می شود.
- به دلیل آنکه برای سفر به ترکیه نیاز به ویزا ندارید می توانید هر زمان که تصمیم سفر داشتید تور لحظه آخری ترکیه را خریداری کنید.
- کشوری با جاذبه های دیدنی معروف و مردمی میهمان نواز که آغوش خود را به روی گردشگران گشوده است.
- در سفر با  تورترکیه از شهرهای زیبای آن مانند استانبول، آنتالیا، آنالیا و بدروم دیدن کنید.
- در طول سفر به ترکیه از دیدن مناظر بکر طبیعی لذت ببرید.
- همچنین از مساجد زیبا، بازارهای سنتی، قلعه های تاریخی ترکیه دیدن نمائید.
- غذاهای خوشمزه ترکیه که می تواند هر نوع سلیقه غذایی گردشگران را پاسخ دهد.

[caption id="attachment_272" align="aligncenter" width="369"]تور ترکیه تور ترکیه[/caption]

راهنمای سفر به ترکیه

با تورترکیه سفری آسوده و راحت، به کشوری که پایتخت فرهنگی اروپا محسوب می شود را تجربه نمایید.

ترکیه با یک تاریخ غنی، سواحل شنی، طیف گسترده ای از آب و هوا و مناظر و تفریحات مختلف قطعا گزینه خوبی برای گذراندن تعطیلات و سفر است.

شما می توانید یک تعطیلات عالی بدون پرداخت هزینه های گزاف و با یک بودجه مناسب به این کشور زیبا داشته باشید.

با استفاده از تور ارزان قیمت ترکیه امکان برنامه ریزی دقیق تری از نظر هزینه و گشت ها را خواهید داشت و قطعا سفرتان بسیار راحت تر

از سفر های انفرادی و یا خانوادگی است و شما می توانید با توجه به بودجه هتل و پرواز مناسب خود را انتخاب کنید و از یک سفر بی نظیر لذت ببرید .

 

حتما از مقاله تور دبی دیدن فرمایید

 

 

10جاذبه های گردشگری ترکیه

پاموکاله
مسجد سلطان احمد(مسجد آبی)
• قلعه بدروم
• کوه نمروت
• ساحل پاترا
• حمام ترکی
• ایاصوفیه
• کتابخانه سلسوس
• برج گالاتا
• مقبره آتاتورک

 

[caption id="attachment_271" align="aligncenter" width="483"]تور ترکیه تور ترکیه[/caption]

بهترین زمان سفر به ترکیه

بهترین زمان سفر به ترکیه در ماه های آوریل تا می ( اردیبهشت و خرداد) و در ماه های سپتامبر تا نوامبر( مهر تا آذر) می باشد.

البته گردشگرانی که علاقه مند به فصول خاص گردشگری در ترکیه هستند و

یا به دنبال فستیوال های خرید می باشند در سایر ماه ها نظیر بهمن به ترکیه سفر می کنند.

 

حتما از بخش  تور آنتالیا  دیدن فرمایید

 

زبان مردم ترکیه

مردم ترکیه بشدت نسبت به زبان خود تعصب دارد. زبان برای مردم ترک از نشانه های غرور ملی محسوب می شود بنابراین بهتر است

قبل از سفر به ترکیه حتما کلمات کاربردی زبان ترکی را بیاموزید.

با این وجود به دلیل توریستی بودن شهرها بسیاری از فروشندگان به زبان های انگلیسی، روسی، آلمانی و ایرانی تسلط دارند.

[caption id="attachment_270" align="aligncenter" width="468"]تور ترکیه تور ترکیه[/caption]

مراکز خرید ترکیه

اگر چه همه شهرهای ترکیه دارای مراکز خرید متنوع و متعددی هستند

اما شهر استانبول که "پایتخت خرید ترکیه" است تمایز قابل توجهی برای گردشگران علاقه مند به خرید دارد.

بسیاری از گردشگران از سراسر دنیا به بهترین مراکز خرید استانبول سفر می کنند:.
• آک مرکز Akmerkez
• ایستینی پارک استانبولIstinye Park
• مرکز خرید کانیون Kanyon
• مرکز خرید سیتیز City’s
• مرکز خرید نیستانسی Nisantası
• مرکز خرید بغداد کادسی
• مرکز خرید فروم استانبول
• مرکز خرید گالریا
• مرکز خرید مترو سیتی

 

حتما از مقاله تور کوش آداسی دیدن فرمایید

 

حمل و نقل در تور ترکیه

استفاده از حمل و نقل عمومی بهترین گزینه برای تردد در شهر های توریستی و پر ترافیک می باشد.

اما از تاکسی های ترکی یا همان دولموش ها که شبیه ون در ایران می باشند برای گشت شهری و یا بازدید از جاذبه های خاص خارج از شهر استفاده کرد.
بهترین راه برای کاهش هزینه رفت و آمد در تور ترکیه این می باشد که محل اقامت شما فاصله کمی تا حمل و نقل عمومی داشته باشد.

چه کارهایی در تور ترکیه انجام دهیم!

[caption id="attachment_268" align="aligncenter" width="516"]تور ترکیه تور ترکیه[/caption]

دعوت و وعده‌های غذایی درترکیه

مهمان‌نوازی یکی از ویژگی‌های مهم فرهنگ کشور ترکیه می‌باشد. به‌طوری که شما اگر به ترکیه سفر کنید

حداقل به یک وعده چای دعوت می‌شوید. بسیار پسندیده است که برای میزبان خود هدیه هر چند کوچک به همراه داشته باشید.

پوشش مناسب در ترکیه

توجه داشته باشید که به یک کشور مسلمان سفر می کنید. کشوری که مردم آن تعصبات فرهنگی و مذهبی خاصی دارند

که با تصویر شما از سریال های ترکیه ای بسیار متفاوت است. بنابراین برای گشت شهری لباس مناسب به تن داشته باشید.

حتما از مقاله تور استانبول دیدن فرمایید

 

استفاده زبان بدن در ترکیه

هر کشوری متناسب با فرهنگ خاص خود از اشارات و علائمی استفاده می‌کند.

بنابراین اگر بخواهید سفری خاطره‌انگیز و لحظات شادی در تور ترکیه داشته باشید باید آشنایی با زبان اشارات کشور مورد نظر داشته باشید.

در فرهنگ ترک تکان دادن سر به ‌سرعت به معنای این هست که منظور شما را متوجه نشده‌اند.

اشاره به سر با یک حرکت به‌صورت مورب به معنای تائید حرف شماست.
مردمان ترک از حالت چهره برای تائید و یا رد نظر شما بسیار استفاده می‌کنند.

به‌طور مثال حرکت ابروها به بالا و گاها جمع‌کردن ابروها به معنای ان است

که نظر شما مورد قبول او نیست. هرگز بدون اجازه به بدن هیچ‌کس تماس نداشته باشید مگر آنکه خود فرد این اجازه را به شما بدهد.

[caption id="attachment_267" align="aligncenter" width="540"]تور ترکیه تور ترکیه[/caption]

سرویس بهداشتی

در شهرهای توریستی ترکیه نظیر استانبول، آنکارا و سایر شهرها سرویس‌ها بهداشتی مجهز عمومی تعبیه‌ شده است.

به‌جز آن در مساجد و مراکز خرید نیز این امکان برای استفاده از سرویس بهداشتی فراهم‌شده است.
وسایل مورد برای سفر به ترکیه
قبل از سفر به ترکیه آب و هوای کشور را بررسی کنید و متناسب با آب و هوای فصل سفر خود وسایل و لباس مورد را به همراه داشته باشید.

البته تا حد امکان وسایل کمی با خود به همراه داشته باشید چرا که در برگشت به دلیل خرید سوغاتی های زیاد دچار مشکل نشوید.

 

حتما از مقاله  تور ارمنستان  دیدن فرمایید

 

چگونه صحبت کنید و چه بگویید

در هنگام صحبت همیشه لبخند برا چهره باشید پرا که لبخند نشانه احترام شما به طرف مقابل می باشد.

مردمان ترکیه دارای حس ملیت‌گرایی و تعصب فرهنگی خاصی هستند. تعصب نسبت به زبان،

رسوم و مسائل سیاسی کشورشان دارند؛ بنابراین سعی کنید در طول مکالمه و گفت‌وگو با مردم محلی به‌شدت از صحبت‌های سیاسی پرهیز کنید.

[caption id="attachment_266" align="aligncenter" width="515"]تور ترکیه تور ترکیه[/caption]

لذیذ ترین غذاهای ترکیه

از جمله لذت بخش ترین بخش سفر شما به ترکیه خوردن غذاها و شیرینی های محلی می باشد.

که در صدر همه آنها کباب ترکی و باقلوا ترکی قرار دارند.

از جمله معروف ترین غذاهای ترکی می توان به دلمه، سوپ عدس، بورک، مانتی و انواع شیرینی های خوشمزه اشاره کرد.

ترکیه را انتخاب کنید چرا که با هر نوع سلیقه ای که باشید ترکیه یک مقصد جذاب توریستی بخصوص برای ما ایرانی ها خواهد بود.



:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : گوهری
ت : یک شنبه 3 تير 1397
.

تور تفلیس

این شهر به‌راستی شهری زیبا و محصورشده در بین کوه‌ها هست که جاذبه زیادی برای گردشگران تور تفلیس دارد

اگر از مسافرین تور تفلیس هستید در این مقاله با وی آی پی تور ما رو همراهی کنید

تا علاوه بر معرفی تفلیس به عنوان بزرگ ترین شهر گرجستان و شرق اروپا به معرفی مناطق دیدنی تفلیس در تور گرجستان بپردازیم.

تفلیس شهری در مسیر غرب به شرق و اتصال دو قاره اروپا و آسیا است.

بنابراین تفلیس یک شهر مهم جهت تبادلات بازرگانی و انرژی از گذشته تا امروز محسوب می‌شود.

این شهر سالانه میزبان همایش‌ها و کنفرانس‌های بین‌المللی زیادی است

بنابراین گردشگران زیادی با هدف تجارت و شرکت در کنفرانس به تفلیس سفر می کنند.

[caption id="attachment_1811" align="aligncenter" width="612"]تور تفلیس تور تفلیس[/caption]

در تور تفلیس از جاذبه‌های بی‌نظیر آن مانند محله تفلیس قدیم،کلیسای سامبا، خیابان روستاولی، حمام سولفور، و سایر جاذبه‌های گردشگری آن میتوان نام برد

 

حتما از مطلب

تور استانبول

دیدن فرمایید

 

داستان شهر تفلیس از آن جایی آغاز شد که به سبب چشمه های آب گرمش مورد توجه پادشاه امپراتوری باستانی ایبری قرار گرفت.

از آن زمان تا به حال، تفلیس در اغلب اوقات به عنوان پایتخت پادشاهان مختلف مورد استفاده بود

و توانست تا به امروز نیز عنوان خود را حفظ کند. شهر تفلیس از لحاظ جغرافیایی در قاره آسیا قرار دارد؛

اما مواردی چون دین مسیحیت مردم این کشور و همچنین سابقه حضور در اتحاد جماهیر شوروی، باعث شد

تا گرجی ها خود را متعلق به کشوری اروپایی بدانند.

همچنین شرکت گرجستان در رویدادهای سیاسی، اقتصادی و فرهنگی اتحادیه اروپا، این مساله را پررنگ تر می کند.

ساعت رسمی تفلیس نسبت به گرینویچ ۴+ UTC است

آب و هوای تفلیس

درکل میتوان تفلیس را شهری با آب و هوای معتدل دانست که بسیار برای گردشگران تور تفلیس مطبوع و لذت بخش است

همراه با بارندگی متوسط در تابستان و زمستان

 

 



:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : گوهری
ت : یک شنبه 3 تير 1397
.

تور گرجستان

چرا سفر به گرجستان؟

گرجستان کشوری در شرق اروپا و مملو از جاذبه های گردشگری است. در سالهای اخیر این کشور

بر روی زیرساخت های گردشگری به خوبی کار کرده و از این جهت شرایط برای گردشگران تور گرجستان در این کشور بسیار بهتر شده است.

از نظر جاذبه های طبیعی و گردشگری این کشور بسیار غنی است،

علاوه بر کوهستان ها و مناطق سرسبز در مناطق میانی این کشور، قرارگیری آن در کنار ساحل دریای سیاه هم زیبایی دوچندانی به آن بخشیده است.

اگر سفر به این کشور همراه با تور بهار و تابستان 97 گرجستان و تور لحظه آخری گرجستان را امتحان کنید قطعا سفری سرشار از لذت و خاطره های خوب را تجربه خواهید کرد.

[caption id="attachment_1785" align="aligncenter" width="537"]تور گرجستان تور گرجستان[/caption]

 

 

حتما از بخش  تور ترکیه دیدن فرمایید

 

چرا سفر با تور؟

با استفاده از تور بهار و تابستان 97، شما بخش زیادی از دغدغه هایتان را حذف خواهید کرد.

ارائه دهنده تور می تواند برای شما امکاناتی نظیر گشت شهری، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی،

راهنمای فارسی زبان و معرفی بهترین مراکز خرید با تخفیف های باور نکردنی را فراهم کند.

اینگونه با خیال راحت از جاذبه­ های مقصدتان لذت خواهید برد و با خاطره­ ای خوب از سفر با تور گرجستان بازخواهید گشت.

چرا تورهای الفبای سفر؟

ما با ارائه تور لحظه آخری بهار 97 گرجستان و تور ارزان قیمت تابستان 97 گرجستان ،

شرایط را بگونه ای برای شما فراهم خواهیم کرد که با کمترین هزینه، بیشترین لذت را از سفرتان ببرید.

ما قیمت های مختلفی برای تور گرجستان خدمت شما ارائه خواهیم کرد تا با توجه به بودجه مورد نظرتان، بهترین انتخاب را داشته باشید

. قیمت تور گرجستان هوایی با توجه به نوع هتل، نوع ایرلاین و سایر امکانات ارائه شده در تور متغیر خواهند بود.

بدین ترتیب با بررسی پکیج تورهای بهار و تابستان 97 گرجستان قیمت مناسب را انتخاب کنید

و از تور ارزان گرجستان لحظه آخری بهره مند شوید.

جاذبه های گردشگری گرجستان

تفلیس شهری با رودخانه ای در میان آن است.

رودخانه متکواری راه خود را از درون این شهر دو و نیم میلیون نفری پی می گیرد و بر زیبایی های این شهر تاریخی می افزاید. 

جالب است بدانید که در این شهر پنج دریاچه هم قرار دارد که می توانید در تور ارزان گرجستان به قایق سواری و شنا در آنها بپردازید.

در کنار اینها، وجود پارک های زیبا در این شهر شما را مطمئن خواهد کرد که با شهری مملو از جاذبه های طبیعی روبرو هستید.

در تور تفلیس حتما باید سری به محله حمام ها بزنید. وجود چشمه های آب گرم زیاد در این شهر باعث بوجود آمدن چنین محله ای از زمان های دور شده

و امروزه نیز این محله در تور تفلیس باتومی بهار و تابستان 97 پذیرای مسافرین از سرتاسر دنیا است.

اگر اهل بازی های آبی هستید، در تور گرجستان ارزان قیمت بهار و تابستان 97 می توانید از پارک آبی تفلیس گرجستان هم دیدن کنید.

پل صلح تفلیس هم یکی از جاذبه های مدرن این شهر است که در سال های اخیر توسط یک معمار ایتالیایی طراحی شده است

و بد نیست در تور ترکیبی گرجستان از آن دیدن نمایید.

در حدفاصل تفلیس و باتومی و در نزدیکی تفلیس شهر سنگی اوپلیستیخه قرار دارد.

[caption id="attachment_1786" align="aligncenter" width="563"]تور گرجستان تور گرجستان[/caption]

این شهر سنگی بزرگترین شهر سنگی دنیاست و در تور بهار و تابستان 97 گرجستان حتما باید از آن دیدن نمایید.

وقتی می خواهیم در مورد جاذبه های گردشگری باتومی حرف بزنیم، قبل از هر چیز باید از سواحل باتومی حرف بزنیم. باتومی به بهشت گرجستان معروف است

و سرشار از جاذبه های طبیعی و دست ساز بشر است.

باغ گیاه شناسی باتومی که در حومه این شهر قرار دارد مکان مناسبی

برای علاقمندان به گشت و گذار در محیط های طبیعی است. همچنین در تور بهار و تابستان 97 باتومی گرجستان می توانید به بازدید

از آکواریم باتومی هم بروید و در تور گرجستان باتومی از زیبایی های آن لذت ببرید.

 در این شهر پارک آبی، مرکز غواصی و دلفینیاروم هم برای علاقمندان

به تفریح های آبی فراهم است و میتوانید در تور باتومی بهار و تابستان 97 از این امکانات استفاده نمایید.

حتما از مقاله  تور ارمنستان  دیدن فرمایید

 

 

وضعیت آب و هوای گرجستان

تابستان ها در گرجستان هوا چندان گرم نمی شود و اکثرا آب و هوای معتدلی بر این کشور حاکم است.

برای سفر با تور ترکیبی تفلیس و باتومی نیاز نیست تمهیدات ویژه ای درنظر داشته باشید، فقط یادتان باشد

که پیش از سفر آب و هوای گرجستان را در زمان سفرتان کنترل نمایید و سپس اقدام به رزرو تور گرجستان نمایید.

هتل های گرجستان

از هتل های خوب گرجستان می توان به هتل رادیسون بلو ایوریا تفلیس، هتل گلدن پالاس تفلیس و هتل ایرمنی،

هتل کروز و هتل جی ان جی تفلیس اشاره کرد. این هتل ها و دیگر هتل های شهر بسته به امکاناتی

که برای مسافران فراهم می کنند دارای قیمت های متفاوتی هستند و قیمت تور ترکیبی بهار و تابستان 97 تفلیس باتومی تابع قیمت هتل هاست.

در تورهای بهار و تابستان 97 گرجستان پیشنهادی توسط آژانس هواپیمایی الفبای سفر،

انواع مختلف هتل­ ها وجود دارند و شما بسته به سلیقه و بودجه مالی­تان می توانید هتل مناسب

در گرجستان را انتخاب کنید. آفر تور بهار و تابستان 97 گرجستان ما شامل تور لوکس گرجستان هم هست

و اگر خواهان این نوع سفر هستید می توانید از تور لاکچری گرجستان استفاده نمایید.

البته گرجستان تور ارزان برای بهار و تابستان 97 هم دارد و اگر بهترین زمان سفر به گرجستان را انتخاب کنید،

می توانید از آفرهای ویژه بهار و تابستان گرجستان ما بهره مند شوید. ارزانترین زمان سفر به گرجستان وقتی است

که سایر مسافرین کمتر درخواست سفر به این شهر زیبا را دارند و شما در این مدت می توانید از ارزانترین تور گرجستان استفاده کنید.

با توجه به اینکه آژانس  مجری مستقیم تور گرجستان است ما مطمئنیم که آفر تور گرجستان آژانس  رضایت شما را جلب خواهد کرد.

[caption id="attachment_1787" align="aligncenter" width="515"]تور گرجستان تور گرجستان[/caption]

 

حتما از بخش  تور آنتالیا  دیدن فرمایید

 

خرید در گرجستان

تفلیس مال یک مرکز خرید بسیار بزرگ در شهر تفلیس است و اگر قصد خرید دارید می توانید

در تورهای لحظه آخری بهار و تابستان 97 تفلیس به آن مراجعه کنید. اگر هم دوستدار خرید وسایل عتیقه و اشیا قدیمی هستید

پیشنهاد می کنیم حتما سری به درای بریج مارکت بزنید. حتما در تور لحظه آخری بهار و تابستان 97 تفلیس باتومی

از قدم زدن در یک بازار روز لذت خواهید برد. تفلیس سنترال و مرکز خرید مرانی هم دو مرکز خرید مدرن دیگر در شهر تفلیس هستند

که در تورهای بهار و تابستان 97 تفلیس باتومی می توانید از فروشگاه های برندهای معتبر این مراکز خرید کنید.

در باتومی هم برای خرید حتما باید سری به متروسیتی فروم بزنید. در این مرکز خرید امکانات دیگری همچون سینما

و سالن بولینگ و فضای بازی برای بچه ها هم وجود دارد. اگر برنامه ­ای برای خرید از بهترین مراکز خرید گرجستان دارید،

پیشنهاد می کنیم تور گرجستان بهار و تابستان 97 را از دست ندهید .

توضیحات تکمیلی

گرجستان کشوری در قفقاز است و پایتخت این کشور تفلیس نام دارد. گرجستان در منطقه اوراسیا قرار دارد که مرز میان اروپا و آسیا می باشد.

این کشور از شمال با روسیه ، از شرق با جمهوری آذربایجان، از جنوب با ارمنستان و از غرب با ترکیه هم مرز است

و در غرب هم با دریای سیاه همسایه است.سالانه تعداد زیادی گردشگر برای دیدن جاذبه های گردشگری آن تور گرجستان را برای سفر خود انتخاب می کنند.

گرجستان، کوهستانی و پرباران است. بیشتر شهروندان آن مسیحی هستند

و 85 درصد آنان از نژاد گرجی هستند و به زبان گرجی صحبت می کنند

که این زبان خط ویژه خود را دارد که برای مسافرین تور گرجستان بسیار جذاب می باشد.
گرجستان تاریخ و فرهنگ پربار و کهنی دارد و از نخستین کشورهایی است که مسیحیت

را به عنوان دین رسمی کشور برگزید . تاریخ و فرهنگ گرجستان با ایران مشترکات بسیاری دارد

[caption id="attachment_1788" align="aligncenter" width="549"]تور گرجستان تور گرجستان[/caption]

 

حتما از مقاله تور کوش آداسی دیدن فرمایید

 

چراکه این کشور مدتها جزئی از ایران بوده و به همین علت است

که تور گرجستان در بین ایرانیان با استقبال خوبی مواجه شده است.

در دوره صفویه، مادر بیشتر شاهان، گرجی بودند و گرجی‌ها در بسیاری از مناصب کشوری

و لشکری حضور داشتندبزرگ ترین قوم گرجستان گرجی ها هستند که در اقسا نقاط این کشور زندگی می کنند

و قدرت و حکومت یک پارچه در دست آن ها است. بعد از خود این کشور، آذربایجانی‌های گرجستان نیز به عنوان بزرگ ‌ترین اقلیت قومی گرجستان

براساس آخرین سرشماری قومی دولت گرجستان به شمار می‌روند.

آب و هوای جوی و موقعیت قرار گیری گرجستان غربی با گرجستان شرقی بسیار متفاوت است

و هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. گردشگران عزیز تور گرجستان می توانند برای اطلاعات بیشتر در مورد آب و هوای گرجستان

به بخش آب و هوا مراجعه کنند و پاسخ تمامی سوال های خود را بگیرند. از جاذبه های این کشور که برای گردشگران تور گرجستان جذاب است

می توان به ناری کالا (نارین قلعه)، محله حمام ها، مجسمه مادر گرجستان، موزه استالين، شهر سنگي اوپليستيخه و ... اشاره کرد.

گرجستان یکی از کشور های اروپای شرقی می باشد که در سواحل دریای سیاه قرار گرفته است

و مرز بین آسیا و اروپا را تشکیل می دهد. گردشگران تور گرجستان باید بدانند که این کشور با وسعت

کمی که دارد اما دارای آب و هوای متنوع و چهار فصلی می باشد از کوه های سر به فلک کشیده با آب و هوای کوهستانی گرفته تا دره های سر سبز و سواحل دریای سیاه

[caption id="attachment_1789" align="aligncenter" width="556"]تور گرجستان تور گرجستان[/caption]

که در همه فصل های آن گردشگران تور گرجستان به این کشور سفر می کنند

به خصوص در دو سال اخیر که ترکیه دچار نا امنی شده بود گردشگران به این کشور روی آوردند.
کشور گرجستان از قسمت شمال با کشور روسیه ، از قسمت غرب با دریای سیاه ،

از قسمت غرب با کشور های ارمنستان و ترکیه و از قسمت جنوب شرق با جمهوری آذربایجان هم مرز می باشد.
مساحت کشور گرجستان 69.700 کیلومتر مربع و با جمعیت 3.72 میلیون نفر می باشد که پایتخت و بزرگ ترین و شهر آن تفلیس است.
مردم گرجستان به زبان گرجی صحبت می کنند

و زبان رسمی کشورشان می باشد که با الفبای گرجی نوشته می شود که یکی از چهارده الفبای موجود در جهان است.

همچنین مردمان بومی این کشور مردم گرجی مسیحی ارتدکس و پیرو کلیسای ارتدکس گرجی نیز می باشند.
قابل توجه مسافران تور گرجستان که باید بدانند از سال 2000 میلادی این کشور در صنعت گردشگری شروع

به توسعه کرد به صورتی که گردشگران تور گرجستان امروزه به صورت کاملا چشمگیری افزایش پیدا کردند.
کشور گرجستان دارای شهر های تاریخی و کوچک ، صومعه ها ، کلیسا های قدیمی ،

کوه های سر به فلک کشیده ، غذا های محلی خوشمزه و مردمان مهمان نواز سالانه گردشگران تور گرجستان را به خود جذب می کند.
از جاذبه های گردشگری که مسافران تور گرجستان نباید از دست بدهند شامل :

قلعه‌ی ناریکالا ، کوه قازبگی ، اوپلیستسیخه ، کلیسای Gergeti Trinity ، متسختا ، تفلیس ، باتومی ، واردزیا ، زوگدیدی و برجومی را می توان نام برد.

 

 

حتما از مقاله تور دبی دیدن فرمایید

[caption id="attachment_1790" align="aligncenter" width="540"]تور گرجستان تور گرجستان[/caption]

گرجستان دارای چهار فرودگاه اصلی و بین المللی است.

فرودگاه باتومی و تفلیس دو فرودگاه پر تردد کشور برای تور گرجستان می باشند.

فرودگاه تفلیس در 17 کیلومتری جنوب شرقی شهر تفلیس بوده که دارای یک باند 3 کیلومتری از جنس بتن می باشد.

فرودگاه باتومی نیز دارای استانداردهای روز و تایید شده توسط سازمان هوانوردی می باشد.

مدت زمان پرواز وایرلاین های تهران به این دو فرودگاه به شرح زیر است:
تور گرجستان با ایرلاین ترکیش مبدا: تهران به مقصد: تفلیس گرجستان،

مدت زمان پرواز 1 ساعت و 35 دقیقه می باشد، فاصله هوایی تهران تا تفلیس 880 کیلومتر است. قیمت بلیط از 1.670.000 تومان.
تور گرجستان با ایرلاین آتا مبدا: تهران به مقصد: باتومی گرجستان،

مدت زمان پرواز 1 و 50 دقیقه می باشد، فاصله هوایی تهران تا باتومی 1076 کیلومتر است. قیمت بلیط از 980.000 تومان
تور گرجستان با ایرلاین قطر مبدا: تهران به مقصد: باتومی گرجستان،

مدت زمان پرواز 1 ساعت و 50 دقیقه بوده و فاصله هوایی تهران تا باتومی 1076 می باشد.

قیمت بلیط از 1.930.000 تومان.
تور گرجستان با ایرلاین ترکیش مبدا: تهران به مقصد: باتومی گرجستان،

مدت زمان پرواز 1 ساعت و 50 دقیقه، فاصله هوایی تهران تا باتومی 1076 کیلومتر است. قیمت بلیط از 1.720.000 تومان.
تور گرجستان با ایرلاین تابان مبدا: تهران به مقصد: باتومی گرجستان،

مدت زمان پرواز 1 ساعت و 50 دقیقه و فاصله هوایی تهران تا باتومی 1076 کیلومتر می باشد. قیمت بلیط از 1.170.000 تومان.
تور گرجستان با ایرلاین قشم ایر مبدا: تهران به مقصد: تفلیس گرجستان ،

مدت زمان پرواز 1 ساعت و 36 دقیقه با فاصله هوایی 880 کیلومتر می باشد. شروع قیمت از 1.750.000 تومان.
تو گرجستان با ایرلاین آسمان مبدا: تهران به مقصد: تفلیس گرجستان،

مدت زمان پرواز 1 ساعت و 35 دقیقه با فاصله هوایی 880 کیلومتر است. شروع قیمت از 1.120.000 تومان.
قیمت ها نسبت به نوع تور و مدت اقامت متغیر می باشند

[caption id="attachment_1791" align="aligncenter" width="589"]تور گرجستان تور گرجستان[/caption]

 

حتما از مقاله تور استانبول دیدن فرمایید

 

گرجستان آب و هوای بسیار متفاوتی در فصل های مختلف دارد.

به طور کلی این کشور به دو قسمت غربی و شرقی تقسیم می شود.

رشته کوه بزرگ قفقازنقش بسیار مهمی در آب و هوای گرجستان دارد به گونه ای که اجازه نمی دهد توده های عظیم ابرها از سمت روسیه به این کشور وارد شود.

در فصل تابستان هم این کشور بین 3 تا 7 درجه از تهران خنک تر می باشد و مناسب برای گردشگران تور گرجستان است.
آب و هوای گرجستان در بهار: کشور گرجستان

در فصل بهار ، ماه مارس بهترین و مطلوب ترین آب و هوا را داراست .آب و هوای گرجستان در این ماه معتدل و مناسب می باشد

به طوری که در فصل بهار گرجستان از تمامی کشور های همسایه گردشگر دارد .

گرجی ها بهترین زمان سفر برای گردشگران تور گرجستان را فصل بهار می دانند.
آب و هوای گرجستان در تابستان : مثل خیلی نقاط دیگر دنیا آب و هوای گرجستان

در فصل تابستان بسیار گرم و داغ می باشد و به مسافرین تور گرجستان توصیه نمی شود. ولی اگر علاقه مند به

[caption id="attachment_1792" align="aligncenter" width="816"]تور گرجستان تور گرجستان[/caption]

جشن ها و کارنوال های شادی با بهترین موسیقی و خواننده های دنیا هستید می توانید تابستان را برای صفر خود به این کشور انتخاب کنید.
آب و هوای گرجستان در پاییز: در فصل پاییز با کاهش دمای چشمگیری در گرجستان

رو به رو هستیم و برای گردشگران تور گرجستان که از باران و آب و هوای خنک،

گاها سرد لذت نمی برند توصیه نمی شود. در فصل پاییز می توان شاهد آب

و هوای چهار فصل بود به گونه ای که یک روز آفتابی، روز بعد بارش شدید باران

و یک روز دیگر با نسیم خنک پاییزی و برگ های خشک زرد و نارنجی بر روی سنگ فرش های این کشور رو به رو شوید.
آب و هوای گرجستان در زمستان: برای آن دسته از گردشگران تور گرجستان

که علاقه به ورزش های زمستانی مثل اسکی دارند قطعا فصل زمستان بهترین زمان

[caption id="attachment_1793" align="aligncenter" width="579"]تور گرجستان تور گرجستان[/caption]

برای سفر به این کشور می باشد.

کل سه ماه زمستان با بارش سنگین برف و باران رو به رو هستید و دمای هوا تا 4 درجه زیر صفر می رسد.
برای مسافرین تور گرجستان بنا بر سلیقه هر فصلی مناسب سفر به این کشور افسانه ای می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : گوهری
ت : یک شنبه 3 تير 1397
.

تور ارمنستان

کشور ارمنستان در شمال غربی ایران قرار دارد و پایتخت آن شهر ایروان است.

این کشور در زمانهای دور بخشی از خاک ایران بوده و سابقه تعامل فرهنگی و اقتصادی ارمنی ها با ایرانی ها به گذشته های دور بازمی گردد.

به همین دلیل چندین سال است که تور ارمنستان از شهرهای مختلف ایران به صورت زمینی و هوایی برگزار می گردد.

جاذبه های گردشگری زیادی در ارمنستان و مخصوصا شهر ایروان وجود دارد و ایرانی ها به دلیل نزدیکی فرهنگی از تور ارمنستان لذت فراوان می برند.

پایین بودن قیمت مواد خوراکی و اجناس و همچنین شاد بودن مردم ارامنه از دلایل استقبال گسترده مردم از تور ارمنستان می باشد.

[caption id="attachment_1767" align="aligncenter" width="628"]تور ارمنستان تور ارمنستان[/caption]

بهترین زمان استفاده از تور ارمنستان

 

آب و هوای ارمنستان تا حد زیادی مشابه استانهای شمال غربی ایران است و به طور کلی فصل پاییز و زمستان سردی دارد.

به همین دلیل تور ارمنستان پاییز و تور ارمنستان زمستان به دلیل سردی هوا ارزان تر است.

بنابراین اگر چه تور ارمنستان بهار و تور ارمنستان تابستان از نظر آب و هوایی مناسب تر است

ولی در هر زمانی از سال می توان به ارمنستان سفر کرد.

 

حتما از مقاله  تور ترکیه  دیدن فرمایید

 

ویزای تور ارمنستان

ایرانی ها برای استفاده از تور ارمنستان نیازی به اخذ ویزا ندارند اما توجه به این نکات ضروری است:

  • اعتبار پاسپورت مسافر باید حداقل 7 ماه باشد
  • شما حداکثر 90 روز می توانید در ارمنستان بمانید
  • بلیت رفت و برگشت شما باید کانفرم شده باشد و برای مدت اقامت باید هتل رزرو شده در ارمنستان داشته باشید

پروازهای تور ارمنستان

در حال حاضر هواپیمایی ماهان به صورت روزانه و هواپیمایی آسمان 3 روز در هفته به ایروان پایتخت ارمنستان پرواز دارند

که اکثر تورهای هوایی ارمنستان با این پروازها انجام می شوند.

پرواز هواپیمایی آسمان به مقصد ایروان از نظر قیمتی کمی ارزانتر از ماهان می باشد

بنابراین اگر دنبال تور ارزان ارمنستان هستید از پرواز آسمان استفاده کنید.

نکته قابل توجه این است که به دلیل اینکه فرایند صدور بلیت هواپیمایی آسمان کمی پیچیده تر از ماهان است،

اکثر آژانس ها پرواز آسمان را به مسافر تور ارمنستان پیشنهاد نمی دهند.

البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که هواپیمایی ماهان به عنوان ایرلاین برتر کشور با کیفیت بالای پروازهایی

که دارد همواره مورد علاقه قشر زیادی از مسافران تور ارمنستان است.

 

حتما از مقاله  تور آنتالیا  دیدن فرمایید

 

هتل های تور ارمنستان

[caption id="attachment_1768" align="aligncenter" width="548"]تور ارمنستان تور ارمنستان[/caption]

هتل های زیادی در ارمنستان و شهر ایروان وجود دارند که مناسب تور می باشند.

بعضی از این هتل ها نظیر ماریوت و هیلتون جزو هتل های زنجیره ای هستند که استاندارد ثابتی را در تمام نقاط دنیا رعایت می کنند.

اکثر مسافران تور ایروان دوست دارند هتل خود را در نزدیکی میدان جمهوری رزرو کنند. مزیت رزرو هتل در این منطقه این است

که مسافر تور ارمنستان به جاذبه های گردشگری دسترسی آسان و بهتری دارند.

هتل های تور ارمنستان به صورت Bed & Breakfast هستند یعنی فقط صبحانه به صورت رایگان به مسافر ارائه می شود.

از آنجایی که هزینه غذا و نوشیدنی در ارمنستان ارزان است شما به راحتی و با هزینه ای پایینتر از ایران می توانید از رستوران ها و کافه هایی که در سطح شهر هستند استفاده نمایید.

هتل مولتی گرند که در ایران با نام شانگریلا شناخته می شود،

در منطقه ای خارج از شهر ایروان قرار دارد و اگر قصد اقامت در این هتل را دارید در نظر داشته باشید که برای رفتن به مرکز شهر باید از تاکسی استفاده کنید.

ما مجموعه ای از بهترین هتل ها را برای تور ارمنستان انتخاب کرده ایم که خدمات بهتری به مسافران ارائه می دهند،

با این حال اگر هتل مورد نظر شما در مجموعه هتل های پیشنهادی تور ارمنستان نیست لطفا با ما تماس بگیرید.

 

حتما از مقاله تور کوش آداسی دیدن فرمایید

 

گشت های تور ارمنستان

مسافران محترم تور ارمنستان آفتاب تراول می توانند از گشت شهری رایگان ایروان استفاده نمایند.

این گشت شامل بازدید از کلیساي گریگور لوساووریچ، میدان جمهوري، مجسمه مادر ارمنستان

و موزه ي جنگ و هاختاناک پارک، کاسکاد، حیاط اپرا، محوطه و نماد یادبود کشتار ارامنه، پاساژ دالما یا ایروان مال و در آخر صرف ناهار در رستوران می باشد.

برای رزرو سایر گشت ها و تورهای یک روزه و نیم روزی ارمنستان در صورت تمایل باید

پس از ورود به ارمنستان از طریق راهنمای تور اقدام شود. لطفا توجه داشته باشید که این گشت ها رایگان نیست و هزینه آن توسط راهنمای تور به شما اعلام خواهد شد.

 

حتما از مقاله تور استانبول دیدن فرمایید

 

مزایای تور ارمنستان

  • ارمنستان همسایه ایران است و شما با 2 ساعت پرواز به ایروان می رسید و می توانید با یک پرواز کوتاه از تور ارمنستان استفاده کنید.
  • برای استفاده از تور ارمنستان نیازی به اخذ ویزا ندارید و با توجه به اینکه
  • هر روز به ایروان پرواز وجود دارد برای رزرو تور ارمنستان تنها کاری که باید بکنید این است که با ما تماس بگیرید و چمدان های خود را ببندید.
  • ارمنستان کشور ارزانی است و قیمت بسیاری از اجناس و غذاها در ارمنستان از ایران هم ارزان تر است بنابراین سفر کم خرجی خواهید داشت.
  • جاذبه های گردشگری زیادی در ارمنستان وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید.

 

معایب تور ارمنستان

  • هتل های تور ارمنستان معمولا به صورت Bed & Breakfast ارائه می شود یعنی فقط خدمات هتل با صبحانه رایگان است
  • و خبری از هتل ها و ریزورت های All Inclusive نیست. البته با توجه به ارزانی ارمنستان، این مقوله خیلی عیب بزرگی نیست.

با توجه به تمام این موارد تور ارمنستان گزینه مناسبی برای تفریح و فرار از روزمرگی و گرفتاری های روزانه به نظر می رسد،

و هزینه زیادی هم برای شما در برنخواهد داشت.

خدمات تور ارمنستان خرداد 97

بلیط رفت و برگشت به ایروان با پرواز هواپیمایی ماهان
ماهان با افزایش نرخ خواهد بود.
3 شب و 4 روز اقامت در هتل های ایروان با صبحانه
ترانسفر فرودگاهی در فرودگاه ایروان به هتل و بالعکس
راهنمای تور فارسی زبان
سیم کارت اعتباری
بیمه مسافرتی
** نرخ کودک با تخت و بدون تخت چک شود.**
معیار محاسبه کلیه نرخ ها پایین ترین نرخ ارزی پرواز بوده است و در صورت افزایش ، مابه التفاوت نرخ لحاظ می شود.
وظیفه کنترل پاسپورت مسافر از بابت هر گونه ممنوعیت خروج از کشور به عهده مسافر می باشد.

[caption id="attachment_1770" align="aligncenter" width="588"]تور ارمنستان تور ارمنستان[/caption]

توضیحات تکمیلی

کشور ارمنستان یکی از جمهوری های مستقل تقریبا کوچک می باشد. پایتخت این کشور شهر ایروان است،

این کشور دارای جاذبه های تاریخی و تفریحی بوده که گردشگران زیادی با تور ارمنستان به این کشور سفر می کنند.
ارمنستان کشوری کوهستانی بوده و آب و هوایی معتدل و مناسب دارد که به همین خاطر به کشوری توریستی تبدیل شده است

و سالانه مورد استقبال گردشگران تور ارمنستان قرار می گیرد. ارمنستان دارای وسعتی حدود 29800 کیلومتر مربع بوده و در جنوب غربی منطقه قفقاز قرار دارد.
فاصله ناچیزی از سواحل جنوب شرقی دریای سیاه دارد

اما بدون دسترسی به آب های آزاد است. ارتفاع این کشور از سطح دریا به طور میانگین 1800 متر می باشد.

ارمنستان به دلیل کوهستانی بودن دارای رودخانه های زیادی با جریان های سریع می باشد

 

حتما از مقاله تور دبی دیدن فرمایید

 

 

که نقش بسزایی در اکوسیستم این کشور دارند، یکی از مهم ترین دریاچه این کشور سوان نام دارد

که دارای ارتفاعی 1925 متری با سطح دریا می باشد و مورد توجه گردشگران تور ارمنستان قرار می گیرد.
می توان گفت این دریاچه جزو بزرگ ترین و مرتفع ترین دریاچه های آب شیرین جهان است. آب و هوای ارمنستان متعادل بوده

اما در زمستان با سرمای زیاد و بارش برف فراوان همراه است. گرمای این کشور معتدل و مناسب می باشد که بین گردشگران تور ارمنستان محبوب است.

زبان رسمی ارمنستان، ارمنی است که زبانی ترکیبی هند و اروپایی است. دین رسمی کشور ارمنستان مسیح می باشد که اکثریت پیرو کلیسای خواری ارمنی می باشند

و می توان گفت این کلیسا، کلیسای ملی ارامنه محسوب می شود

همچنین گردشگران تور ارمنستان از این کلیساها بازدید می کنند.

اقتصاد ارمنستان دارای قسمت های صنعتی متفاوتی می باشد که همه نوع صنایعی را دربرگرفته است

[caption id="attachment_1771" align="aligncenter" width="611"]تور ارمنستان تور ارمنستان[/caption]

که می توان به صنایع:
نساجی، فلزی، شیمیایی، فرآورده های غذایی و مهم ترین آنها ساخت ماشین آلات است اشاره کرد.
این کشور دارای صادرات و واردات بزرگی می باشد که عمده وارداتش گاز طبیعی و نفت می باشد.

همچنین به دلیل جاذه های تفریحی که دارد گردشگران زیادی را با تور ارمنستان به خود جلب می کند که بخشی از اقتصاد را هم به این زمینه اختصاص داده است.

قابل توجه گردشگران تور ارمنستان ،

این کشور واقع در قسمت شمال دارای آب و هوای معتدل می باشد و با توجه به

شرایط اقلیمی خاصی که دارد میزان بارندگی آن کم و در نهایت دارای آب و هوای خشک قاره ای نیز می باشد.
گردشگران تور ارمنستان بدانند که تغییرات آب و هوا در ارمنستان بسیار زیاد و قابل ملاحظه می باشد.

زمستان ها در ارمنستان چندان سرد نمی باشد و متوسط درجه حرارت در این کشور در نواحی دشت ها منفی 5 درجه ی سانتی گراد نیز می باشد

و همچنین در مناطق کوهستانی متوسط درجه ی حرارت هوا منفی 12 درجه ی سانتی گراد است.
برای اطلاعات بیش تر گردشگران تور ارمنستان ، غیر از مناطقی که دارای ارتفاع زیاد نیز هستند دارای تابستان های گرم و طولانی است

به طوری که میانگین درجه هوا در تابستان در بیش تر قسمت های ارمنستان 25 درجه سانتی گراد نیز می باشد

همچنین گاهی اوقات در تابستان درجه حرارت هوا به 42 درجه سانتی گراد نیز افزایش می یابد.
قابل توجه مسافران تور ارمنستان ، میزان بارندگی در ارمنستان زیاد قابل توجه نمی باشد

به صورتی که میزان بارندگی به طور متوسط 800 میلیمتر در طول سال است

و همچنین در مناطق کم ارتفاع و دشت ها میزان بارندگی بین 6 الی 8 اینچ در سال کاهش می یابد.
به طور کلی از آب و هوای ارمنستان برای گردشگران تور ارمنستان بخواهیم بگوییم ؛

ماه های آوریل تا اکتبر گرم ترین ماه ارمنستان که از بین این ماه ها ، ماه های ژوئیه ،

اوت و سپتامبر گرم ترین ماه های ارمنستان می باشد در صورتی که در ماه ژوئیه و اوت دمای هوا به 40 درجه سانتی گراد هم می رسد.

[caption id="attachment_1772" align="aligncenter" width="624"]تور ارمنستان تور ارمنستان[/caption]

فصل زمستان که ماه های ژانویه ، فوریه و ومارس ، و پاییز که ماه های اکتبر ، نوامبر و دسامبر می باشد سردترین ماه های ارمنستان به حساب می آید.

ارمنستان به دلیل کوچک بودن فرودگاه های اندکی دارد.

همچنین تنها یک فرودگاه بین المللی در آن وجود دارد و آن هم در شهر ایروان که پایتخت ارمنستان است قرار دارد.

فرودگاه زوارتنوس ارمنستان نقش بسیار مهمی در جابه جایی مسافران و همچنین گردشگران تور ارمنستان دارد.

این فرودگاه اصلی ترین پایگاه حمل و نقل بین المللی ایروان محسوب می شود. همچنین دومین فرودگاه پر تردد منطقه قفقاز می باشد.
این فرودگاه دارای سه پایانه می باشد که اولین پایانه آن در سال 1971 شروع به کار و در سال 2011 فعالیت آن پایان یافت.

دومین پایانه دارای یک ساختمان برای پروازهای ورودی و یک ساختمان دیگر برای پروازهای خروجی می باشد.

پایانه شماره سه مخصوص پرواز های وی آی پی بوده و پروازهای دیگر اجازه فرود در این پایانه را ندارند.
برج کنترل پرواز در قسمت پایانه اول قرار دارد که بر تمام فرودگاه مسلط می باشد.

روزانه پرواز های زیادی از ایروان به سمت ایران و از ایران به سمت ایروان پرواز می کنند. ا

یرلاین هایی که از ایران به ارمنستان تور دارند عبارت اند از:

آسمان، ماهان ایر، کیش ایر، آرمنیا و غیره می باشند، همچنین اتوبوس هایی نیز وجود دارند که می توان با آنها سفر کرد.



:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : گوهری
ت : یک شنبه 3 تير 1397
.

تور دبی

دبی و شهرلاس وگاس شباهت زیادی به هم دارند. هر دو شهر عشقی

خارع العاده را با چشم انداز های افق که مانند چراغی در برابر زمین های بیابانی می درخشند را به اشتراک میگذارد.

مردم از سراسر جهان به این بهشت های درخشان سرازیر می شوند.

اما به عنوان یک منطقه تفریحی، دبی به سادگی از تمامی شهرهای دیگر که مرکز خوشگذارنی هستند،

به خاطر وجود سواحل زیبا و گرمی خلیج فارس پیشی گرفته است و

این به دلیل چشم انداز فوق العاده بین المللی و جذابیت هایی بزرگتر از لذت زندگی این شهر است.

این شهر دائما در حال رشد است. برنامه هایی برای توسعه  و بهتر شدن دائما در جریان است. تخمین زده شده است

که یک چهارم جرثقیل های ساخت و ساز را می توان در این شهر پیدا کرد.

حتی آسمان هم نمیتواند رشد دبی را محدود کند.

[caption id="attachment_1756" align="aligncenter" width="557"]تور دبی تور دبی[/caption]

دبی شهر صفت های عالی است،محل بلندترین برج ها،بزرگترین مراکز خرید دنیا و بزرگترین تفرجگاه های ساحلی جهان که به دست بشر ساخته شده است

در این شهر است. قایق های چوبی شناور در آب نهر دبی، شن های طبیعی ساحل جمیرا در دو طرف جزایر نخل که به دقت خاصی به شکل مجسمه درآمده است،

بازارهای شلوغ ادویه و طلای عربی در میان زندگی مردم بیشتر از مرکز خرید های دبی رونق گرفته است.

تفریحات زیادی در دبی متوانید داشته باشید. صبح ها میتوانید وقت خود را با دراز کشیدن در ساحل جمیرا بگذرانید

 

حتما از مقاله

  تور ترکیه

 دیدن فرمایید

 

و بعد از ظهر در دبی اسکی به ریز کردن پودرهایی همچون برف در دبی اسکی بپردازید.

مستقیما به بالای برج خلیفه بروید، جایی که نمایی فوقالعاده از خلیج فارس را میتوانید از آنجا ببینید.

اگر از مناطق سنتی بیشتر لذت میبرند حتما قایق های چوبی سنتی که در طول نهر دبی حرکت میکند استفاده کنید

بهترین زمان رفتن به دبی از نوامبر تا مارس است.

این شهر فقط دو فصل را تجربه میکند. گرم و گرمتر. در طی ماه های سرد آسمان آبی و هوای ساحل بسیار دلپذیر است

و توریستان زیادی در این فصل در انجا هستند اما اگر از شلوغی فرار می کنید میتوانید

در تابستان سفر کنید اما خود را برای یک سفر گرم با درجه حرارت و سطح رطوبت بالا تور دبی اماده کنید

[caption id="attachment_1753" align="aligncenter" width="583"]تور دبی تور دبی[/caption]

توضیحات تکمیلی

دبی با دارا بودن بهترین امکانات رفاهی و همچنین آسمان خراش های بسیار زیبا و مدرن ‏امروزه به یکی از توریستی ترین مقاصد دنیا تبدیل شده است
و تور دبی در میان گردشگران ‏ایرانی بسیار محبوب است، از این رو قصد داریم در این بخش اطلاعاتی کلی در رابطه با شهر ‏دبی در اختیار کاربران سایت
و همچنین گردشگران تور دبی قرار دهیم.
گردشگرانی که قصد ‏سفر با تور دبی را دارند باید بدانند مردم شهر دبی اغلب به زبان عربی سخن می گویند
و به ‏زبان انگلیسی هم مسلط اند، همچنین لازم به ذکر است جمع کثیری از آن ها را مسلمانان ‏سنی مذهب تشکیل می دهند.
 
 
حتما از مقاله

  تور آنتالیا

دیدن فرمایید
 
خوب است بدانید که شهر دبی پس از ابوظبی بزرگ ترین و پر ‏جمعیت ترین شهر کشور امارات متحده عربی محسوب می شود.
این شهر توریستی علاوه بر ‏امکانات رفاهی و تفریحی که دارد، جاذبه های گردشگری
زیادی را نیز در خود جای داده است ‏که برخی از آن ها عبارتند از آب نمای دبی، دلفین بی، برج خلیفه،
پارک الممرز، آکواریوم دبی، ‏خانه شیخ سعید آل مکتوم، بستاکیا (دبی قدیم)، نهر دبی، موزه دبی و غیره.
اگر قصد سفر به این شهر زیبا و توریستی را دارید بیابان گردی و انجام تفریحات بیابانی نظیر ‏سافاری،
آفرود، شتر سواری، اسب سواری و غیره را فراموش نکنید.
همچنین در سفر با تور دبی ‏می توانید اجناسی مانند مجسمه برج خلیفه، لباس و پارچه، خرما، بخور،
فرش و تابلو فرش، ‏شکلات شتری، عطر، خنجر های تزئینی، شال های پشمی، ساعت شنی، قلیان، طلا و جواهر، ‏ادویه جات، لوازم الکترونیکی
و غیره را به عنوان سوغاتی از بازار ها و مراکز خرید لوکس این ‏شهر خرید
اری کنید. لازم به ذکر است که اغلب گردشگران فصل زمستان را برای سفر با تور دبی ‏انتخاب می کنند
و بهترین زمان سفر به این شهر توریستی فصل زمستان می باشد.
[caption id="attachment_1754" align="aligncenter" width="534"]تور دبی تور دبی[/caption]
 
در این بخش از سایت قصد داریم اطلاعاتی در رابطه با موقعیت مکانی و جغرافیایی شهر ‏دبی در اختیار گردشگران تور دبی و همچنین کاربران سایت قرار دهیم.
شهر دبی با دارا بودن مساحتی غالب بر ‏‎4112‎‏ کیلومتر مربع وسیع ترین شهر کشور امارات ‏متحده عربی محسوب می شود.
این شهر در سواحل خلیج فارس واقع شده است
و از ‏جنوب به شهر ابوظبی و از شمال شرقی به شهر شارجه محدود می شود و نوار ساحلی ‏شهر دبی حدود 64 کیلومتر می باشد.
به طور کلی دبی در میان صحرا های ماسه ای ‏کشور امارات قرار دارد و گردشگران
 

حتما از مقاله تور کوش آداسی دیدن فرمایید

 
 
تور دبی در سفر به این شهر شاهد تلفیق صحرا با ‏دریا خواهند بود. لازم به ذکر است
که این شهر هیچ رودخانه طبیعی ندارد اما یک خلیج ‏طبیعی کوچک به نام خور را در خود جای داده است
که شهر را به دو قسمت شرقی و ‏غربی تقسیم می کند
و نام هریک از آن ها به ترتیب بر دیره و بر دبی می باشد که ‏قسمت شرقی قدیمی تر از قسمت غربی شهر است.
گردشگران تور دبی باید توجه داشته ‏باشند که اغلب جاذبه های گردشگری این شهر نظیر برج العرب در قسمت غربی که جدید ‏تر و مدرن تر است قرار دارند،
قسمت های شرقی و غربی دبی توسط سه پل و یک تونل ‏به یکدیگر متصل می شوند.
اگر قصد سفر با تور دبی را دارید باید بدانید شهر توریستی دبی با توجه به قرار گیری در
‏میان صحرا ها و بیابان های کشور امارات، دارای آب و هوای بسیار خشک می باشد
و ‏پوشش گیاهی خاصی ندارد به همین دلیل مسئولین صنعت گردشگری دبی به منظور ‏جذب توریست
و گردشگر با فراهم کردن شرایط لازم، جنگلی مصنوعی در دل صحرا به ‏وجود آورده اند که گردشگران تور دبی می توانند از آن بازدید کنند.
اگر قصد سفر با تور دبی را دارید در ادامه با ما همراه باشید تا از وضعیت آب و هوای این شهر مطلع شوید. دبی شهری است
در کشور امارات متحده عربی که دارای آب و هوای بیابانی، استوایی می باشد
به همین دلیل درجه حرارت و رطوبت در این شهر بالا است. شهر دبی در شمال شرقی
کشور امارات متحده عربی واقع شده است. دبی یک مرکز گردشگری محبوب برای گردشگران تور دبی به شمار می آید.
[caption id="attachment_1755" align="aligncenter" width="590"]تور دبی تور دبی[/caption]

 

آب و هوای شهر دبی بخاطر نزدیکی این منطقه به مدار رأس السرطان گرم و مرطوب است.
گردشگران تور دبی باید توجه داشته باشند که آب و هوای دبی در فصل زمستان در طول روز
حدود 25 درجه سانتی گراد و در طول شب در نزدیکی خط ساحلی چیزی بین 12 درجه سانتی
گراد تا 15 درجه سانتی گراد متغیر است و در مناطق بیابانی حدود 5 درجه سانتی گراد می باشد،
زیرا در مناطق بیابانی شب ها نسبتا خنک تر هستند. در مناطق ساحلی میانگین رطوبت هوا به 50% تا 60% می رسد.
آب و هوای در فصل تابستان در طول روز حدود 41 درجه سانتی گراد و در طول شب حدود 30 درجه سانتی گراد است
که به شدت گرم و مرطوب می باشد. بالا ترین دمای ثبت شده در دبی حدود 52 درجه سانتی گراد در جولای 2002 (تیر 1381) می باشد.
 

حتما از مقاله  تور ارمنستان  دیدن فرمایید

 
 
در طول سال اکثر روز های این شهر آفتابی است. گردشگران تور دبی می توانند در بیشتر روزهای سال از نور خورشید بهره ببرند.
 این شهر با طبیعت و آب و هوای مرطوب و شرجی که دارد هر ساله میزبان تعداد زیادی از گردشگران تور دبی می باشد.
گردشگران تور دبی می توانند در تمام فصول سال به این شهر سفر کنند زیرا که در تمامی فصول آب و هوا به یک صورت است.
اگر مسافر تور دبی هستید ممکن است سوال هایی در رابطه با فرودگاه و پرواز های دبی داشته باشید
با لحظه آخر همراه شوید تا در این بخش اطلاعات پرواز دبی را در اختیارتان قرار دهیم. دبی بزرگترین شهر، کشور امارات متحده عربی است.
[caption id="attachment_1757" align="aligncenter" width="540"]تور دبی تور دبی[/caption]
دبی دارای 1 فرودگاه بین‌المللی می باشد که فرودگاه بین‌المللی دبی نام دارد. کد یاتا این فرودگاه  DXBمی باشد،
این فرودگاه پررفت‌ و آمدترین فرودگاه جهان به منظور جا به ‌جایی مسافران، سومین فرودگاه پررفت ‌و آمد جهان به منظور شمار مسافر و همچنین
ششمین فرودگاه پررفت ‌و آمد به منظور جا به‌ جایی بار به حساب می آید. این فرودگاه پررفت ‌و آمدترین قطب شرکت هواپیمایی برای ایرباس i-380 است.
فرودگاه بین‌المللی دبی با مساحتی بالغ بر 2900 هکتار در شهرک القرهود، حدود 4 کیلومتری شرق دبی واقع شده است. ارتفاع این فرودگاه از سطح دریا حدود 19 متر می باشد.
مقصد پرواز مسافران تور دبی، فرودگاه بین‌المللی دبی می باشد.
 
 

حتما از مقاله تور استانبول دیدن فرمایید

 
 
فرودگاه بین‌المللی دبی حدود 4 کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد.
حمل و نقل از فرودگاه به مرکز شهر به وسیله اتوبوس و تاکسی برای مسافران تور دبی امکان پذیر است.
مدت زمان رسیدن به مرکز شهر برای مسافران تور دبی چندان طول نمی کشد.
پرواز دبی با ایرلاین های خارجی و همچنین ایرلاین های ایرانی انجام می شود
و گردشگران تور دبی می توانند با توجه به سلیقه خود یکی از این ایرلاین ها را انتخاب کنند.
 
[caption id="attachment_1758" align="aligncenter" width="600"]تور دبی تور دبی[/caption]
 
از ایرلاین های خارجی که به این فرودگاه پرواز می کنند، می توان به، جوببا ایرویز (3J)، سیچوان ایرلاینز (3U)،
صفی ایرویز (4Q)، سبو پسیفیک (5J)، ایندیگو (6E)، جیت ایرویز (9W)، ایر کانادا (AC)، ایر فرانس (AF)، ایر الگری (AH)، ایر هند (AI)،
فین ایر (AY)، اریترین ایرلاینز (B8)، بریتیش ایرویز (BA)، بیمانع بنگلادش ایرلاینز (BG)، رویال برونئی ایرلاینز (BI) و غیره اشاره کرد.
گردشگران تور دبی پس از پایان سفر خود نیز می توانند با ترانسفر هتل، خود را به فرودگاه برسانند.
فاصله تهران و دبی حدود 2420 کیلومتر است که مدت تخمین زده شده پرواز میان این دو حدود 4 ساعت
و ربع است (این میزان ممکن است بسته به آب و هوا یا مسیرهای هوایی متغیر باشد).


:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : گوهری
ت : یک شنبه 3 تير 1397
.

تور استانبول

 

چرا تور استانبول را باید انتخاب کنیم ؟

 

بسیاری از مناطق تاریخی استانبول در سال 1985 به فهرست میراث جهانی یونسکو اضافه شد، به علاوه، بخاطر مقامش

به عنوان یک قدرت جهانی در حال افزایش، تاریخ آن، اهمیت در فرهنگ اروپا و جهان، استانبول به عنوان پایتخت فرهنگی اروپا

در سال 2010 توسط اتحادیه اروپا انتخاب شد. تور استانبول یکی از پرطرفدارترین تورها می باشد

 

هتل های تور استانبول

 

آژانس ما گارانتی هتل های متنوع در استانبول امکان انتخابی مناسب را برای شما مسافرین عزیز فراهم نموده است.

هتل های گارانتی شده 3،4،5 ستاره با خدمات و سرویس های متفاوت بنا به درخواست مسافرین می باشد. ب

ه دلیل وسعت زیاد شهر استانبول یکی از مسائل مهم در تور استانبول انتخاب هتل در محل مناسب می باشد

 

حتما از مقاله  تور ارمنستان  دیدن فرمایید

 

 

خدمات تور استانبول

 

خدمات تور استانبول شامل پرواز رفت و برگشت ، ترانسفر فرودگاهی از فرودگاه استانبول ،

گشت های شهری متنوع با تورلیدر فارسی زبان در شهر استانبول ، بیمه مسافرتی ،

هتل متنوع در استانبول با خدمات و سرویس های مختلف

[caption id="attachment_320" align="aligncenter" width="525"]تور استانبول تور استانبول[/caption]

بهترین زمان مناسب سفر به استانبول

 

بهترین زمان سفر به استانبول ، تور استانبول نوروز ، تور استانبول فروردین ، تور استانبول اردیبهشت ، تور استانبول خرداد ،

تور استانبول تیر ، تور استانبول مرداد ، تور استانبول شهریور ، تور استانبول مهر آبان ، آذر ، دی ، بهمن و اسفند می باشد

 

پرواز تور استانبول

 

پرواز تور استانبول ایرلاین اطلس گلوبال، از بهترین ایرلاین های کشور ترکیه است. تمامی هواپیماهای این ایرلاین ایرباس های جدید می باشد

 

تاریخچه استانبول

 

اگر چه شاید از 3000 سال پیش از میلاد در استانبول زندگی می کردند ولی تا قبل از مهاجرت یونانی ها به این منطقه در قرن هفتم پیش از میلاد، شهریت نداشت.

این مهاجران توسط پادشاه بیزاس رهبری می شدند

و بخاطر موقعیت استراتژیک در امتداد تنگه بسفر در آن منطقه مستقر شدند. پادشاه بیزاس آن منطقه را بیزانیس نام نهاد.

 

استانبول امروز

 

استانبول بزرگترین شهر ترکیه است و در بین 25 منطقه شهری وسیع در جهان می باشد.

واقع در تنگه بسفر، و کل منطقه شاخ طلایی ( یک بندر طبیعی) را احاطه می کند. استانبول بخاطر اندازه اش هم در اروپا و هم در آسیا امتداد دارد.

تنها شهری که در سراسر جهان در بیش از دو قاره وجود دارد.

شهر استانبول امروزه یکی از پرتزدد ترین مسیرها برای گردشگران می باشد و تور استانبول در تمام سال برگزار می گردد.

 

فرهنگ در استانبول

 

استانبول در طول تاریخ به عنوان یک مرکز فرهنگی شناخته شده بود،

اما مناظر فرهنگیش پس از جمهوری ترکیه با رکود مواجه شد و تمرکزش به سمت آنکارا منتقل شد.

دولت ملی جدید برنامه هایی را برای ترک های شرقی به سمت موسیقی سنتی تاسیس کرد ، به ویژه کسانی

که از اروپا پا گرفته اند، اما موسسات موسیقی و بازدید توسط هنرمندان کلاسیک خارجی عمدتا در پایتخت جدید متمرکز شدند...

 

آب و هوای استانبول

 

استانبول دارای آب و هوای مدیترانه ای مرزی (CSA)، آب و هوای نیمه گرمسیری و مرطوب (CFA) و آب و هوای اقیانوسی

با توجه به محل سکونت خود در یک منطقه آب و هوایی انتقالی، می باشد.

به دلیل بارندگی در ماه های تابستان در محدوده 20-65 میلی متر قرار دارد، بسته به محل،

شهرستان نمی تواند به عنوان مرطوب نیمه استوایی یا منحصراٌ مدیترانه ای دسته بندی شود. رطوبت مزمن استانبول در اکثر صبح ها به 80درصد می رسد

[caption id="attachment_319" align="aligncenter" width="507"]تور استانبول تور استانبول[/caption]

منطقه جغرافیایی استانبول

 

استانبول در شمال غرب ترکیه در منطقه مرمره در مساحت 5343 کیلومتر مربع (2063 مایل مربع) واقع شده است.

بسفر، که دریای مرمره را به دریای سیاه متصل میکند، و شهرستان را به دو منطقه اروپایی شامل تراسیان ها و مراکز تاریخی و اقتصادی، و آناتولی آسیایی تقسیم می کند.

 

مراکز خرید در استانبول

 

استانبول دارای مراکز خرید متعددی می باشد، از تاریخی گرفته تا مدرن.

بازار بزرگ که از سال 1461 رونق دارد و در میان بزرگترین و قدیمی ترین بازارهای سرپوشیده دنیا می باشد.

بازار محمود پاشا یک بازار رو باز است که در میان بازار بزرگ و بازار مصری،

که اصلی ترین بازار ادویه ترکیه از سال 1660 می باشد، گسترش یافته.

آکمرکز برنده عنوان " بهترین در اروپا " و "بهترین در جهان" مرکز خرید توسط شورای بین المللی از مراکز خرید در سال های 1995 و 1996، شده است.

مرکز خرید جواهر از زمانی که در سال 2005 باز شده یکی از بزرگترین های این قاره بوده.

مرکز خرید کانیون جایزه نقد و بررسی معماری منظره را در رده ساخته شده تجاری ،

در سال 2006 دریافت کرده است.

ایستینی پارک در ایستینیه و مرکز زورلو در نزدیکیه محله لونت در میان جدیدترین مراکز خرید که شامل مغازه هایی از برترین برندهای مد می باشد.

یکی از دلایل خرید تور استانبول خرید از استانبول در زمان حراج های بی نظیر می باشد

 

حتما از بخش  تور ترکیه  دیدن فرمایید

 

بنا های تاریخی استانبول

 

استانبول با تاریخ طولانی خود در مرکز امپراتوری، دارای اماکن تاریخی و مذهبی برای دیدن می باشد.

بخش عمده ای از این آثار باستانی، در تاریخ های روم ، بیزانس و دوره عثمانی، شامل مسجد ایا صوفیه، کاخ توپکاپی،

مسجد سلطان احمد (مسجد آبی)، مسجد و آب انبار کلیسای واقع در اطراف میدان سلطان احمد می باشد. در حالی که برخی دیگر در سراسر شبه جزیره این شهرستان قدیمی قرار گرفته اند،

مانند کلیسای نجات دهنده ی مقدس در چوره (Kariye Müzesi). بخش قابل توجهی از دیوار دست نخورده Theodosian ، که مرز غربی شبه جزیره را به طور کامل مشخص می کند،

درست در کنار این کلیسای خاص قرار دارد. سایر مناطق دیدنی:

مسجد سلیمانیه، موزه باستانشناسی استانبول، موزه ی هنرهای ترکی و اسلامی، موزه کاریه، کاخ دولماباغچه ، موزه راحمی کوچ و...

[caption id="attachment_318" align="aligncenter" width="595"]تور استانبول تور استانبول[/caption]

غذا و رستوران در استانبول

استانبول به خاطر رستوران های قدیمی دریایی خود معروف است.

بسیاری از رستوران های محبوب و مجلل غذاهای دریایی در شهر خط سواحل بسفر (در مناطقی همچون اورتاکوی، ببک، آرناووتکوی، ینیکوی بیلربی و... )را در بر دارد.

استانبول همچنین بخاطر غذاهای پیچیده و استادانه پخته شده خود از غذاهای عثمانی، معروف است.

با این حال، پس از هجوم مهاجران از جنوب شرقی و شرق ترکیه، که در سال های 1960آغاز شد، حوضه غذایی به شدت در پایان قرن تغییر یافت؛

با تاثیر از غذاهای خاورمیانه مانند کباب جایگاه مهمی در صحنه مواد غذایی گرفت.

رستوران های غذاهای خارجی به طور عمده در مناطق بی اوغلو، بشیکتاش، شیشلی و کادیکوی متمرکز شده است.

[caption id="attachment_317" align="aligncenter" width="499"]تور استانبول تور استانبول[/caption]

سرویس حمل و نقل در استانبول

سیستم حمل و نقل عمومی محلی استانبول یک شبکه پیچیده از ترموا، فونیکولار(قطار کابلی)، خطوط مترو، اتوبوس،

اتوبوس حمل و نقل سریع، و کشتی است. کرایه در همه حالت یکپارچه است، با استفاده از کارت اعتباری استانبول کارت،

معرفی شده در سال 2009، که قدیمی تر از اکبیل دستگاه بلیت الکترونیکی است. تاکسی های دلموش ، متروباس، خدمات بین المللی راه آهن استانبول ،

فرودگاه های استانبول

استانبول دو فرودگاه بین المللی دارد که فرودگاه بزرگتر آتاتورک استانبول است و در 24 کیلومتری (15 مایل) غرب مرکز شهر قرار دارد،

در سال 2015 61،300،000 مسافر را پذیرا بوده. سبیها فرودگاه بین المللی دیگر، در 45 کیلومتری (28 مایل) جنوب شرقی مرکز شهر، در سال 2001 افتتاح شد.

خیابان استقلال استانبول

خیابان استقلال استانبول که معروف‌ترین خیابان شهر به طول ۳ کیلومتر که از میدان تقسیم شروع می‌شود

و دو طرف آن پر از کافه، رستوران، بوتیک‌های خوش‌آب‌و‌رنگ و البته مهمترین مراکز خرید استانبول می باشد.

استانبول بزرگترین شهر کشور همسایه ترکیه است که از نظر اقتصادی قطب بزرگی در این کشور به حساب می آید.

این شهر در سال 2010 به عنوان پایتخت فرهنگ اروپا انتخاب شده است.

تور استانبول یکی از پر مخاطب ترین تورها در کشور می باشد و همچنین استانبول سومین رتبه گردشگری

را نیز از لحاظ تعداد گردشگران به خود اختصاص داده است.
این شهر زیبا برای مسافرین تور استانبول دارای دو بافت معماری می باشد زیرا نیمی از آن در قاره آسیا و نیم دیگر آن در قاره اروپا قرار دارد،

همانطور که معلوم است بافت قسمت آسیایی آن بافت کهن و قدیمی می باشد و بافت شهری قسمت اروپایی آن بسیار جدیدتر و بروزتر می باشد.

دلیل استفاده از تور استانبول و یا تور ترکیه در کشور ما اکثرا خرید و واردات پوشاک به کشور می باشد

زیرا یکی از صنعت های مهم در این شهر تولید پوشاک می باشد.
شهر استانبول نیز همانند تمامی شهر های دیگر دارای هتل های 3 ستاره تا 5 ستاره می باشد،

به عنوان یک مرجع گردشگری به شما پیشنهاد می شود از هتل های 4 ستاره و بالاتر این شهر برای سفر استفاده نمایید

زیرا اکثر هتل های ارزان استانبول دارای کیفیت خوب و مطلوبی نمی باشند و مناسب خانواده های ایرانی نمی باشند.
استانبول یکی از بزرگترین مراکز گردشگری ترکیه به حساب می آید و هر ساله عده زیادی از گردشگران تور استانبول از

آن بازدید به عمل می آورند. تنوع در اماکن تفریحی، جاذبه گردشگری، آثار دیدنی، وجود مساجد متعدد و سواحل نیلگون و زیبا،

سبب شده که هر کسی با هر سلیقه ای شهر استانبول را به عنوان یکی از گزینه های سفر در نظر بگیرد. جالب است بدانید استانبول تنها شهری

در دنیا است که نصف آن در اروپا و نصف دیگر در آسیاست. امروزه گردشگران تور استانبول از سرتاسر جهان برای گذراندن تعطیلات خود به این کشور سفر می کنند

و اوقات خوش و خاطره انگیزی را سپری می کنند.

استانبول تا حدودی مرکز گردشگری کشور ترکیه می باشد که مرکز علمی، تاریخی، اقتصادی و تفریحی این کشور است.

استانبول دارای جاذبه ها و اماکن تفریحی بسیاری بوده که سالانه میزبان گردشگران زیادی می باشد که با تور استانبول به این شهر سفر می کنند.

موقعیت جغرافیایی این شهر در کنار تنگه بسفر و دریای مرمره بوده که دو قاره را از هم جدا می سازد. استانبول بزرگ ترین

شهر در جهان است که در دو قاره اروپا و آسیا می باشد و به همین خاطر بسیار معروف است. این شهر دارای بندری به نام شاخ طلایی است

که نقش موثری دراقتصاد این شهر دارد. در سال 2010 شهر استانبول به عنوان پایتخت فرهنگ اروپا انتخاب شد و همانطور که اشاره کردیم

سومین شهر توریستی جهان می باشد که میزبان گردشگران زیادی است که با تور استانبول

به ترکیه سفر می کنند. استانبول با مساحتی حدود 5714 کیلومترمربع بوده که دارای 32 منطقه است که 27 منطقه آن

در محدوده اصلی شهر هستند. آب و هوای شهر استانبول معمولا مرطوب است و در تابستان ها گرم همراه با رطوبت، زمستان ها سرد همراه با بارش برف و باران است.

حتما از مقاله تور کوش آداسی دیدن فرمایید

[caption id="attachment_321" align="aligncenter" width="570"]تور استانبول تور استانبول[/caption]

تابستان بهترین زمان برای ثبت نام تور استانبول و سفر به این شهر می باشد. شهر استانبول

به سه منطقه تقسیم می شود که این سه منطقه به نام: شبه جزیره تاریخی استانبول قدیم، بخش ها و قسمت های امین اونو وهمچنین فاتح می باشند.

قسمت های امین اونو و فاتح از ساختمان ها و برج های بزرگ و عظیم تشکیل شده که یک نمونه کامل از استانبول مدرن می باشد اما استانبول قدیم با

بناهایی قدیمی و تاریخی پوشانده است شده که مورد توجه گردشگران تور استانبول قرار می گیرد. جمعیت این کشور تقربیا ده میلیون نفر بوده و زبان

اصلی این شهر و کشور ترکی استانبولی می باشد. گردشگران عزیز تور استانبول توجه داشته باشید

که ترکیه کشوری کاملا مستقل بوده تابع کشوری نمی باشد.

به دلیل نزدیک بودن و فاصله کمی که با کشور ایران دارد هموطنان گرامی از این شهر استقبال زیای می کنند

و در هر فصل مسافران زیادی با تور استانبول به کشور ترکیه سفر می کنند

کشور ترکیه سالیانه بیش از چند میلیون گردشگر تور استانبول دارد که با توجه به حجم وارد شده مسافر در سال،

این شهر بزرگ دارای دو فرودگاه بزرگ بین المللی به نام های فرودگاه آتاتورک و فرودگاه سابیها گوکچن برای رفاه حال گردشگران تور استانبول می باشند.

فاصله بین این دو فرودگاه حدودا یک ساعت و نیم می باشد.
بزرگ ترین فرودگاه استانبول و ترکیه فرودگاه آتاتورک می باشد که امروزه در مرکز شهر استانبول قرار دارد و دسترسی راحتی برای گردشگران تور استانبول دارد.

این فرودگاه دارای 4 ترمیتال عظیم است. ترمینال هواپیمایی عمومی، ترمینال پروازهای داخلی، ترمینال پرواز های بین المللی،

ترمینال باری. نام این فرودگاه برگرفته از مصطفی کمال آتاتورک است

که بنیان گذار حکومت ترکیه نیز می باشد. فرودگاه آتاتورک در قسمت اروپایی ترکیه قرار دارد که مقصد اصلی گردشگران تور استانبول می باشد.

تمامی پروازهای داخلی، خارجی و مسافری در این فرودگاه انجام می گیرد. فرودگاه بین المللی آتاتورک محل اصلی هواپیماهای ترکیه می باشد.
این فرودگاه از آن جایی که بین المللی است تقریبا به بیشتر کشور های دنیا پرواز مستقیم دارد.

مسیرهای پرواز فرودگاه آتاتورک شامل: بدروم، بیروت، برلین، بروکسل، خارکف، قونیه، سامسون، تفلیس، اشتوت گارت، برگامو، لندن، آنتالیا، آمستردام، آدانا، دالامان، تهران، تبریز،

قبرس، هاتای، زوریخ، وین، وان، هانوور، حاتای و ... می باشد.
ایرلاین های معتبر و بین المللی زیادی در این فرودگاه به نام های :

قزاقستان ، اسکای ایرلاینز ، سان اکسپرس ، ترانس آویا ، ترکیش ایرلاینز ، آنادولو جت ، ویز ایر ، یوروپ ایرپست ،

ترانس آویا ، وولینگ، مولدوویان ایرلاینز ، شرکت هوایی پگاسوس ، ساراتوف ایرلاینز ، شام وینگز ایرلاین، اسپان ایر ،

استار لاینز، ایزی جت سوئد ، فلای دبی ، گرمان وینگز ، جزیره ایرویز ، جت ایر فلای ، اردن آوییایشن ، ایران ایر ، کوبان ایرلاینز فعالیت دارند.
گردشگران عزیز تور استانبول می توانند با خیالی آسوده به ترکیه سفر کنند و از پرواز خود لذت ببرند.

قابل توجه گردشگران تور استانبول ، این شهر دارای آب و هوای مدیترانه ای ،

نیمه گرمسیر و مرطوب می باشد که در فصل های مختلف سال دارای آب و هوای منفاوتی است.

به طور کلی در طول سال شاهد بارندگی خواهید بود که میزان آن در مناطق مختلف متفاوت می باشد.

همچنین علاوه بر بارندگی میزان رطوبت هوا در استانبول در بخش های مختلف متفاوت می باشد.

[caption id="attachment_322" align="aligncenter" width="593"]تور استانبول تور استانبول[/caption]

 

حتما از مقاله تور دبی دیدن فرمایید

 

آب و هوای استانبول در فصل تابستان :
گردشگران تور استانبول بدانند که بین ماه های ژوئن تا سپتامبر تابستان می باشد که دارای آب و هوای گرم و خشک است.

به طور کلی تابستان ها در استانبول بلند و گرم می باشد و به مدت 10 ساعت خورشید در آسمان به شدت می تابد اما به دلیل وچود رطوبت کم تحمل گرمای آن قابل تحمل نیز می باشد.

در ماه های جولای و آگوست درجه حرارت به 28 درجه سانتی گراد می باشد که این درجه ممکن است به 30 درجه سانتی گراد هم برسد.
آب و هوای استانبول در فصل زمستان :
قابل توجه مسافران تور استانبول ، ماه های دسامبر تا مارس زمستان استانبول می باشد که دارای آب و هوای سرد و مرطوب است.

درجه حرارت این شهر تا 8 درجه کاهش می یابد که در بعضی از شب ها

شاهد یخبدان خواهید بود. گردشگران تور استانبول اگر در ماه فوریه سفر می کنید بدانید که در این ماه شاهد بارش برف خواهید بود.
آب و هوای استانبول در فصل پاییز :
فصل پاییز یکی از لذت بخش ترین فصل ها در استانبول می باشد که تعداد زیادی از گردشگران تور استانبول در این فصل سفر می کنند

به صورتی که میانگین دما در ماه های اکتبر به 16 درجه سانتی گراد همراه با بارندگی اتفاق می افتد.

همچنین در ماه های نوامبر میزان بارندگی افزایش می یابد و در طول روز هوای استانبول ابری و در پایان روز مه آلود می باشد.
آب و هوای استانبول در فصل بهار :
فصل بهار در استانبول در ماه های مارس تا می است، مسافران تور استانبول بدانند که با شروع بهار درجه

حرارت هوا خیلی بالا نمی رود به صورتی که در ماه مه درجه حرارت به 20 درجه سانتی گراد می رسد و در اواخر ماه می سرعت باد کاهش و هوا گرم تر می شود.



:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : گوهری
ت : یک شنبه 3 تير 1397
.

تور کوش آداسی

درباره کوش آداسی
کوش‌آداسی شهری زیبا در مرکز استان آیدین ترکیه است. کوش آداسی به معنای جزیرهٔ پرنده می باشد.

این شهر زیبا و توریستی در نوار ساحلی منطقه اژه قرار گرفته است هر ساله مسافران تور کوش آداسی به این شهر زیبا سفر می کنند .

شهر زیبای کوش آداسی به صخره های زیبا و سواحل شنی معروف است . چشم انداز سواحل آرام کوش آداسی در غروب آفتاب بسیار زیبا است

و انواع مراکز تفریحی و گردشگری ، هتل ها و رستوران ها در کنار این سواحل برای گردشگران تور کوش آداسی بهار 97 ساخته شده است.

به طور مثال ساحل شنی کادينلار دنيزی که برای انواع ورزش‌های آبی مثل شنا، غواصی و اسکی روی آب برای گردشگران ساخته شده است.

همه ساله هزاران گردشگر از سراسر جهان با خرید تور کوش آداسی برای بازدید از این شهر زیبا و استفاده از امکانات آن سفر می کنند.

[caption id="attachment_305" align="aligncenter" width="575"]تور آنتالیا تور آنتالیا[/caption]

چرا سفر به کوش آداسی؟
کوش آداسی یک شهر ساحلی زیبا ، در غرب کشور ترکیه می باشد .

مجاورت کوش آداسی با دریای مدیترانه و نیز وجود طبیعت بکر و زیبای ، این شهر را به یک مکان فوق العاده برای علاقمندان به طبیعت تبدیل کرده است .

هر ساله میلیون ها گردشگر و توریست از کشورهای مختلف برای بازدید از این شهر شگفت آور ، این مقصد را برای سفر خود انتخاب می کنند .

علاوه بر این ، وجود مناطق باستانی و تاریخی بسیاری که این شهر دارد ،

باعث شده کوش آداسی برای علاقمندان به آثار باستانی و تاریخی هم جذابیت بسیاری داشته باشد .

اگر این شهر را به عنوان مقصد سفرتان در تور بهار و تابستان 97 انتخاب کنید ،

حتماً سفری لبریز از لذت و خوشی و نیز خاطرات فراموش نشدنی را در تور کوش آداسی لحظه آخری تجربه خواهید کرد .

می توانید با خیال راحت از آرامش یک بندر کم جمعیت و زیبا در تورهای بهار و تابستان 97 کوش آداسی لذت ببرید .

سفر با تور کوش آداسی

سفر با تور به جذابیت سفر می افزاید . پکیج های مناسب تور کوش آداسی با قیمت مناسب و با خدماتی چون بیمه مسافرتی ،

تور لیدر فارسی زبان ، گشت شهری و ... در خدمت مسافران محترم تور کوش آداسی می باشد

و همچنین مسافرین محترم میتوانند با خرید آنلاین بلیط در وقت و زمان خود صرفه جویی نمایند .

[caption id="attachment_306" align="aligncenter" width="532"]تور کوش آداسی تور کوش آداسی[/caption]

چرا تورهای کوش آداسی آژانس مسافرتی وی آی پی تور  ؟
آژآنس مسافرتی وی آی پی تور  با ارائه تورهای لحظه آخری کوش آداسی و تور ارزان قیمت کوش آداسی بهار و تابستان 97 ،

شرایط را به گونه ای برای شما فراهم می کند که با کمترین هزینه ،

بهترین خاطره و سفر بسیار خوبی را تجربه نمایید . آژانس مسافرتی وی آی پی تور لیست قیمت های مختلفی

از تور کوش آداسی بهار و تابستان 97 را خدمت مشتریان عرضه می کند تا با توجه به بودجه و امکانات دلخواه ،

بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند . قیمت تور کوش آداسی بهار و تابستان 97 با توجه به نوع ایرلاین ،

نوع هتل و باقی امکانات ارائه شده در تور ، متغیر است و شما می توانید از تور ارزان کوش آداسی در بهار و تابستان 97 هم بهره مند شوید .

[caption id="attachment_308" align="aligncenter" width="533"]تور کوش آداسی تور کوش آداسی[/caption]

 آب هوای کوش آداسی
کوش آداسی همانند دیگر شهر های جنوبی ترکیه دارای آب و هوای مدیترانه ای می باشد .

آب و هوای مدیترانه ای همان طور که از نامش پیداست تابستان های گرم و زمستان های نسبتا سرد دارد و کوش آداسی هم از این قاعده مستثنی نیست .

فصل بهار و تابستان مناسب ترین زمان برای برگزاری آفرهای تور کوش آداسی و تور لحظه آخری کوش آداسی است

ولی در فصل های دیگر سال کوش آداسی آفتابی است و می شود در سواحل آن شنا و قایقرانی کرد.

مراکز خرید کوش آداسی
یکی از بهترین و جذاب ترین قسمت سفر خرید کردن است مخصوصا برای خانم ها .

مراکز خرید کوش آداسی مدرن و بزرگ است که انواع محصولات ترک و بین المللی را با قیمت مناسب عرضه می کنند

واکثر برند های معروف جهان هم در مراکز خرید کوش آداسی نمایندگی دارند و مسافران می توانند

در این مراکز خرید به تفریح و خرید کردن بپردازند و از رستوران و کافی شاپ های پاساژ های کوش آداسی استفاده کنند

و لذت ببرند و البته در این فصل قیمت تور کوش آداسی بسیار مناسب میباشد و از مراکز خرید معروف کوش آداسی می توان به مرکز خرید سوکه کوش آداسی ،

مرکز خرید کوش آداسی ، فرش آبرش کوش آداسی ، مرکز خرید مودا آنتی لوپ در کوش آداسی نام برد .

[caption id="attachment_309" align="aligncenter" width="564"]تور کوش آداسی تور کوش آداسی[/caption]

هتل های کوش آداسی
کوش آداسی به دلیل جذب گردشگر و توریست و رشد اقتصادی روز افزون خود دست به ساخت و سازهای بسیاری زده است

که هتل های  کوش آداسی از این قاعده مستثنی نیست . کوش آداسی به داشتن هتل های شیک و مدرن معروف است .

از هتل های 4  و 5 ستاره کوش آداسی گرفته تا هتل های لوکس کوش آداسی

که مسافران و گردشگران تور لوکس کوش آداسی که همگی دارای بهترین امکانات تفریحی و ورزشی هستند

و با آخرین متد های روز جهان و اروپا اداره می شوند و بسیار مناسب مسافران تور کوش آداسی تابستان 97 می باشد

و از امکانات هتل های کوش آداسی می توان به رستوران، پذیرش شبانه روزی، بالکن، اتاق های پاک و بدون سیگار، آسانسور،

گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، تهویه، بار و حتی غواصی اشاره کرد . از هتل های معروف کوش آداسی

می توان به هتل کندی اونورا کوش آداسی ( Cande Onura Hotel)، هتل کلاب سولارا کوش آداسی (Club Hotel Solara)،

هتل آداکوله کوش آداسی (Adakule Hotel Kusadasi) و هتل پینه بای ریزورت کوش آداس

ی (Pine Bay Holiday Resort Kusadasi ) اشاره کرد.

[caption id="attachment_307" align="aligncenter" width="529"]تور کوش آداسی تور کوش آداسی[/caption]

توضیحات تکمیلی

کوش آداسی یکی از زیباترین و معروف ترین شهرهای تفریحی و گردشی ترکیه است

که به مسافرانی که هدف گردش و تفریح را در سفر خود دارند در بین تورهای ترکیه تور کوش آداسی توصیه می شود.

کوش آداسی 300 روز از سال هوای آفتابی دارد و آب های زلال و آبی دریای اژه، شب های زنده و رستوران های کباب و ماهی،

فروشگاه ها و مراکز خرید، بناهای تاریخی و ... از جاذبه های آن هستند که دلیل ترغیب گردشگران به تور کوش آداسی محسوب می شوند.

در کوش آداسی شما می توانید به راحتی به مناطق توریستی دیگر ترکیه همچون پاموک کاله، میلتوس، پرگاموم و غیره سفر کنید.
برای انتخاب سفر کوش آداسی باید بدانید که آب و هوای کوش داسی کاملا مدیترانه ای است یعنی شما

در این شهر ترکیه تابستانهای گرم و زمستانهای نسبتا سرد را تجربه خواهید کرد.

اما بهترین زمان برای سفر به کوش آداسی از 15 خرداد تا 15 شهریور می باشد که آب و هوای بسیار معتدل و مطلوبی دارد.
از جمله جاذبه های گردشگری که مسافران کوش آداسی را جذب می کند

می توان به اِفِسوس ، پارک های آبی آدالند و  آکوا فانتزی، ساموس،  پارک ملی دیلک و ... اشاره کرد.

مدتی است که کشور ترکیه به یکی از مقاصد پر گردشگر تبدیل شده است

که مسافران در تعطیلات خود به شهر های مختلف آن سفر می کنند در این میان شهر کوش آداسی به دلیل نزدیک بودن

به شهر های دیگر گردشگران زیادی تور کوش آداسی را به عنوان مقصد خود انتخاب می کنند.
قابل توجه مسافران تور کوش آداسی ، این شهر به معنای جزیره پرنده است که در فاصله ی 71 کیلومتری شهرستان مرکزی استان

آیدین و در نوار ساحلی منطقه ی دیدنی اژه واقع گردیده است.این شهر ساحلی زیبا که سالانه میزبان مسافران تور کوش آداسی می باشد

بر اساس آمار و بر آورد سال 2009 میلادی جمعیتی بالغ بر 62.637 نفر دارد.
این شهر در 3000 سال قبل از میلاد توسط مردمانی که به فلات آناتولی مهاجرت کرده بودند پایه گذاری شد.

تمامی خانه ها و ویرانه های قدمی امروزه به رستوران های و کافه ها و همچنین تپه های پشت سر آن ها تبدیل به هتل های منحصر به فرد شده است

 

حتما از بخش  تور ترکیه  دیدن فرمایید

 

که همه ی این ها بیانگر ساختار قدیمی این شهر می باشد.
مسافرین عزیز تور کوش آداسی بدانند که این شهر از قسمت جنوب با شبه‌جزیره‌ ی دیلک

و از قسمت شمال با پاموجاک و سلجوق همسایه می باشد که در بخش مرکزی و مهم ترین جاذبه های گردشگری نظیر ازمیر ، مارماریس ، بدروم ، دیدیم ، میلت و مریم آنا نیز قرار دارد.
بندر کوش آداسی یکی از مهم ترین بنادر منطقه به شمار می رود که به جزیره ی یونانی ساموس نزدیک و مسافرین می توانند علاوه بر کوش آداسی از این جزیره دیدن نمایند.

اگر در فصل تابستان و بهار به این شهر سفر می کنید قایق های موتوری به جزیره ی ساموس به صورت منظم برگزار و می توانید بدین وسیله به یونان هم سفر کنید.

کوش آداسی که در 70 کیلومتری شهرستان مرکزی آیدین

ترکیه و در نوار ساحلی منطقه ی اژه واقع گردیده است در چند سال اخیر محبوبیت خاصی در بین گردشگران پیدا کرده است

به طوری که بیش تر مسافران ترجیح می دهند تعطیلات تابستانی و نوروزی خود را در این شهر ساحلی بگذرانند.در ادامه مسافران عزیز

تور کوش آداسی نوروز 97 بیش تر با اطلاعات پرواز و همچنین فرودگاه این شهر آشنا خواهیم کرد.
گردشگران تور کوش آداسی نوروز 97 می توانند از طریق ایرلاین های کاسپین ، ایرلاین سان اکسپرس ،

ایرلاین تابان ، ایرلاین پگاسوس ، ایرلاین فری برد ، ایرلاین ترکیش ، ایرلاین قشم ایر ، ایرلاین ایران ایر ،

ایرلاین معراج و ایرلاین ماهان از فرودگاه امام خمینی ایران به سمت کوش آداسی پرواز داشته باشند.

[caption id="attachment_271" align="aligncenter" width="543"]تور کوش آداسی تور کوش آداسی[/caption]

مسافران می توانند در در تابستان و همچنی

عید نوروز پرواز های چارتری و مستقیم خریداری کنند و همچنین می توانند به غیر از تاریخ های پر رفت و آمد از طریق استانبول به ازمیر و کوش آداسی بروند.
از آن جایی که شهر کوش آداسی فرودگاه اختصاصی ندارد به همین خاطر تمامی پرواز های کوش آداسی

در فرودگاه ازمیر به نام عدنان مندرس انجام می گردد که حدود 90 کیلومتر با کوش آداسی فاصله دارد.
توریست های عزیز توجه داشته باشند که رسیدن از فرگاه ازمیر تا کوش آداسی راحت نیست اگر می خواهید

برای رسیدن از وسیله ی نقلیه عمومی استفاده کنید ابتدا باید خودتان را به ترمینال اتوبوسرانی برسانید و از آن جا سوار اتوبوس شوید

پس بهتر است هتل و یا توری را انتخاب کنید که ترانسفر فرودگاهی داشته باشد تا با هزینه ی کمتر و راحت تر خودتان را به کوش آداسی برسانید.
در مورد مدت زمان پرواز می توان گفت از فرودگاه ایران تا فرودگاه عدنان مندرس 3 ساعت و 30 دقیقه می باشد و از آن جا تا با 1 ساعت و نیم رانندگی به کوش آداسی خواهید رسید.

شهر زیبای کوش آداسی در امتداد ساحل غربی کشور ترکیه واقع شده است

که به دلیل ویژه گی آب و هوایی خوب و سواحل متعدد مورد توجه گردشگران زیادی از سر تا سر جهان واقع شده است.

در ادامه مسافران عزیز تور کوش آداسی را با آب و هوای این شهر ساحلی بیش تر آشنا خواهیم کرد.
اگر به طور کلی بخواهیم برای گردشگران تور کوش آداسی آب و هوای هوای آن را بازگو نمایید باید گفت به طور تقریبی 300 روز از سال درکوش آداسی آفتاب می تابد

که دمای فصلی آن بین 30 تا 35 درجه ی سانتی گراد نیز می باشد. به تعبیری می توان گفت

که آب و هوای کوش اداسی مدیترانه ای بوده که تابستان های داغ و طولانی و زمستان های معتدلی دارد.
گم ترین ماه در کوش آداسی ماه های مرداد و شهریور می باشد که دمای هوا در این دو ماه به 42 درجه سانتی گراد می رسد

که دمای هوا در ماه های اردیبهشت ، خرداد و تیر ماه کاهش می باید و کمی خنک تر می شود

به همین خاطر مسافران عزیز تور کوش آداسی باید پوشاک مناسبی را همراه خود داشته باشند

تا در طی سفر خود دچار مشکل نشوند.
بیش ترین زمان بارش در کوش آداسی ماه های دی و بهمن می باشد

که کمتر گردشگری در این ماه به کوش آداسی سفر می کند. بهترین زمان سفر به کوش آداسی از اواخر فروردین ماه تا مهر می باشد

که گردشگران زیادی را خواهید دید و به نسبت قیمت تور ها در این فصل بالا تر می رود.البته شایان ذکر است

که فصل زمستان با توجه به تعطیلات سال نو میلادی جشن ها و برنامه ها سرگرمی فراوانی برگزار می کنند که از نظر بسیاری از گردشگران جذاب به نظر می رسد.
اگر از آن دسته از گردشگرانی هستید که می خواهید از سواحل و تفریحات ساحلی آن لذت ببرید پیشنهاد می کنیم از اواخر بهار تا تابستان تور کوش آداسی را تهیه نمایید.

viptourz.ir



:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : گوهری
ت : یک شنبه 3 تير 1397
.

تور آنتالیا

آنتالیا یکی از80 شهر ساحلی ترکیه که امروزه مورد استفبال گردشگران تور آنتالیا قرار گرفته،

محسوب می شود. این شهر در شمال غربی ترکیه میان دریای مدیترانه کوه توروس قرار دارد.
در شمال شرق آنتالیا شهرهای مرسین و کارامان، در جنوب قونیه،

اسپارتا و بوردور، در شمال موغلا و در غرب دریای مدیترانه وجود دارند.

این شهر به دلیل طبیعت بکر و زیبا و سواحل نیلگون فراوانی که دارد مقصد بسیاری از مسافران ترکیه است.
به طوری که 35 درصد از کل گردشگران خارجی ترکیه با تور آنتالیا همراه می‌شوند.

از ارتفاعات كوه های توروس كه بلندترين قله اش به 3090 متر مي رسد رودخانه های متعددی به سمت دريای مديترانه جاری است

كه هر كدام در مسير خود مناظر شگفت انگیز را خلق کرده اند و همه ساله ميليون ها جهان گرد را با زيبايي های خود هیجان زده مي كند.
دشت های حاصل خيز اين منطقه که از دیدنی های تور آنتالیا می باشد تنوع محصولات زراعی و باغی مانند پرتقال،

ليمو، گياهان زينتی، دارويی نظير پنبه، كنجد، انواع سبزيجات و جاليز، دشتهای پوشيده از گياهان و گلهای وحشی با ارزش های طبی،

را به همراه جنگل های انبوه علاوه برايفای نقش مهم در صنعت كشاورزی مناظری چشم نواز را به وجود آورده است.

[caption id="attachment_285" align="aligncenter" width="501"]تور آنتالیا تور آنتالیا[/caption]

رشته کوه های تاروس از این منطقه در برابر بادهای شمالی محافظت می کنند. گردشگران تور آنتالیا باید بدانند

این شهردارای اقلیم مدیترانه ای با تابستان های گرم و خشک و زمستان های معتدل و بارانی است.

در آنتالیا حدود 280 روز از سال هوا آفتابی بوده و نزدیک به 2 هزار ساعت در سال تابش آفتاب دارد.

دمای متوسط دریا بین 16 درجه سانتی گراد در زمستان و 27 درجه سانتی گراد در تابستان متغییر است.
بالاترین درجه هوایی که تا به امروز برای تور آنتالیا ثبت شده 45 درجه سانتی گراد در ماه جولای بوده است که معمولاً میانگین بالاترین

دما در این ماه 34.5 درجه می باشد. همچنین پایین ترین دمای ثبت شده 4 درجه سانتی گراد زیر صفر در ماه فوریه بوده

که معمولاً در این ماه نیز میانگین پایین ترین دما 6.5 درجه سانتی گراد است. فصل گرفتن آفتاب و آب تنی برای مسافریم تور آنتالیا از اوایل ماه آوریل شروع و تا پایان ماه اکتبر ادامه دارد.

 

حتما از بخش  تور ترکیه دیدن فرمایید

 

 

تور آنتالیا و جاذبه های گردشگری آن

با انتخاب تور مناسب و سفر به آنتالیا، یک تعطیلات بیادماندنی در کنار دریا را با هتل هایی لوکس و پرواز ارزان قیمت تجربه کنید.
شهر آنتالیا در سواحل جنوبی ترکیه قرار گرفته است و دریای مدیترانه در چند قدمی شما  قرار دارد . آب و هوای فوق العاده و موج های بینظیر ،

آنتالیا را به بزرگترین اقامتگاه ساحلی بدل ساخته است.

سواحل آنتالیا

سواحل آنتالیا یکی از بهترین سواحل دنیا هستند که در تور آنتالیا از آن لذت خواهید برد و به لطف جمعیت این منطقه برای هر کسی در اینجا یک ساحل وجود دارد .

اگر به دنبال سواحل آرام و آفتاب گرفتن با فراغ بال هستید ، ساحل Konyaalti و Olympos برایتان ایده ال است .

konyaalti دسترسی راحتی دارد و خیلی از دوستداران تعطیلات در مدت سفر خود به ترکیه مرتباً به این تور می روند .

این ساحل در کنار پارک ملی جنگلی قرار گرفته است ، منطقه ای حفاظت شده با مناظر فوق العاده زیبا .

ساحل lara پرطرفدارترین ساحل در منطقه است و هر ساله عده زیادی از آفتاب دوستان سراسر جهان به سمت این سواحل، پرواز می کنند .

ساحل دارای طیف وسیعی از فعالیتهای مختلف است . اگر بخواهید می توانید در آنجا قدم بزنید و از صدها تخت و سایه بانی که در آنجا وجود دارد،

یکی را اجاره کنید. به راحتی تمام روز را به صدای دریا گوش کنید و از آن لذت ببرید.

[caption id="attachment_287" align="aligncenter" width="470"]تور آنتالیا تور آنتالیا[/caption]

چرا تور آنتالیا

معنای لغوی آنتالیا، سرزمین آتالوس می باشد و در زمان آتالوس دوم بنا شده است. یکی از بنادر وشهرهای مهم ترکیه آنتالیا است
که به عنوان بهشت گردشگری توصیف می شود.آنتالیا٬ در مکانی طبیعی و زیبا واقع شده است.کوههای توروس پوشیده از درختان کاج دریای شفاف راکنار زده
و به سواحل صخرهای زیبا وخلیج های پنهان شکل داده است.
آنتالیا می تواند تصویر کاملی از یک سفر خیال انگیز را بسازد. منطقه اصلی توریستی مدیترانه٬منطقه زیبای آنتالیا است

 

حتما از مقاله  تور گرجستان دیدن فرمایید

 

آنچه بايد در مورد آنتالیا بدانيم

آنتالیا از مناطق مختلفی تشکیل شده که مهمترین آنها منطقه لارا با 12 کیلومتر ساحل شنی می باشد
که جدید ترین هتل ها در این منطقه بوده و نزدیکترین منطقه به مرکز آنتالیا می باشد.
حومه آنتالیا دارای دیدنی های بسیاری است و ارزش این را دارد که یک ماشین اجاره کنید و یا با اتوبوس از شهر خارج شوید
تا چیزهای بیشتری را کشف کنید . آبشارهای Duden تقریباً در 12 کیلومتری شمال شرقی آنتالیا واقع شده اند .
این آبشارهای طبیعی به وجود آمده در دل طبیعت ، در یک جنگل بارانی سرسبز ،
دور از انتظار نیستند. با بالا رفتن از تپه ها،Pamukkale را خواهید دید ، مجموعه ای از چشمه های آب گرم که در دل کوه همانند پله های سنگی بزرگی به نظر می رسند .
برای سفری خشک تر می توانید سری به مسجد Yivilminare بزنید ،
یک ساختمان قدیمی و زیبا که مشرف به کوه های محلی و دریای آبی است و برای گرفتن عکسی خاطره انگیز، ایده آل است.
سفر به آنتالیا راهی فوق العاده برای لذت بردن از آفتاب و آرامش برای مدتی به دور از خانه است .

بهترین زمان سفر به آنتالیا

از اواسط آوریل تا نوامبر (فروردین تا آبان) برای شنا مناسب است.
متوسط دمای هوا در تابستان 28 درجه سانتی گراد و دمای آب 27 درجه سانتی گراد است.
در حدود 300 روز در آنتالیا برای شنا مناسب است.
اگر باران را دوست دارید و از راه رفتن در زیر باران لذت می برید می توانید در ماه آوریل به آنتالیا سفر کنید
و از رنگین کمانهایی که در بعد از ظهر روزهای بارانی ایجاد میشود لذت ببرید.
 
[caption id="attachment_288" align="aligncenter" width="613"]تور آنتالیا تور آنتالیا[/caption]

وضعیت آب و هوا آنتالیا

آنتاليا آب و هواي مديترانه‌اي دارد؛ تابستان‌هايش آفتابي و زمستان‌هايش معتدل‌ و گاه باراني‌اند.

خرید در آنتالیا

آنتالیا یک ترکیب عالی از اماکن مختلف برای غذا خوردن دارد . شما می توانید جاهایی را پیدا کنید که برای شام خوردن هر شب به آنجا بروید .
Arma یک رستوران خاص با غذاهای دریایی است که امکان امتحان کردن انواع مختلف بشقاب های دریای را به شما می دهد .
برای داشتن تجربه ای بهتر از حال و هوای ترکیه، می توانید از Yemenli بازدید کنید .
آنجا شما می توانید در داخل رستوران و یا در فضای بیرون بنشینید و از میان انواع غذاهای ترکی که باعث معروفیت این رستوران شده اند یکی را انتخاب کنید
 
 

اطلاعات تکمیلی

فرودگاه اسپارتا آنتالیا در جنوب غرب ترکیه قرار دارد.این فرودگاه دارای 3 باند و 54 متر از سطح دریا می باشد.

ظرفیت فرودگاه اسپارتا 35 میلیون مسافر در طول سال می باشد ، این فرودگاه در سال 2010 نزدیک به 22 میلیون مسافر که 18 میلیون آن خارجیان بودن را جا به جا نموده است.

برای رسیدن به شهر آنتالیا نزدیک به 3 ساعت زمینی راه می باشد.
این فرودگاه یک فرودگاه بین المللی می باشد که به اکثر نقاط جهان پرواز دارد که شامل : آدانا، آمستردام،

آنکارا، آنتالیا، بازل، بیروت، برلین، بدروم، بروکسل، بن، کلن، کپنهاگ، دالامان، دیاربکر،

دوسلدورف، الازیغ، ارجان قبرس، فرانکفورت، غازی آنتپ، هانوور، حاتای، ازمیر،

کایسری، قونیه، خارکف، کراسنودار، لینز، لندن-استانسد، مالاتیا، مارسی،

میلان-برگامو، مونیخ، پاریس-اورولی، رم، سنتاتین، سامسون، صوفیه، استکهلم- آرلاندا، اشتوتگارت، تفلیس، تهران، تبریز، ترابزون، وان، وین نیز اشاره کرد.
ایر لاین هایی که در این فرودگاه فعال می باشند شامل : بلواکسپرس،

بورا جت، داغستان ایرلاینز، دوبروونیک ایرلاینز، ایزی جت، ایزی جت سوئد، فلایدبی، گرمانوینگز، جزیره ایرویز، جت ایرفلای،

اردن آوی یایشن، ایران ایر، کوبان ایرلاینز، مولدوویان ایرلاینز، شرکت هوایی پگاسوس، ساراتوف ایرلاینز، شاموینگز ایرلاین،

اسپان ایر، استار لاینز قزاقستان، اسکای ایرلاینز، سانا کسپرس، ترانس آویا، ترکیش ایرلاینز، آنادولوجت، ویز ایر، یوروپایرپست،

ترانس آویانیز می باشد. فاصله هوایی تهران تا آنتالیا 1863 کیلیومتر و مدت زمان پرواز تهران تا آنتالیا 2 ساعت و 50 دقیقه می باشد. قیمت بلیط تهران به آنتالیا 10,981,500 ریال می باشد.

 

آب و هوای آنتالیا مدیترانه ای می باشد و در اکثر روز های سال آفتابی می باشد

و تغییرات دمایی کمی دارد و جزو آب و هوای گرم و معتدل می باشد. در زمستان های آنتالیا هوای آن به ندرت به زیر 5 درجه می آید و باران های موسمی

و طوفان های ناگهانی از ویژه گی آب و هوای زمستان

و بهار تور آنتالیا می باشد و بارش برف یکی از پدیده های نادر می باشد.

اگر قصد سفر به به این شهر را دارید بهترین زمان سفر اواسط فروردین و آبان می باشد.
متوسط دمای شهر آنتالیا در فصل تابستان 28 درجه سانتی گراد و دمای آب 27 درجه سانتی گراد می باشد.

آب و هوای آنتالیا حدود 300 روز از سال آفتابی می باشد و به همین دلیل برای ورزش های موج سواری ،

اسکی روی آب ، قایقرانی ، کوهنوردی و ... مناسب می باشد و به همین دلیل توریست ها را به سواحل آنتالیا جذب می کند.
سفر با تور آنتالیا در تمام روزهای سال خوب است که علاقه مندان زیادی در هر فصل دارد.

اما بستگی دارد شما در سفر به تور آنتالیا از چه چیزی لذت بیشتری می برید.

تابستان های آنتالیا آفتابی و زمستان های آنتالیا آب و هوایی معتدل دارد و گاهی اوقات باران می بارد.

اگر به شنا در دریای مدیترانه و آفتاب گیری در سواحل آنتالیا علاقه مند هستید از فروردین ماه تا آبان جهت شنا با تور آنتالیا سفر کنید.

اگر به آب و هوای بارانی و پیاده روی زیر باران علاقه مندید در آپریل با تور آنتالیا همراه شوید.

بعد از باران رنگین کمان های بسیار زیبایی در آنتالیا تشکیل می شود.

می توان گفت بهترین زمان سفر به آنتالیا، اردیبهشت می باشد چرا که دمای هوا و رطوبت آن بسیار مطلوب است

و گرما آزار دهنده نیست و می توان در این زمان در سواحل آنتالیا حمام آفتاب گرفت.
به طور کلی آب و هوای آنتالیا در طی سال خیلی تغییر ندارد و اکثر روزهای هوای آنتالیا گرم و شرجی می باشد.

زمستان ها هوای آنتالیا خنک تر می گردد و چند روزی در این شهر بارانی خواهد بود.

بنابراین بهترین وقت سفر با تور آنتالیا را علاقه شما به هوای آفتابی یا بارانی تعیین می کند.

برای یافتن تور آنتالیا ارزان به بخش تور آنتالیا لحظه آخری مراجعه فرمایید



:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : گوهری
ت : یک شنبه 3 تير 1397
.

ترک تور برگذار کننده انواع تور ارزان قیمت و لحظه آخری

آنتالیا از شهرهای مهم و توریستی کشور ترکیه است.

هر ساله شمار زیادی از افراد برای گردش تور آنتالیا را انتخاب می نمایند.

این شهر که به عنوان مرکز گردشگری و تفریحی در ترکیه شناخته می شود،

دارای جاذبه های فراوان می باشد که مردم را برای سفر به آنتالیا راغب می سازد.

از جاذبه های تور آنتالیا می توان به مراکز خرید آنتالیا ،

جاذبه های گردشگری آنتالیا و همچنین مناطق دیدنی آنتالیا اشاره کرد.

تور آنتالیا

آنتالیا شهر ساحل و دریاست. شهری با جمعیت جوان که اولین سکونت گاه های ترکیه را در خود دارد.

شهر هیجان بازی‌های آبی و رستوران‌ها و کافه‌های سنگی.

آنتالیا شهر ورزش های دریایی مثل موج سواری، اسکی روی آب و قایق رانی است.

در تور آنتالیا با انواع دیگری از تورها نیز آشنا می شوید.

تور رافیتینگ، که شامل سوار شدن بر قایق های بادی و حرکت بین رودخانه‌ خروشان می شود.

تور کشتی هم شامل پذیرایی از مسافران با غذاها و نوشیدنی های مختلف و موسیقی زنده، روی دریای مدیترانه می شود.

در هر دوی این تورها، توقف های کوتاهی هست برای اینکه از روی صخره ها به درون آب شیرجه بزنید.

اگر در هنگام انتخاب تور مورد نظ خود

تور ترکیه و تور استانبول را برای سفر انتخاب نمایید حتما با این جاذبه های گردشگری آشنا خواهید شد.

هوای آنتالیا در طول سال تغییر چندانی نمی کند. بیشتر روزها گرم و شرجی است.

زمستان‌ها کمی خنک‌ تر می‌شود و چند روزی باران می‌بارد.

بهترین زمان برای رزرو تور آنتالیا، از اوایل فروردین تا اواخر آبان است که می‌شود در دریا شنا کرد.

 



:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : گوهری
ت : چهار شنبه 11 بهمن 1396
.
 

 

به گزارش ایرنا، آیت الله ' سیدیوسف طباطبایی نژاد ' روز چهارشنبه در همایش بزرگداشت آیت الله سید محمد علی صادقی رئیس سابق حوزه علمیه اصفهان افزود: آیت الله صادقی بهترین مصداق عالم شیعه است که در روایت فوق ذکر شد.
وی اضافه کرد: هرچه ایشان را ملاقات کردم یا در حال درس و بحث بود و یا در راه حرم که بیشتر با استاد خویش مرحوم آیت الله فانی ارتباط داشت.
مدیر حوزه علمیه اصفهان در ادامه با اشاره به جایگاه علم و عالم در اسلام، گفت: امیرالمومنین(ع) در مورد علم کلمات فراوانی دارند که می فرمایند رأس همه خوبی ها علم است.


وی با بیان اینکه علم مورد سفارش اسلام نیاز جامعه اسلامی است، افزود: آنچه در روایات به عنوان عالم یاد شده عالم دینی است.
امام جمعه اصفهان از افرادی که در حوزه های علمیه تحصیل و معارف اهل بییت(ع) را گسترش می دهند بعنوان مرزبانان اسلام نامبرد و افزود: این افراد مرزی را نگهبانی می کنند که در یک طرف نیروهای شیطان قرار دارند و مردم را با فریب های شیطان آشنا می کنند تا در دام شیاطین گرفتار نشوند.
وی با بیان اینکه حوزه نجف پس از بیرون راندن علمای ایرانی توسط صدام ضربه سنگینی دید، خاطرنشان کرد: بهترین علمایی که در حوزه نجف زبانزد بودند، ایرانی ها بودند و این علما در کشور پخش شدند و هرکجا که قرار گرفتند منطقه ای را روشن کردند.
آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به اینکه آیت الله صادقی وقتی به اصفهان آمدند، شاگردان خوبی را تربیت کرد، گفت: ایشان تا آخرین لحظه عمر با برکت خود در راه تربیت و روشنگری تلاش کرد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با بیان اینکه علما در کهنسالی نیز دست از ترویج علم بر نمی دارند، بیان کرد: همانطور که آموزش علم دائمی است و باید تا پایان عمر تعلیم شود، آموختن علم هم دائمی است زیرا تا آخر عمر هرچه تلاش کنیم نمی توانیم قطره ای از علم اهل البیت (ع) را بیاموزیم.
وی در توصیه ای گفت: همه ما باید به اندازه وسعمان برای اسلام تلاش کنیم و براین اساس پیری و بیماری نباید باعث توقف فعالیت علمی شود و همانطور که نماز را باید تا زمانی که جان داریم اقامه کنیم باید تا پایان عمر فعالیت علمی داشته باشیم.
عضو خبرگان رهبری اظهار کرد: اگر کسی به اندازه وسعش برای خدا کار کند مورد لطف خدا و لطف مردم قرار می گیرد و خدای تعالی عزت این مومن را در دل مردم قرار می دهد.

*** تجلیل از مفاخر در دستور کار حوزه علمیه اصفهان است
معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه اصفهان نیز در این همایش گفت: تجلیل از مفاخر در دستور کار حوزه علمیه اصفهان است و این معاونت، تجلیل از بزرگان دینی و محققان و پژوهشگران را وظیفه خود می داند.
حجت الاسلام و المسلمین ' محسن جلالی' اظهار کرد: معرفی چنین الگوها و اسوه هایی همچون آیت الله صادقی به طلاب جوان و مردم شهر اصفهان را از وظایف خود می دانیم.
وی با بیان اینکه تقریرات غنی از آن مرحوم برای ما به یادگار مانده است، گفت: براساس تلاش یکی از شاگردان آن مرحوم، 17 جلد تقریر از ایشان تهیه شده که می تواند منبع خوبی برای طلاب جوان باشد.
معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه اصفهان بیان کرد: ستادی برای تنظیم کتب و نگاشته های برجای مانده از آن مرحوم تشکیل شده است.
همایش بزرگداشت بیست و یکمین سالگرد ارتحال آیت الله سید محمد علی میر محمد صادقی، رئیس سابق حوزه علمیه اصفهان روز چهارشنبه در مدرسه صدر بازار اصفهان برگزار شد.



:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : گوهری
ت : چهار شنبه 4 بهمن 1396
.

دکتر سیدرضا مظلوم روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس استانداردهای نوین و در کشورهایی مانند آمریکا و کانادا به ازای هر هزار نفر جمعیت باید یک پرستار فعالیت داشته باشد.


وی با بیان اینکه در ایران شاخص تعداد پرستار به ازای تخت های بیمارستانی مد نظر است، اظهار کرد: بر اساس شاخص کشوری به طور میانگین باید به ازای هر تخت فعال 1.7 پرستار و بر طبق شاخص جهانی به ازای هر تخت 2.6 پرستار فعالیت داشته باشند.
وی شمار شاغلان بخش پرستاری در بیمارستان ها و مراکز درمانی دولتی و خصوصی کشور را 150 هزار نفر عنوان کرد و افزود: 70 درصد از پرستاران کشور زن و 30 درصد مرد هستند.
مظلوم خاطر نشان کرد: هم اینک به طور متوسط به ازای هر تخت بیمارستانی 9 دهم نیروی پرستاری در ایران فعال هستند.
وی کمبود پرستار در ایران با احتساب تخت را بر اساس شاخص کشوری 150 هزار نفر و بر اساس شاخص جهانی 230 هزار نفر عنوان کرد.
رئیس نظام پرستاری مشهد ادامه داد: کمبود نیروی پرستاری در کشور باعث شده که هم اکنون در بخش های مراقبت های ویژه یک پرستار از سه بیمار و در بخش های عمومی یک پرستار از حدود 15 بیمار پرستاری کند که این شرایط فشار مضاعفی را بر نیروی پرستاری وارد کرده است.
مظلوم، شمار تخت های فعال بیمارستانی کشور را 140 هزار تخت عنوان کرد که 24 هزار مورد آن در سه سال گذشته دایر شده است.
نائب رئیس شورای عالی نظام پرستاری بیان کرد: در سه سال گذشته 16 هزار نیروی پرستاری در سطح کشور جذب شده اند و این در حالی است که سالانه حدود پنج هزار پرستار در ایران بازنشسته می شود و از سوی دیگر تعداد تخت های بیمارستانی در این مدت رشد چشمگیری داشته است.
وی تصریح کرد: بنابراین در سالهای اخیر نه تنها کمبود نیروی پرستاری در ایران جبران نشده بلکه عملا بر میزان کمبودها نیز با افزایش تعداد تخت های بیمارستانی افزوده شده است.
رئیس سازمان نظام پرستاری مشهد در پایان گفت: هم اکنون هفت هزار پرستار در بیمارستان ها و مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در استان خراسان رضوی فعالیت دارند.
پنجم جمادی الاول، مصادف با زادروز حضرت زینب (س)، در ایران روز پرستار نام گرفته است.

*دیگر اخبار برجسته شهرآرا آنلاین به شرح زیر است:
- مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی: اقدامات زیادی در حوزه سلول‌های بنیادی آغاز شده است
- آموزش و پرورش خراسان رضوی: مهشید اشتری منعی برای ادامه تحصیل ندارد
- فیروزه نیشابور به مشهد نمی‌رسد / بی‌ توجهی به فیروزه‌تراشی، آینده این هنر را تهدید می ‌کند
- رئیس کمیسیون حمل‌ و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد: ساختار الیت بدون هیچ‌گونه مماشاتی، متناسب با وضعیت مطلوب اصلاح می‌شود

*پایگاه خبری تابناک رضوی:
- احتمال وقوع زلزله شدید اطراف مشهد تا 5 سال دیگر
- عضو هیات علمی دانشگاه آزاد مشهد: باید دیدگاه جامعه نسبت به پرستاران تغییر کند
- طبق توافق اولیه؛ شهرداری پیشخوان آرامگاه فردوسی را برای مدت 25 سال تحویل می‌ گیرد

*پایگاه خبری قدس آنلاین:
- کشاورزان شهرستان جوین رغبتی به بیمه کردن محصولات خود ندارند
- فرماندار: فرصت سوزی در تربت جام کافی است
- رئیس شبکه دامپزشکی جغتای: 200 کیلوگرم دنبه فاسد و غیرمجاز در جغتای معدوم شد

*پایگاه خبری صبح توس:
- تنها 16 فیلم به مشهد می آید؛ جشنواره فیلم فجر در انحصار تهیه کنندگان
- جشنواره بین‌المللی هنرهای نمایشی «جیگی جیگی» در مشهد
- معاون وزیر علوم: اغلب دانشجویان بازداشت شده در اغتشاشات اخیر آزاد شدند
- مدیر منابع آب قوچان: سطح منابع آب زیرزمینی قوچان سالانه 92 سانتیمتر افت می کند/ وضعیت آب در قوچان بحرانی است



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : گوهری
ت : چهار شنبه 4 بهمن 1396
.

افتتاح سامانه آگهی رایگان 22333

ثبت آگهی بدون نیاز به ثبت نام

برای ورود کلیک کنید

فروش دستگاه هیدروگرافیک وموادمصرفی۰۹۱۹۵۶۴۲۲۹۳ تور تایلند تور تایلند ۱۵روز تور گروهی ۵ شهر و جزیره تایلند آموزشگاه فنی حرفه ای دنیای آرامش آموزشگاه کلینیک کاشت و ترمیم مو رنسانس ارتباط سینما و معماری و تحلیل طراحی صحنه فیلم های سینما کیسه پر کن،بسته بندی،سردوز،پرکن کود خوشنویسی با خودکار در آموزشگاه گزینه اول تبریز اخذ دیپلم در آموزشگاه گزینه اول تبریز هرگان شیمی فروش انواع موادشیمایی صنعتی خوراکی استخدام کارمند آشنا به کامپیوتر کارمند ساده اداری تفاوت های سیستم های قدیم وجدیدپالایش قیر ضامن دادگاه سامانه مدیریت ساختمان اینترنتی کمک پلاس بهینه سازی سایت بهینه سازی سایت شرکت حفاظتی سایا شرکت شایان سرام میبد-اطلس آرای خاوران گواهینامهiso9001-مشاورهiso9001-دریافتiso9001 کارخانه شایان سرام میبد استخدام شرکت مهندسی یلدا استخدام منشی اتوبار پاسداران اتوبار باربری فروش سهام ورزشی چاپ کتاب به زبان انگلیسی در نشریات بین المللی اروپایی ردیاب خودرو|جی پی اس خودرو|ردیاب شخصی|سامانه ردیابی ایده ال لوازم خودرو آموزشگاه تعمیر تلبت آموزشگاه شرکت بین المللی پرهون جم دامون کاشت و ترمیم موی موتاب (بدون جراحی ) کاشت مو تور ۱۵ روزه سواحل پاتایا تور پاتایا جزیره پوکت – سواحل پاتایا و بانکوک تور پوکت سیستم های برق اضطراری ups




:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : گوهری
ت : یک شنبه 28 آبان 1396
.

محصول 1470

[caption id="attachment_2563" align="aligncenter" width="548"]تولیدی کیف تولیدی کیف[/caption]

برای دیدن سایر نمونه ها به گالری لیست قیمت مراجعه فرمایید

تولیدی گوهری برترین واحد صنفی در تولیدی کیف

 

همچنین ببینید :

محصول 1471

محصول 1414

محصول 1485

محصول 1484

محصول 1486

محصول 1445

 



:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : گوهری
ت : یک شنبه 14 آبان 1396
.

خرید بک لینک

خرید بک لینک بسیار قوی و با کیفیت و ارزان !!!

پکیج بک لینک 33 عدد سایت بسیار قدرتمند با تاثیر گذاری فوری فقط و فقط ماهیانه 49 هزار تومان!!!

بک لینک چیست :

  • مهم ترین گزینه در بهبود سئو ( نتایج بالاتر در سرچ گوگل و دیگر موتور های جستجو )
  • درصورتی که سایت شما بک لینک های قدرتمندی دارا باشد در نتایج گوگل صعود خواهید کرد
  • به طور کلی هرچه بک لینک های "قوی" تری داشته باشید در نتایج گوگل بالاتر خواهید بود
  • قدرت دامنه یا همان پیج اتوریتی بالا یکی از مهم ترین فاکتور های بک لینک قوی شناخته میشه

پکیج شماره ۱ :

لیست 33 بک لینک با کیفیت و قوی

۱ ماهه قیمت : 49 هزار تومان

۳ ماهه قیمت : 120 هزار تومان

  لیست دامنه ها PA DA MOZ
۱ cqchunlan.com ۴۰ ۲۸ ۶٫۰۱
۲ bjutky.com ۴۰ ۲۹ ۵٫۸۷
۳ xmyygo.com ۴۲ ۳۱ ۵٫۷۳
۴ bibofun.com ۴۲ ۳۱ ۵٫۸۱
۵ dyy918.com ۴۲ ۳۱ ۵٫۶۵
۶ leimingjian.com ۴۲ ۳۱ ۵٫۷۱
۷ whhythj.com ۴۳ ۳۲ ۵٫۵۲
۸ xue5y.com ۴۱ ۳۰ ۵٫۷۱
۹ yzsscdq.com ۴۰ ۲۹ ۵٫۸۴
۱۰ bazarasia.ir ۴۱ ۲۹ ۴٫۱۲
۱۱ pelakblog.ir ۴۲ ۳۶ ۳٫۱
۱۲ mihanbux.ir ۴۲ ۳۰ ۳٫۴۸
۱۳ deltadl.ir ۴۲ ۳۰ ۴٫۵۶
۱۴ kamyabtheme.ir ۴۲ ۳۱ ۴٫۶۰
۱۵ pasnikco.ir ۴۲ ۳۱ ۵٫۲۶
۱۶ alefspa.ir ۴۱ ۲۹ ۴٫۰۹
۱۷ ۳۳poldl.ir ۳۶ ۲۴ ۳٫۶۵
۱۸ goooals.ir ۴۱ ۲۹ ۴٫۰۶
۱۹ newfunchat.ir ۴۱ ۲۹ ۳٫۱۴
۲۰ joomd.ir ۴۲ ۳۱ ۴٫۱۹
۲۱ web56.ir ۴۲ ۳۱ ۳٫۴۲
۲۲ joonoobchat.ir ۴۰ ۲۸ ۴٫۵
۲۳ vip35.ir ۴۱ ۳۱ ۳٫۶۵
۲۴ farhangi-ksh.ir ۴۰ ۲۸ ۴٫۱۵
۲۵ talked.ir ۴۱ ۲۹ ۳٫۸۳
۲۶ payam-co.ir ۴۱ ۲۹ ۴٫۰۷
۲۷ ariyanbax.ir ۴۱ ۲۹ ۳٫۹۶
۲۸ iran4fun.ir ۴۲ ۳۰ ۳٫۴۱
۲۹ qccement.ir ۴۲ ۳۰ ۳٫۸۹
۳۰ apkweb.ir ۴۰ ۲۸ ۴٫۵۵
۳۱ farssdp.ir ۳۹ ۲۷ ۴٫۶۳
۳۲ ir-graphics.ir ۴۱ ۲۹ ۴٫۰۹
۳۳ embabak95.ir ۴۱ ۳۰ ۴٫۷۱

 

 

فقط یک بار امتحان کنید

 

برای ارتباط با ما از طریق پیامک یا تلگرام با شماره زیر با ما در تماس باشید

۰۹۳۵۵۲۶۸۲۶۸

 

شاد و پیروز باشید

 

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : گوهری
ت : جمعه 5 آبان 1396
.

محصولات جدید تولیدی کیف گوهری

برای دیدن تمامی محصولات کیف عمده گوهری به گالری لیست قیمت مراجعه بفرمایید

محصولات جدید
محصولات جدید

همچنین دوستانی که به دنبال تولیدی کیف سنتی و همچنین تولیدی کیف کمری هستن

از این به بعد میتونن با مراجعه به سایت تولیدی کیف گوهری همین محصولات رو با قیمت بسیار

پایین تر و متنوع تر تهیه کنن

برای تماس با ما از طریق شماره های زیر اقدام بفرمایید :

تلفن ثابت کارگاه : 02136832085

تلفن همراه : 09357827477

لطفا فقط و فقط در ساعات اداری (10 صبح تا 5 بعد از ظهر )تماس بگیرید

از تماس در روز های تعطیل جدا خودداری بفرمایید

شاد و پیروز باشید

تولیدی و پخش عمده کیف گوهری

 



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : گوهری
ت : جمعه 5 آبان 1396
.

 آگهی

ثبت آگهی رایگان , آگهی استخدام و آگهی رایگان اینترنتی

آگهی

آگهی

با درج آگهی خود در این سایت دیده شوید

درج تمامی اگهی های خرید و فروش و همچنین تمامی آگهی استخدام  به صورت کاملا رایگان می باشد

سریع ترین زمان بازدهی در آگهی استخدام



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : گوهری
ت : سه شنبه 11 مهر 1396
.

من یک کابوس تکراری دارم که از روزهای دانشگاه همراه من است. بسیاری از مردم می گویند آنها نیز یک رویا مشابه دارند: روز آخر امتحان ها است و من امتحاناتم را خراب می کنم و به اندازه کافی آماده امتحان نیستم.

هر بار که از خواب بیدار می شوم می ترسم و فکر می کنم دوباره باید شروع کنم. البته این اتفاق نمی افتاد این فقط یک خواب بود. اما وقتی که این کابوس ها را می دیدم درس مهمی در مورد خودم یاد گرفتم: من بیشتر به ترس از شکست تمایل دارم تا میل به موفقیت. اگر کاری انجام می دهم، نمی خواهم ببازم. این رفتار مرا پیش می برد.

مهم نیست چه چیزی به شما انگیزه می دهد. همیشه دشمنان عاطفی در گوشه ای از ذهن شما وجود دارند که انتظار دارند شما را سرکوب کنند. این سه دشمن بزرگ، ترس، عدم اطمینان و شک و تردید هستند. این دست اندرکاران در داخل ذهن شما زندگی می کنند و حتی مانع از تلاش شما برای رسیدن به رویاهای خود می شوند. اما من چند راهنمایی برای کمک به شما در مبارزه با آن ها دارم.

۱٫ همه چیز را در چشم انداز قرار دهید و از دور نگاه کنید.

شما هرگز بر ترس های خود غلبه نخواهید کرد. اگر به آنها اجازه دهید، دشمنان عاطفی موفقیت شما را از بین خواهند برد و شما را فلج می کنند و مانع از حرکتتان به سمت جلو می شوند.

حقیقت این است که ما خود را کمی بیش از حد جدی می گیریم. آخرین باری که ساعت ها بی خوابی کشیدید و نگران آخرین مهلت بودید کی بود؟ بدترین سناریو را تصور کنید زیرا هیچ چیز از آنچه ما تصور می کنیم بدتر نمی شود.

۲٫ منطقی را از غیر منطقی جدا کنید.

اکثر ترس های ما غیر منطقی هستند درست مثل کابوس کالج من. همیشه زمان هایی است که شما توانایی های خود، قدرت، شجاعت و موفقیت در زندگی خود را مورد سوال قرار می دهید. این افکار مزاحم را در مقابل مغز خود بکشید و ارزیابی کنید که آیا آنها در واقعیت ریشه دارند یا خیر. در اغلب موارد، آنها باعث ناامنی می شوند.

هنگامی که تلاش می کنید با دشمنان عاطفی خود مقابله کنید، لیستی از بزرگترین دستاوردهای خود را بنویسید و آن را به عنوان یک یادآوری جایی بزنید. تأییدیه شخصی بهترین راه برای تقویت چیزهای مثبت در مورد خودتان است.

۳٫ عاقلانه انتخاب کنید.

من یک ترس شدید و ماندگار از ارتفاع دارم. آیا باید به کوه اورست صعود کنم تا بر این ترس غلبه کنم؟ نه، زیرا غلبه بر این ترس به اهداف من خدمت نمیکند یا من را به سوی زندگی بهتر هدایت نمیکند. اما من به ترس سخنرانی عمومی غلبه کرده ام. در مورد دشمنان احساسی که انتخاب می کنید با آنها روبرو شوید، هوشمندانه باشد.

۴٫ مغزتان را با افکار مثبت پر کنید.

هر روز ما منابع ارزشمندی را از دست می دهیم: توجه خودمان. افکار منفی را از ذهن خارج کنید و به افکار و پیام های مثبت توجه کنید.

هنگامی که احساس می کنید دشمنان عاطفی را از بین برده اید، به یاد داشته باشید که زندگی همان چیزی است که شما می سازید، و مانند امتحانات، زندگی نیز خوب خواهد بود.



:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : گوهری
ت : یک شنبه 5 شهريور 1396
.

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی